فروش مستقیم هالتر بدنسازی

هالتر بدنسازی یکی از پرکاربردترین لوازم بدنسازی است. خرید عمده هالتر به صورت مستقیم از تولید کننده تضمین کننده بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در بازار است. تولید کننده های بسیاری هستند که امکان ارسال را برای مشتریان خود در سراسر ایران به ارمغان می آورد.

فروش مستقیم هالتر بدنسازی

نکاتی درباره خرید هالتر بدنسازی

نکاتی درباره خرید هالتر بدنسازی ابتدا نوع هالتر مورد استفاده برای خانه یا باشگاه خود را مشخص کنید در ابتدای فرآیند خرید، محل استفاده از هالتر را مشخص کنید. برخی این دستگاه را برای مصارف خانگی و برخی برای استفاده در محیط باشگاه خریداری می کنند.

با این حال، پیدا کردن یک محصول بدنسازی و عضله سازی باید اولویت اول شما به عنوان یک ورزشکار باشد. پس از عیب یابی هالتر در منزل یا باشگاه، می توانید لوازم ورزشی مورد نظر را با دقت بیشتری انتخاب و خریداری کنید. زیرا از جهاتی هالتر باشگاهی با هالتر خانگی متفاوت است.

یکی از معیارهای خرید هالتر وزن آن است دومین نکته ای که در انتخاب و خرید میله هالتر باید به آن توجه کنید، توجه به وزن خام یا بهتر بگوییم وزن اولیه هالتر است.

به یاد داشته باشید که وزنی که در طول بدنسازی حمل می کنید، مجموع وزن خام میله با وزن هر یک از وزنه های سوار شده بر روی آن است.

پس باید روی وزن میله دقت و حساسیت داشته باشید برای مثال (هالتر 5 کیلویی , وزنه هالتر 25 کیلویی, وزنه هالتر 15 کیلویی ,وزنه هالتر 20 کیلویی و …..) ، اگر مبتدی هستید و در ابتدای راه هستید، بهتر است از میله های سبک و سبک برای این منظور استفاده کنید.

توجه به طول و ضخامت هالتر سومین نکته مهم است فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید هالتر، طول و ضخامت هالتر است.

طول این بدنساز معمولا بین یک تا دو متر است. طول آن به عرض شانه ها و همچنین سلیقه کاربر بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم در مورد ضخامت هالتر با یک فرد مجرب مشورت کنید. میله های ضخیم احتمالا روند عضله سازی شما را کند می کنند. اما در عوض قدرت دستان شما افزایش می یابد.

در کل به دنبال هالتری باشید که بتوانید به راحتی انگشتان خود را دور آن بپیچید و برای بلند کردن آن مشکل زیادی نداشته باشید. عواملی که می تواند بر قیمت هالتر تاثیر بگذارد آنچه در این مقاله به عنوان نکات مهم در انتخاب و خرید هالتر برای شما ورزشکاران و ورزشکاران خوش تیپ ذکر کرده ایم، همگی می توانند عوامل موثری در تعیین قیمت هالتر باشند.

البته ما به جای تمرکز بر روی قیمت این میله های ورزشی، کیفیت و ابعاد آنها را اکیدا توصیه می کنیم. یعنی به طول و ضخامت آنها توجه کنید. در نهایت به خاطر داشته باشید که همه هالترهای موجود در بازار مانند مدل های منحنی یا چکش مانند به روشی ساده و آسان طراحی و تولید نمی شوند. این مدل میله ای بیشتر توسط افراد حرفه ای استفاده می شود.

راهنمای استفاده از هالتر بدنسازی

قبل از تمرین با هالتر بدن خود را گرم کنید

قبل از شروع تمرینات هالتر (یا هر تمرین دیگری) باید کاملاً بدن خود را گرم کنید. برای آماده سازی عضلات قبل از انجام تمرینات قدرتی مانند تمرینات هالتر، تمرینات گرم کردن ضروری است و این امر نه تنها برای افزایش دامنه حرکتی مفاصل و عضلات ضروری است. اما برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی.

گرم کردن بدن مانند یک نفس عمیق برای کل بدن است. توصیه مربیان ورزشی برای گرم کردن قبل از انجام حرکات هالتر و این برنامه تمرینی با حرکات هالتر انجام تمرینات حرکتی، پویا و شناور است. هرگز زیر یک میله بدون بدن آماده نخوابید.

پرس سینه با هالتر

روی میز پرس (یا کف) دراز بکشید. دستان خود را یک و نیم برابر عرض شانه روی میله باز کنید. میله را بلند کنید و تا سینه پایین بیاورید. سپس نوار را به آرامی به سمت بالا حرکت دهید. سعی کنید آرنج خود را صاف نکنید تا فشار به مفاصل شما منتقل نشود. این حرکت را از سری کار هالتر در 2تا 4 ست با 12-7 تکرار انجام دهید. اسکات با میله هالتر

ابتدا صاف بایستید؛ میله را روی عضلات ساق پا قرار دهید. سر و سینه خود را بالا نگه دارید و مستقیم به جلو نگاه کنید. حالا با پشت صاف بنشینید.

زانوها نباید از انگشت پا بیرون بزنند. پایین بروید تا زانو در زاویه 90 درجه قرار گیرد. مراقب باشید که هنگام بلند شدن و بازگشت به حالت عادی، زانوهای خود را به داخل یا خارج نکنید. این کار ها را از تمرین در 2 تا 5 ست با 6-12 تکرار انجام دهید.

خم شدن زیر بغل با هالتر

در این تمرین، از سری حرکات هالتر با زاویه 90 تا 45 درجه خم شوید، به طوری که زانوها کمی خم شده و پشت کاملا صاف باشد. مستقیم به جلو نگاه کنید، آرنج هایتان رو به بدن باشد.

میله باید دقیقاً نزدیک بدن و مماس با ران ها حرکت کند و تا پایین شکم بالا بیاید. سپس بازوهای خود را صاف کرده و دوباره حرکت را انجام دهید. این حرکت را در 6تا 8 ست با 5تا8 تکرار انجام دهید. ساعد را با هالتر حرکت دهید بازوهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید و میله را بگیرید.

صاف بایستید. آرنج خود را محکم در کنار بدن خود قرار دهید. اکنون نوار را به سمت بالا حرکت دهید. میله را بالا بیاورید تا آرنج شما به سمت جلو حرکت نکند. سپس به آرامی به سمت پایین حرکت کنید. این مهارت را از تمرینات در 2تا9ست با 10تا20 تکرار انجام دهید.

حرکت پرس شانه را با کمک هالتر برای انجام این تمرین هالتر، بازوهای خود را باز کنید. میله را بگیرید و صاف بایستید. برای حفظ تعادل، می توانید یک پا را کمی جلوتر قرار دهید. میله را بالای سینه خود بیاورید و آرنج خود را دقیقاً در جهت مچ دست خود تنظیم کنید.

به طوری که زیر مچ دست باشد. سر و سینه بالا؛ سعی کنید نوار را به بالای سر خود فشار دهید. سپس به آرامی به سمت قفسه سینه پایین بیایید. این فرایند را از تمرینات هالتر در 7تا9 ست با 11تا20 تکرار انجام دهید.

پددلیفت وزن

را روی میله قرار دهید؛ فاصله پاها کمتر از عرض شانه؛ میله را در تماس با بدن نگه دارید. پایین بروید و زانوها و کمرتان کاملاً صاف باشد.

حالا به سمت بالا حرکت کنید، اما به طور کامل صاف نکنید، به طوری که ماهیچه های فیله کمر شما درگیر نشود. این کار را از یک سری حرکات هالتر در 3تا9ست با 10تا12 تکرار انجام دهید.

علاوه بر این حرکات هالتر (سه جلسه در هفته) می توانید تمرینات دیگری نیز انجام دهید. اگر در سیکل حجمی هستید، هفته ای یک جلسه هوازی انجام دهید.

برای انجام این برنامه تمرینی با حرکات هالتر می توانید از وزنه در دو طرف میله نیز استفاده کنید. اما اگر مبتدی هستید، وزن میله برای شروع کافی است. به یاد داشته باشید که هر برنامه ورزشی به رژیم غذایی خاص خود نیاز دارد.

حرکات هالتر پیشنهادی مربیان بدنسازی زیرا ارزان و کاربردی است زیرا باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا باعث افزایش قدرت بدنی و استقامت می شود زیرا باعث افزایش عملکرد برنامه بدنسازی می شود

عوامل موثر بر کیفیت هالتر

عوامل موثر بر کیفیت هالتر هالتر یک میله آهنی بلند است که بین ۱ تا ۲ متر طول دارد که صفحات وزنه بر روی آن قرار می گیرند. تمرینات هالتر با گرفتن هالتر با دو دست انجام می شود. هالترهای المپیک 2 متر ارتفاع و 20 کیلوگرم وزن دارند. آنها میله های سنگینی هستند که می توانند بارهای عظیم تا 362 کیلوگرم را در خود نگه دارند.

برخی از میله های المپیک می توانند بارهایی با وزن بیش از 453 کیلوگرم را تحمل کنند. از آنجایی که آنها بسیار بزرگ هستند، اغلب برای تمرینات سنگین اولیه مانند پرس سینه، اسکات و ددلیفت استفاده می شوند. انواع کوچک تری از هالتر المپیک وجود دارد که بین 1 تا 2 متر ارتفاع دارند.

این میله ها معمولاً برای تمرینات کوچکتر مانند ساعد، پرس شانه، خم شدن زیر بغل و غیره استفاده می شود. بسیاری از باشگاه ها یک قفسه هالتر نیز دارند که مجموعه ای از هالترها با وزن ثابت دارند. معمولا هالترهای 9 تا 45 کیلوگرمی دارند که 2 تا 4.5 کیلوگرم افزایش می یابد (مثلا میله 9 کیلوگرم، میله 13 کیلوگرم، میله 18 کیلوگرم و …).

علاوه بر هالتر المپیک، یک هالتر استاندارد نیز وجود دارد. این هالترهایی هستند که می توانید در اکثر فروشگاه های بزرگ برای فروش پیدا کنید. ضخامت آنها 0.02 متر است و معمولاً 1.5 تا 2 متر طول دارند. اینها برای محیط باشگاه خانگی ایده آل هستند.

هالتر ساده در واقع یک نسخه خمیده یا منحنی از همان هالتر مستقیم است که باعث می شود مچ دست شما در هنگام بلند کردن هالتر کمی به سمت داخل بچرخد و زمانی که ساعد خود را حرکت می دهید طبیعی تر است.

این باعث می شود هنگام انجام تمرینات ساعد فشار و درد کمتری در مچ دست و آرنج خود احساس کنید. در واقع، هالتر ساده تمرینات بازو را آسان تر و کمتر دردناک می کند.

هالتر بدنسازی چه مشخصاتی دارد؟

ابعاد هالتر بدنسازی

هالترهای بدنسازی حدود 2 متر ارتفاع و 20 کیلوگرم وزن دارند. این نوع هالترها تحمل وزن 362 کیلوگرم و برخی دیگر از هالترها تا وزن 453 کیلوگرم را تحمل می کنند و با توجه به سایزشان معمولا برای تمریناتی که پایه سنگینی دارند استفاده می شود.

حرکات ددلیفت، حرکات اسکلتی و پرس قفسه سینه. مدل های کوچکتر هالتر بدنسازی بین 1 تا 2 متر طول دارند که ورزشکاران برای انجام تمریناتی مانند پرس شانه، حرکت ساعد و حرکت زیر بغل از آن ها استفاده می کنند.

اکثر باشگاه های وزنه برداری دارای قفسه های هالتر هستند که مجموعه ای از هالترها را با وزن ثابت نگه می دارند. نوع دیگری از هالتر استاندارد با قطر 0.2 و طول حدود 1.5 تا 2 متر وجود دارد که نوع بسیار مناسبی از هالتر برای سالن بدنسازی خانگی است.

هالترهای ضخیم از نظر اندازه، طول و وزن تفاوت چندانی با هالترهایبدنسازی ندارند. تنها تفاوت آنها با هالتر بدنسازی در قطر هالتر است.

هالتر 2 اینچ ضخامت دارد که نگه داشتن میله را کمی سخت می کند که به تقویت بازوها در نگه داشتن میله و استفاده از وزنه های سنگین تر در حرکات بلند کردن کمک می کند که به نوبه خود منجر به حجیم شدن برخی از عضلات مانند ماهیچه ها ساعد خواهد بود.

خرید مستقیم هالتر بدنسازی

خرید مستقیم هالتر بدنسازی امروزه بدنسازی طرفداران زیادی بین مردم پیدا کرده و افراد زیادی علاقه مند به انجام ورزش بدنسازی شدند. به همین دلیل تعداد شرکت ها و تولیدی های وسایل ورزشی در ایران به ویژه شهر های پرجمعیت (مثل: تهران , اصفهان و …)بسیار زیاد شده و علاقه مندان به این ورزش میتوانند به اسانی با مراجعه به سایت ها و یا مراکز پخش هالتر و دمبل و وسایل مورد نیاز خود را به صورت مستقیم خریداری کنند .

علاقه مندان به بدنسازی میتوانند با مراجعه به فروشگاه های داخلی و مراکز پخش معتبر وسایل خود (دمبل و هالتر خانگی و برای باشگاه ها )را با ضمانت , دقت و با قیمت ارزان و با کیفیت انتخاب کنند .

قیمت عمده هالتر بدنسازی

هالتر یکی از آن محصولاتی است که خرید بشقاب و میله در آن به طور کلی بسیار ارزان تر است. خرید عمده هالتر به صورت مستقیم از تولید کننده این مزیت را دارد که دیگر واسطه نیست و ضمانت کیفیت و قیمت را از سازنده دریافت می کنید.

صفحه هالتر از آهن ساخته شده است که برای زیبایی و همچنین سهولت استفاده و جلوگیری از آسیب دیدن سایر اجسام در حین اضافه یا کم کردن آنها از میله هالتر با پلاستیک پوشانده شده است.

هالتر از جنس استیل می باشد که دارای انواع مختلفی برای مصارف مختلف می باشد که می توان آن را تحمل وزن و ضخامت دانست.

امروزه افراد بیشتری به ورزش علاقه مند شده و به بدن و اندام خود اهمیت می دهند و هر روز از وزنه هایی استفاده می کنند که جزء لاینفک ورزش های استقامتی است.

برای تجهیز سالن بدنسازی، فروشگاه ورزشی و یا حتی منزل خود به هالتر استیل و هالتر آستین دار میتوانید به سایت ها و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید و با کمک مشاوران و کارشناسان خرید خود را نهایی کنید.

مرکز عرضه هالتر بدنسازی

مرکز عرضه هالتر بدنسازی مرکز فروش های مختلفی در تهران به صورت حضوری و انلاین هستند که از بزرگترین تولیدکنندگان انواع دمبل برای تمامی نیازها می باشد. با خرید انواع دمبل از شرکت های بازرگانی مختلف در تهران از بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برخوردار می شوید.

با افزایش علاقه ورزشکاران به تمرینات بدنسازی، هالتر ها بازار خوبی در صدر پرکاربردترین تجهیزات دارند. از ابتدای بدنسازی هالتر حرف اول را در عضله سازی و چربی سازی می زد.

دمبل، هالتر و وزنه هالتر دست دوم به دلیل قیمت پایین و سهولت ساخت و استفاده مورد توجه ورزشکاران در سراسر جهان قرار گرفته است. اما در حال حاضر محصولات زیادی در ایران وجود دارند که تجهیزات و لوازم ورزشی را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت که بدون شک استاندارد است به بازار عرضه می کنند.

بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند از تولید کنندگان داخلی خرید کنند. هدف شرکت های داخلی ساخت بهترین تجهیزات ورزشی با قیمتی ارزان برای تجهیز هر سالن بدنسازی، فروشگاه ورزشی و یا حتی منزل ورزشکاران محترم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما