تامین کننده دمبل 10 کیلوگرمی

دمبل یکی از وسایل ورزشی و باشگاهی است که از آن در داخل باشگاه های بدنسازی استفاده می شود، این وسیله در مدل ها و وزن های مختلفی یافت می گردد و یک ابزار کاربردی برای رسیدن به تناسب اندام و تقویت بازوها می باشد، شرکت های ارائه دهنده و تامین کننده دمبل 10 کیلوگرمی این محصولات را به صورت گسترده در بازار های مصرف سطح کشور پخش می کنند و با نرخ مقرون به صرفه ای به فروش می رسانند.

تامین کننده دمبل 10 کیلوگرمی

ویژگی های دمبل ۱۰ کیلویی متغیر

ویژگی های دمبل ۱۰ کیلویی متغیر تمام افرادی که به زیبایی اندام و عضله سازی علاقه دارند معمولا از مدل های مختلف دمبل بدنسازی استفاده می کنند، این دمبل ها که در اصل وزنه هایی نسبتا کوچک هستند در وزن های مختلف یافت می شوند که رایج ترین آن ها 10کیلویی است، یک مدل پرمصرف از این وسایل نیز دمبل متغیر می باشد که ما در ادامه این مطلب در مورد ویژگی های این وسایل با شما صحبت می کنیم:

  1. دمبل های متغیر دارای چند وزنه با وزن های مختلف هستند، که افراد می توانند آن ها را بر اساس میزان توانایی جسمانی و نیاز خودشان در وزن مورد نظر تنظیم نمایند و تعداد این وزنه ها را کم یا زیاد کنند.
  2. اطراف این دمبل ها با یک روکش کاملا مقاوم از جنس پلاستیک پوشانده شده است تا از ایجاد شدن آلودگی، لکه، زنگ زدگی یا ساییدگی در دراز مدت در آن ها جلوگیری شود و از این وسایل محافظت گردد.
  3. دسته های این وسایل هم از جنس مواد پلیمری نرم ساخته شده اند و طراحی آن ها به گونه ای است که در زمان وزنه زدن اصلا به دست ها آسیب وارد نمی کنند، یا بر روی آن ها خط و کبودی ایجاد نمی نمایند و به کف دست فشار وارد نمی کنند.

فروشنده دمبل ۱۰ کیلویی متغیر

فروشنده دمبل ۱۰ کیلویی متغیر واحد های اصلی پخش کننده و فروشنده دمبل ۱۰ کیلویی مدل های مختلفی از این وسایل مثل دمبل های متغیر را در بازار های مصرف عرضه کرده و با نرخ مقرون به صرفه ای به دست مصرف کننده های محترم می رسانند، این واحد ها محصولات را از طرف کارخانه های تولیدی پخش می کنند و به این ترتیب سود کمی برای فروش آن ها در نظر می گیرند.

راه های مختلفی برای سفارش دادن و خرید این محصولات وجود دارد، که یک راه مراجعه نمودن به درب فروشگاه های لوازم ورزشی در سطح کشور است و راه حل دوم استفاده نمودن از وب سایت های اینترنتی مختلف در بستر فضای مجازی می باشد، خوب می دانید که این راه حل خیلی راحت تر صورت می گیرد پس ما هم توصیه می کنیم از این روش استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما