مرجع پخش دستگاه اسمیت بدنسازی

مرجع پخش دستگاه اسمیت بدنسازی مرکزی معتبر است که حجم زیادی از این محصول را مستقیما از تولید کنندگان خریداری کرده و با کیفیت عالی و قیمت استثنایی در اختیار متقاضیان قرار می دهد یکی از مزیت های مراجعه به این مرجع این است که مشتریان امکان خرید اسمیت بدنسازی به صورت عمده را دارند و می توانند از تخفیفات ویژه آن بهره ببرند اگر شما هم قصد تاسیس باشگاه بدنسازی دارید بهتر است به طور مستقیم و بی‌واسطه به این مرجع از طریق این سایت رجوع کرد و سفارشات خود را ثبت کنید.

مرجع پخش دستگاه اسمیت بدنسازی

بررسی ابعاد مختلف دستگاه اسمیت

بررسی ابعاد مختلف دستگاه اسمیت دستگاه اسمیت از جمله بهترین و کاربردی ترین انواع دستگاه در باشگاه های بدنسازی است که با استفاده از آن می توان عضلات بدن از جمله؛ ساق، ران، سینه، سرشانه و… را بدون از دست دادن تعادل انجام داد این دستگاه در ابعاد 228*123*240 تولید می شود که قابلیت تحمل وزن افراد تا ۲۶۰ کیلو گرم را دارد لازم به ذکر است این دستگاه از آن جایی که از بهترین مواد استیل ضد زنگ و آلیاژ های فولادی ساخته شده سالیان سال قابلیت استفاده را دارد.

دستگاه اسمیت طوری طراحی شده که تمام عضلات بدن را می تواند حجیم و پر قدرت کند این دستگاه دارای میله هالتر است که قابلیت تنظیم دارد و از آن جایی که چندین عملکرد متفاوت را می تواند اجرا کند به نوعی دستگاه همه کاره معروف است در واقع میله هالتر را متناسب با ارتفاع و قد افراد می توان تنظیم نمود و محدوده حرکتی مشخص شده ای دارد.

از جمله تمرین های که با این دستگاه می توان انجام داد عبارتند از؛ پرس سینه، پرس شانه، اسکوات، زیر بغل هالتر و… به عنوان مثال؛ برای انجام دادن پرس شانه ابتدا باید وزن میله هالتر را در بالای سر تنظیم کرد سپس باید وزنه ها را آزاد کرد و روی شانه قرار داد با این روش سرشانه تقویت شده و آسیب های احتمالی کاهش می یابد ناگفته نماند ابعاد این دستگاه به گونه ای است که تمام افراد چه زن و چه مرد قابلیت استفاده از آن را دارند و می توانند با امنیت کامل و در آسایش ورزش کنند.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه اسمیت بدنسازی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه اسمیت بدنسازی دستگاه اسمیت بدنسازی را می توان با ابعاد مورد نظر از اکثر فروشگاه های لوازم ورزشی خریداری نمود ولی نکات مهمی وجود دارد که حتما باید در حین خرید به آن ها توجه کرد ما در این مطلب قصد داریم این نکات را یادآور شویم تا شما بتوانید دستگاهی ایمن و همه چی تمام تهیه کنید امیدواریم مطالبی که ذکر می شود مسمر ثمر واقع شود.

اولین نکته ای که از اهمیت زیادی برخوردار است نوع آلیاژ های به کار رفته یا همان کیفیت محصول است چرا که این دستگاه وزن بالایی را قرار است تحمل کند بنابراین باید مواد اولیه به کار رفته قابلیت تحمل وزن سنگین و ایجاد تعادل کافی را داشته باشد در غیر این صورت در حین تمرین بر اثر جا به جایی ممکن است سبب آسیب دیدگی فرد شود.

حتما در هنگام خرید، هالتر را امتحان کنید در واقع حرکت آن باید روان و بدون توقف باشد به گونه ای که هالتر به راحتی روی میله حرکت کند اگر هالتر به سختی حرکت می کرد از خرید آن اجتناب کنید چرا که کار با آن خستگی آور است و سبب ناامیدی ورزشکار می شود و از نکته های دیگر توجه به گیره های دو طرف هالتر است این قسمت باید به گونه ای طراحی شده باید که در زاویه مناسبی قرار گیرد و در هنگامی که ورزشکار میله هالتر را بلند می کند به دست آسیبی وارد نشود.

ضمنا حتما به نام برند دستگاه، دفترچه راهنما، تاییدیه وزارت ورزش، گارانتی و قیمت آن نیز توجه کنید معمولا دستگاه های اصل و بادوام از شرکت با نام و نشانی معتبر تولید می شوند که ضمانت نامه و گارانتی دارند و در صورت آسیب دیدن دستگاه می توان به نمایندگی آن مراجعه کرد.

فاکتور های انتخاب دستگاه اسمیت

فاکتور های انتخاب دستگاه اسمیت مسلما برای داشتن باشگاهی پر بازدید انتخاب وسایل و دستگاه های بدنسازی در وهله اول از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که اگر باشگاه وسایل بی کیفیتی داشته باشد ورزشکاران پس از یک بار مراجعه دیگر در باشگاه حضور پیدا نخواهند کرد چرا که از دستگاه ها رضایت کامل را ندارند حال فاکتور های وجود دارد که در انتخاب دستگاه اسمیت باید مورد توجه قرار گیرد.

  • یکی از فاکتور های مهم در هنگام انتخاب توجه به دوام و استحکام دستگاه می باشد از آن جایی که ورزشکاران سنگین وزن در باشگاه ها مشغول ورزش کردن هستند بنابراین دستگاه باید در برابر این وزن بالا مقاومت بالایی داشته باشد و هم چنین در اثر گذشت زمان دچار تغییر شکل و زاویه نشود.
  • نوع برند و شرکت سازنده نیز می تواند از فاکتور های مهم تلقی شود چرا که تولید کنندگان برتر به دلیل ارائه محصولات باکیفیت شناخته شده هستند و برند آن جهانی شده است.
  • داشتن پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز مهم است زیرا اگر دستگاه پس از باز کردن ایرادی داشت بتوان آن را رایگان تعمیر یا بدون پرداخت هزینه ای تعویض کرد.
  • قیمت نیز مهم است چنان چه محصولی از مواد اولیه دسته اول و نو ساخته شده باشد مسلما نسبت به ارقام بی کیفیت قیمت بیشتری دارد البته همیشه قیمت، ملاک اصل بودن جنس نیست ولی در بیشتر موارد صدق می کند.

مراکز عرضه دستگاه اسمیت بدنسازی

مراکز عرضه دستگاه اسمیت بدنسازی دستگاه اسمیت بدنسازی را در انواع مدل و با قابلیت های مختلف می توان از مراکز عرضه آن در سرتاسر کشور به روش های مستقیم و غیر مستقیم خریداری کرد زیرا این مراکز شناخت کاملی از نحوه کارکرد دستگاه دارند و می توانند راهنمای خوبی در این زمینه باشند بهتر است بدانید امروزه عرضه این محصولات به شکل اینترنتی و غیر حضوری انجام می شود تا همگان قابلیت خرید آسان آن را داشته باشند.

فروشگاه آنلاین اینترنتی این مجموعه از تامین کنندگان و فعالان تجاری و بازرگانی دستگاه اسمیت می باشد که توانسته با ارائه محصولات درجه یک و مرغوب نظر و توجه مشتریان خود را جلب نموده و بازار عرضه پر رونقی را به خود اختصاص دهد شما برای خرید راحت و اطلاع از لیست قیمت اسمیت بدنسازی فقط کافی است وارد وبسایت مربوطه شوید و با کارشناسان خبره و با تجربه ما ارتباط برقرار کرده و سایر اطلاعات دستگاه را جویا شوید و پس از آن سفارشات خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما