عرضه مستقیم دوچرخه ثابت ارزان

دوچرخه ثابت وسیله‌ای ورزشی است که مانند تردمیل در جایی ثابت مثل منزل یا باشگاه قرار می‌گیرد و کارکرد آن با رکاب زدن است. بهترین قیمت دوچرخه ثابت خانگی ساده و ارزان و ارائه لیست قیمت از بهترین برند های مناسب برای کاهش وزن با تضمین کارایی کالا در اختیار مشتریان قرار می گیرد. دوچرخه ثابت ارزان از بهترین محصولاتی است که می توان آن را از فروشگاهای آنلاین خریداری کرد.

عرضه مستقیم دوچرخه ثابت ارزان

راهنمای خرید دوچرخه ثابت

راهنمای خرید دوچرخه ثابت استفاده از دوچرخه ثابت ، یکی از روش‌ های رایج در ورزش‌ های هوازی است که در مقایسه با راه ‌پیمایی و تند راه رفتن، ویژگی خاصی ندارد و حتی به نسبت کمتری، ظرفیت هوازی را افزایش می ‌دهد اما می توان در میحطی کوچک مانند یک اتاق شرایط یک ورزش هوازی مناسب را فراهم کند.دوچرخه ثابت نیز همانند تردمیل مزایای زیادی برای ورزش در منزل دارد.

به گفته متخصصان گرچه میزان حداکثر اکسیژن مصرفی که شاخص مناسبی از استقامت قلبی – عروقی است هنگام استفاده از دوچرخه ثابت به اندازه تردمیل افزایش نمی یابد، اما این وسیله ورزشی به علت نیاز به فضای کمتر و همچنین تولید صدای کمتر گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد است. برای اینکه هنگام خرید بتوانیم دوچرخه خوبی انتخاب کنیم باید چند نکته را دقت کنیم.

یکی اینکه دوچرخه ثابت جایگزین خوبی برای ورزش و کم کردن وزن می باشد. دوم اینکه سطوح مقاومت متفاوتی داشته باشد. سوم : صندلی راحتی داشته باشد. چهارم : پدال ها باید به اندازه کافی پهن باشد و نوعی بند داشته باشد تا مطمئن شوید هنگام رکاب زدن پای شما از روی آن سر نمی خورد. پنجم: کامپیوتر داخلی باید اطلاعات اولیه مانند سرعت ، زمان و تعدادکالری های سوزانده شده را نشان دهد. ششم: فاکتوری داشته باشد که ضربان قلب را نشان دهد.

از موارد دیگر در انتخاب دوچرخه بایستی اگر می خواهید دوچرخه ای بخرید که همه افراد خانواده از آن اسفاده کنند محصولی باشد که با نیازهای همگانی خریداری شود و بهترین دوچرخه ای که می توان خرید دوچرخه ثابت ایستاده است که همه خانواده می توانند ار آن استفاده کنند. سفارش دوچرخه ثابت را می توان به صورت انلاین از فروشگاه های مخصوص به انجام داد.

دوچرخه ثابت همانند دوچرخه‌های معمولی دنده ندارد، اما مجهز به سیستم مقاومت شده است تا میزان فشاری که باید به پدال‌ها وارد کنید را تغییر دهید. اکثر دوچرخه‌های پیشرفته دارای برنامه‌های ثابتی هستند که به شما در میزان لاغری، سوختن کالری و همچنین تنظیم ضربان قلب کمک می‌کند.وقتی که به محصول برنامه مورد نظر را بدهید طبق همان برنامه عمل می کند.

انواع دوچرخه ثابت ارزان

انواع دوچرخه ثابت ارزان دوچرخه ثابت را می توان به طور کلی در 4 بخش تقسیم کرد این بخش عبارتند از : دوچرخه ثابت نشسته، دوچرخه ثابت نشسته دستگاهی است برای کاهش وزن ، لاغر کردن پهلو شکم ، تقویت عضلات پایین تنه و هوازی که مانند یک دوچرخه کوهستان است . دوچرخه ثابت نشسته معمولا ویژگی های بسیار زیادی مانند صفحه نمایش برای ارائه اطلاعات کاربردی مانند میزان کالری مصرف شده ، زمان رکاب زدن ، مسافت رکاب زده و ضربان قلب ( در صورت داشتن سنسور اندازه گیری ضربان ) و امکان ایجاد سختی مدیریت شده در هنگام رکاب زدن را دارد.

دوچرخه ثابت نشسته یکی از پر فروش ترین محصولات از انواع دوچرخه ثابت است و ساختار آن به نحوی طراحی شده است که به کمر و شکم برای کاهش سایز و لاغری فشار وارد می کند. زین این دوچرخه اجازه نشستن راحت را با حرکت عمودی و افقی می دهد.در اکثر دوچرخه ثابت های نشسته از تکنیک چرخ دوار مگنتی برای ایجاد سختی در رکاب زدن استفاده شده است.

دوچرخه ثابت مبله یا پشتی دار دوچرخه ثابت مبله یا پشتی دار محصولی است برای استفاده افراد مسن ، بیمار و کسانی که نمی توانند روی زین دوچرخه ثابت بنشینند . صندلی تعبیه شده به جای زین و ساختار آن کمک می کند افراد بدون فشار زیاد از حد به کمر و ایجاد خستگی در مدت زمان بیشتر رکاب بزنند . رکاب زدن طولانی به لاغری بدن از طریق کالری سوزی و عرق کمک زیادی می نماید.

این محصولات نیز مانند دوچرخه های ثابت دارای استفاده های متفاوتی نظیر امکان ایجاد سختی در رکاب زدن از طریق سیستم مگنتی یا صفحه نمایش برای ارائه اطلاعات مختلف و کاربردی را دارند . دوچرخه ثابت اسپنینگ دوچرخه ثابت اسپینینگ محصولی خاص و منحصر به فرد برای استفاده کاملا حرفه ای و ورزشکار است .

ورزشکاران حرفه ای برای آماده سازی ، افزایش استقامات و بالا بردن توان جسمی از این محصول استفاده می کنند. دوچرخه ثابت اسپینینگ کارکردی متفاوت و جدا از دیگر از محصولات این طبقه بندی دارد. زین این دستگاه و ساختار و چرخ دوار آن فشار زیادی بر عضلات کمر و شکم و پهلو وارد می کند که بدن آماده یک ورزشکار، تحمل آن را برای تمرینات منظم و فشرده دارد . ایجاد سختی در رکاب زدن در این دوچرخه متفاوت است.

فاکتور های انتخاب دوچرخه ثابت

فاکتور های انتخاب دوچرخه ثابت برای خرید دوچرخه ثابت باید به این نکته اشاره داشت که 10 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی کامل داشته باشد و همچنین این موضوع نشانگر کیفیت محصول است. ضمنا لازم است بدانید برند دوچرخه ثابت یکی از معتبرترین نام ها در زمینه تولید و عرضه دوچرخه های ثابت است.

این دوچرخه ثابت از خانواده اسپینینگ بوده و نوع عملکرد آن دیسکی است. دوچرخه ثابت اسپینینگ یکی از پرفروش ترین مدل ها از این کمپانی است و با تحمل وزن 150 کیلوگرم باعث می شود تا دایره گسترده ای از مخاطبان حتی با اضافه وزن بیشتر را پوشش دهد.دوچرخه ثابت عمده را می توان از فروشگاه های معتبر خریداری کرد. این نوع محصول از نظر کیفیت و کارایی بسیار عالی می باشد.لازم به ذکر است این دستگاه دارای قابلیت تنظیم چندگانه قدرت بوده که باعث گسترش تنوع تمرینات افراد می شود.

توزیع انواع دوچرخه ثابت ارزان

توزیع انواع دوچرخه ثابت ارزان دوچرخه ثابت ارزان از دوچرخه های باکیفیت و مرغوب است که ساختاری استاندارد داشته و با استفاده از آن می توان دوچرخه سواری ثابت را به نحو احسن انجام داد، این محصول با کیفیت را حتی می توان در منزل و با استفاده از آن ورزش کرد و همچنین برای کم کردن وزن بسیار مفید می باشد. پخش دوچرخه ثابت از طریق انلاین و تحویل درب منزل صورت می گیرد و هچنین همراه با فاکتورهای معتیر و فروشگاه ها و شرکت های مهمی خریداری و عرضه می شود که عرضه آن به صورت عمده مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما