عرضه مستقیم میله هالتر اسکات گردن

میله هالتر یکی از وسیله های ورزشی پر کاربرد بین ورزشکاران است که باعث تقویت عضلات بدن به ویژه عضلات پا می شود و تنوع زیادی دارد و در واقع یکی از انواع آن که توسط تولیدکنندگان وسایل ورزش طراحی و تولید شده و به قیمت مناسب در بازار عرضه گردید میله هالتر اسکات گردن است که توسط فروشگاهای وسایل ورزشی به صورت مستقیم عرضه می شود.

عرضه مستقیم میله هالتر اسکات گردن

مزیت های میله هالتر اسکات گردن روکش دار

مزیت های میله هالتر اسکات گردن روکش دار میله هالتر بدنسازی یکی از بهترین انتخاب ها برای ورزشکارانی است که می خواهند در موقع ورزش کل عضلات بدنشان به ویژه دست و پاهایشان درگیر شوند این میله ها دارای بدنه فلزی هستند که به هیچ عنوان زنگ نمی زنند و آسیب نمی بینند به طور کلی مزیت این میله ها عبارتند از:

  • میله هالتر روکش دار دارای دسته هایی فلزی ضد عرق است که مانع عرق کردن دست می شود و به دست نیز آسیب نمی رساند.
  • وزنه این میله ها متغیر است و متناسب با هر سنی می توان کم و زیادش کنیم.
  • میله هالتر روکش دار به دلیل اینکه پشت گردن قرار می گیرند دارای پشتی نرم و روکش چرم هستند تا به گردن و ستون فقرات آسیب نرسد و فشار روی گردن نیوفتد.
  • این میله ها دارای علامت استاندارد هستند و دارای جنس Pvcهستند و همین عامل باعث طول عمر بیشتر این میله ها می شود.
  • این میله ها در طول های مختلفی تولید می شوند با عرض یکسان که شما بتوانید بسته به نوع ورزش با آن طولش را انتخاب کنید.

عضلات درگیر هنگام استفاده از میله هالتر اسکات

عضلات درگیر هنگام استفاده از میله هالتر اسکات میله هالتر اسکات میله ای ورزشی است که در آن فرد یک میله به اندازه یک متر یا دو متر که دارای وزنه های ثابت است را با توجه به قدرت بدنی اش انتخاب می کند و سپس شروع به تمرین حرکات می کند در این ورزش فرد با حرکات زیر می تواند کل عضلات بدنش را درگیر کند.

  • ابتدا فرد میله هالتر را با دو دستش بلند می کند و پشت گردن قرار می دهد و سپس حرکت بشین و پاشو انجام می دهد که در این حرکت هم عضلات دست و هم عضلات پا و ران درگیر می شوند.
  • همچنین فرد می تواند به صورت ثابت بایستد و میله هالتر را بالای سرش نگه دارد که در این تمرین استقامت عمومی بدنش تقویت می شود و از طرف دیگر عضلات بازو نیز تقویت می شود.
  • یکی دیگر از عضلاتی که با این ورزش بسیار تقویت می شود عضلات شکم و پهلو است که برای این کار می توانید دراز بکشید و میله هالتر را بالای سرتان به وسیله اهرم های مخصوص نگه داری کنید و با کمک آن خودتان را به طرف بالا بکشید تا اگر چربی شکم و پهلو دارید آب شود.

مراکز تولید میله هالتر اسکات گردن بدنسازی

مراکز تولید میله هالتر اسکات گردن بدنسازی امروزه تولید میله هالتر معمولا به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود که در روش حضوری شما باید به فروشگاهای وسایل ورزش بروید و هزینه و وقت زیادی را صرف کنید تا میله هالتر مورد نظرتان را خریداری کنید همچنین در این روش قیمت ها ثابت و مشخص نیستند و ممکن است شما نتوانید به قیمت مناسب این وسیله ورزشی پر کاربرد را خریداری کنید.

بنابراین ما روش غیرحضوری را به شما پیشنهاد می کنیم که در این روش شما با وارد شدن به سایت های معتبر می توانید میله هالتر مورد نظرتان را سفارش دهید.

یکی از سایت های معتبر مجموعه سایت ما است که به صورت 24ساعت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است و فقط کافیه شما وارد سایت شوید و محصول مورد نظرتان را جست و جو کنید.

به طور کلی در خرید وسایل ورزشی به ویژه وسایلی که کاربرد زیادی دارند باید دقت زیادی کنید که هم علامت استاندارد داشته باشند و هم ضمانت نامه چرا که این گونه وسایل با سلامتی و اعضای بدن شما سروکار دارند و ممکن است اگر از سایت های غیرمعتبر خریداری کنید جنس اصل نباشد و بعد مدتی دچار نقص شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما