قیمت عمده کتل بل قابل تنظیم درجه یک

کتل بل که به دمبل روسی نیز معروف است وزنه ای شبیه توپ بوده که دستگیره ای به آن متصل است و دارای قابلیت تنظیم وزن بوده و با کیفیت عالی و درجه یک و قیمت مناسب به صورت عمده به فروش می رسد؛ برای آگاهی از قیمت عمده کتل بل قابل تنظیم می‌توان با فروشنده آن تماس برقرار کرد و اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و نرخ کتل بل عمده را به دست آورد و بر اساس قیمت اعلام شده نسبت به سفارش تعداد مورد نظر اقدام نمود.

قیمت عمده کتل بل قابل تنظیم درجه یک

چگونگی تولید کتل بل درجه یک

چگونگی تولید کتل بل درجه یک برخلاف تصور تولید کتل بل با دمبل های معمولی بسیار متفاوت است و حتی استفاده از کتل بل ها با دمبل ها تفاوت بسیار زیادی دارد، همچنین قدمت تولید این محصول به بیشتر از ۳۰۰ سال بر می گردد و از این وزنه برای تمرینات بدنسازی استفاده می شود.

برای تولید این محصول از روش های مختلفی استفاده می گردد و فرایند تولید آن بیشتر به روش ریخته گری می باشد به این ترتیب که قالب مخصوصی برای این محصول طراحی شده است و هر وزن آن دارای قالب جداگانه است و به این ترتیب مواد مذاب از قبیل آهن یا آلیاژها درون قالب ریخته می‌شوند در وزن مورد نظر با مشخصات معین تولید می گردد.

این قالب ها به گونه ای طراحی شده اند که وزن های مختلف برای آنها در نظر گرفته و به صورت یک تکه هستند و دستگیره ها به وسیله پیچ جوش به وزنه متصل نمی باشند، بلکه به صورت یک تکه بوده و همزمان کتل بل به صورت کامل تولید می شود.

در انواع قابل تنظیم این محصول قطعات سازنده آن به صورت جداگانه ساخته می شود سپس به راحتی به هم وصل می شوند و به این ترتیب تولید قطعات به صورت جداگانه و مونتاژ آنها می تواند به تولید این محصول بینجامد.

نحوه استفاده از کتل بل قابل تنظیم

نحوه استفاده از کتل بل قابل تنظیم کتل بل قابل تنظیم محصولی است که بر خلاف نمونه های قدیمی امکان قابلیت تغییر وزن دارد و به گونه ای طراحی شده اند که می تواند وزن آنها را به راحتی کم و زیاد کرد به این معنی که شکل طراحی آنها با نمونه های قدیمی تر بسیار متفاوت است و به راحتی می توان وزنه های بیشتری را به آن متصل کرد یا کم نمود.

انواع مختلف این محصول می‌توانند از نظر شکل ظاهری با هم متفاوت باشند و نحوه اتصال وزنه های اضافه به آنها نیز می تواند با یکدیگر فرق داشته باشد؛ بهترین این کتل بل ها به راحتی با باز و بسته کردن پیچ و مهره افزایش یا کاهش وزن پیدا می‌کنند و به این ترتیب که با باز کردن پیچ این محصول به راحتی می توان وزنه جدیدی را به آن اضافه کرد یا از آن کم نمود و به این شکل با تغییر وزن این محصول امکان انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف با آن امکان پذیر است.

استفاده از این کتل بل ها می تواند بسیار راحت باشد و از آنها برای تمرینات کل بدن استفاده می‌شود این محصول با دمبل بسیار متفاوت است و می‌تواند انواع مختلف تمرین های چالشی را با این وسیله انجام داد؛ روش‌های مختلفی برای استفاده از این محصول وجود دارد که از جمله آنها می توان تاب دادن تک دست یا پرس سرشانه متناوب را نام برد همچنین ورزش لانگز معکوس و پرس سینه دوبل از جمله ورزش‌هایی هستند که می توان با استفاده از کتل بل ها و به راحتی انجام داد.

عوامل موثر بر قیمت کتل بل

عوامل موثر بر قیمت کتل بل عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر قیمت کتل بیل تاثیر گذار باشند از جمله این عوامل می توان به جنس کتل بل ها اشاره کرد؛ این محصولات در گذشته از جنس آهن و آلیاژهای آن بودند اما امروزه کتل بل فایبرگلاس نیز به بازار ارائه شده است که از کیفیت بهتری برخوردار است و می‌تواند ماندگاری بیشتری نیز داشته باشد.

بهترین این محصول از نظر قیمت با توجه به وزن آن می تواند بسیار متفاوت باشد به این معنی که برخی از این محصولات که دارای وزن بیشتری هستند طبیعتاً ماده اولیه مصرفی آنها نیز بیشتر بوده است و به این ترتیب هزینه بیشتری برای ساخت آنها انجام شده است و به این دلیل از قیمت بالاتری برخوردارند.

برخی نمونه های این محصول وارداتی بوده و به همین خاطر نرخ ارائه آنها به نرخ ارز بسیار وابسته است بنابراین در خرید این محصول برند و محل تولید آن می تواند در قیمت بسیار تاثیرگذار باشد و با توجه به بالارفتن قابل توجه نرخ ارز نمونه‌های خارجی این محصول از قیمت بسیار گران تری برخوردارند.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصولات تفاوت آنها از نظر نداشتن امکان قابلیت تنظیم است به این معنی که نمونه هایی از این کتل بل که دارای قابلیت تنظیم هستند از قیمت بالاتری برخوردارند و آنهایی که ساده می باشند طبیعتاً قیمت ارائه کمتری دارند.

فروش مستقیم کتل بل قابل تنظیم

فروش مستقیم کتل بل قابل تنظیم بهترین انواع کتل بل توسط فروشنده معتبر این محصول در فروش مستقیم آن به خریداران ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این محصول هستند می توانند از همین جا نسبت به سفارش آن برای خود اقدام کنند به این ترتیب بهترین محصول را در کمترین زمان ممکن به دست آورند.

انواع مختلف کتل بیل در وزن های مختلف آن توسط فروشنده این محصول به خریداران ارائه می کردند و کسانی که می‌خواهند خرید کتل بل را در نمونه های مختلف آن برای خود انجام دهند می توانند از طریق همین سایت نسبت به سفارش آن برای خود اقدام کنند.

ارتباط با فروشنده و عامل توزیع کتل بل به راحتی ممکن است و کسانی که مایل به مایل به تهیه این محصول هستند قادر خواهد بود تا ارزان تر از هر جای این محصول را تهیه کنند و به این ترتیب و با قیمت باورنکردنی آن را برای خود سفارش دهند.

روش فروش مستقیم مزیت های بسیار زیادی نسبت به روش های دیگر ارائه و دستیابی به این محصول دارد و مشتریان می توانند ارزان تر این وسیله را در نمونه های مختلف آن برای خود سفارش دهند همچنین در فروش مستقیم، انواع مختلف این نمونه با نرخ فوق العاده مناسب به روش خرید اینترنتی قابل تهیه است و این باعث می شود که مشتریان این محصول بتوانند ارزانتر آن را تهیه کننده و نمونه‌های داخلی این محصول را برای صادرات به کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما