مرکز خرید هالتر 5 کیلویی

وزنه هالتر 5 کیلویی دور لاستیک از آلیاژ چدن تولید شده است. جهت جلوگیری از ایجاد صدا و ایمنی بیشتر دور آن با پوششی از لاستیک مرغوب پوشیده شده است . این محصول و آمونیاک صنعتی هم برای استفاده در منزل و هم در باشگاه بدنسازی طراحی و تولید گردیده است. قطر این وزنه ها ۳۰ طراحی شده است.

مرکز خرید هالتر 5 کیلویی

عوامل موثر بر قیمت هالتر

عوامل موثر بر قیمت هالتر

یکی از مزایا و فواید خرید وزنه هالتر و آمونیاک مایع صنعتی و استفاده از آن در تمرینات ورزشی تان این است که مقاومت بیشتر و بهتری نسبت به بار اضافی نسبت به دمبل دارند و می‌توانید با استفاده از هالتر وزنه های سنگین تری بزنید که برای ورزشکاران حرفه ای بسیار نکته ی مهمی می باشد.

خرید وزنه هالتر برای انجام تمرینات ترکیبی عالی هست و ورزشکاران برای انجام ورزش های تمرینی خود نیاز به صفحه های هالتر دارند و برای تمرینات پایین تنه نیز به وزنه هالتر نیاز پیدا میکنید ، و با استفاده از وزنه ی هالتر می توانید عضلات سه سر بازو را به خوبی تمرین دهید و باعث افزایش قدرت عضلات می شود ، همچنین استفاده از هالتر باعث افزایش مقاومت عضلات می شود همچنین به عنوان محرک برای هایپرتروفی عضلات نیز عمل می‌کنند، ‌قیمت وزنه هالتر به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله وزن هالتر ، جنس آن ها و برندشان به همین علت قیمت وزنه هالتر بستگی به نیازی تان دارد .

بیشتر بخوانید: وزنه هالتر فرمانی

ورزش در زندگی امری ضروری است و در سلامتی انسان نقش بسیار مهمی دارد ، با ورزش کردن می توانیم مانع شیوع بسیاری از بیماری ها شویم زیرا ثابت شده است که بی تحرکی عامل بسیاری از بیماری های غیر واگیردار است . از جمله ورزش هایی که که بسیار در امر سلامیت، و خصوصا تقویت عضلات و تناسب اندام موثر است بدنسازی است . بدنسازی شامل یک سری حرکات ورزشی می شود که با وسایل مخصوی از جمله وزنه دمبل، هالتر، دستگاه های بدسازی، کش و… انجام می گیرد. مثلا با استفاده از هالتر می توان روی عضلات تمام بدن بخصوص عضلات سینه در حرکت پرس سینه، عضلات همسترینگ در حرکات اسکات و ددلیفت کار کرد.

هالترها انواعی دارند و ده ها حرکت را می توان با آن ها تمرین کرد ، خوبی کار با هالتر این است که هم عضلات را قوی و هم حجیم می کند واین همان چیزی ست که ورزشکاران بادی بلیدینگ به شدن به آن نیازمندند. هالترها با توجه به وزن و اندازه ای که دارند هم به صورت ورزش خانگی و هم باشگاهی می توان انجام داد و محدودیتی در این باره وجود ندارد.

مخصوص استفاده خانگی

طراحی بسیار دقیق

بدون لغزش

مناسب برای تمام لیفت ها

ساخته شده از فولاد ضد زنگ

در وزن های ۱ و ۱٫۵ و ۲ ، ۲٫۵ ، ۵ ،۱۰ و ۲۰ کیلوگرمی

نکاتی هنگام خرید هالتر

انجام ورزش بدنسازی، نیازمند تمرین با دستگاه و یا وزنه است، وزنه‌‌ می‌‌تواند به صورت آزاد و یا وزنه هالتر مورد استفاده‌‌ی ورزشکاران قرار بگیرد و سبب تقویت عضلات آنان شود. کار با انواع دستگاه‌‌ها و یا وزنه‌‌های آزاد نیازمند رفتن به باشگاه و انجام فعالیت زیر نظر مربی است و همچنین برای خرید آن باید هزینه‌‌های بسیار زیادی را پرداخت کنید، اما ساده‌‌ترین راه برای انجام تمرینات بدنسازی در منزل، استفاده از وزنه هالتر است.

از وزنه هالتر در بازی‌‌های المپیکی نیز استفاده می‌‌شود، میله هالتر می‌‌تواند صفحاتی با وزن 362 کیلوگرم به بالا را بر روی خود نگهداری کند و برای تمرینات پایه سنگین مورد استفاده قرار می‌‌گیرند البته وزنه هالتر کم وزن نیز برای تمرینات پایه سبک بدنسازی کاربرد دارد.

در ابتدا نوع فعالیت خود را مشخص کنید که می‌‌خواهید تمرینات پایه سبک یا پایه سنگین را انجام دهید، بدین ترتیب می‌‌توانید انتخاب مناسب‌‌تری داشته باشید، میله هالتر در تمرینات پایه سنگین بلندتر بوده و وزن بیشتری دارد. وزنه هالتر در اندازه‌‌ی کوتاه آن، دمبل‌‌ها هستند که وزنی بین 2 تا 45 کیلوگرم دارند و برای انواع تمرینات خانگی مناسب هستند. اگر مبتدی هستید و تصمیم به کار کردن با وزنه هالتر را دارید بهتر است با مربی مشورت کنید، چرا که با توجه به وضعیت بدنی و ماهیچه‌‌ای شما می‌‌تواند پیشنهاد بهتری را با احتمال آسیب کمتر به شما ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: هالتر استیل در تهران

صفحات وزنه هالتر بین 1 تا 45 کیلوگرم وزن دارند، قبل از خرید تعیین کنید که تا چه میزان وزنی را می‌‌خواهید در تمرینات مورد استفاده قرار دهید، به طور مثال می‌‌خواهید با وزنه 80 کیلوگرمی تمرین کنید، بهتر است دو صفحه 40 کیلوگرمی، چهار صفحه 20 کیلوگرمی و یا هشت صفحه‌‌ 10 کیلوگرمی انتخاب نمایید.

صفحات وزنه هالتر دارای جنس آهنی و یا پلاستیکی هستند، در اکثر باشگاه‌‌ها از جنس پلاستیکی آن استفاده می‌‌شود، باید توجه داشت که روکش پلاستیک بر روی فلز کشیده می‌‌شود و به آنان وزنه‌‌ی پلاستیکی گفته می‌‌شود، مقاومت آن در برابر رطوبت بالا بوده و همچنین بیشتر افراد مبتدی نیز با انواع پلاستیکی آن تمرینات خود را انجام می‌‌دهند. لازم به ذکر است که باشگاه‌‌های تجاری برای تمرینات ورزشکاران حرفه‌‌ای و المپیکی خود از صفحات آهنی استفاده می‌‌کنند، اما باید توجه داشته که در صورت بی‌‌دقتی در هنگام جابجایی می‌‌تواند صدماتی را به فرد وارد کند. لازم به ذکر است که استفاده از وزنه هالتر پلاستیکی برای افرادی که دستانشان مرطوب می‌‌شود مناسب نبوده و وزنه‌‌های فلزی به دلیل سُر نخوردن در هنگام تمرین انتخاب کاربردی‌‌تر است.

در هنگام خرید توجه داشته باشید که میله باید متناسب با صفحاتی باشد که بر روی آن قرار می‌‌گیرد.

وزنه دورلاستیک در 2 نوع خانگی و باشگاهی بر اساس قطر سوراخ آن قابل استفاده است و دارای جای دست برای سهولت در جابجایی می باشد. لازم بذکر است در هنگام سفارش با توجه به میله هالتر خود نوع آن را انتخاب کنید.

از انواع وزنه هالتر می توان به نمونه های زیر اشاه کرد: وزنه هالتر mdm، وزنه هالتر ۱۵ و25 کیلویی، وزنه هالتر ام دی ام، هالتر اسپیدو، هالتر استاندارد وزنه برداری، هالتر باربل، هالتر بتنی، هالتر بدنسازی، وزنه برداری، هالتر پلاستیکی، هالتر استیل، هالتر پنج کیلویی، وزنه ثابت، هالتر ده کیلویی، هالتر دور لاستیک، هالتر آستین دار، هالتر رکورد، هالتر فرمانی رنگی، وزنه صفحه هالتر، فرمانی و…

یکی از بهترین وزنه های هالتر ، وزنه هالترmdm است و ایده ی مناسب برای استفاده در باشگاه و خانه میباشد.

ویژگی‌های این وزنه: جنس آن از فولاد ضد زنگ میباشد. در وزن های ۰.۵ و ۱ و ۲ و ۵ و ۱۰ کیلویی تولید میشود .ضد لغزش دست مناسب برای انواع لیفت ها.

هالتر ورزشکاران چه ویژگی های استانداردی باید داشته باشد؟

میله ضخامت زیادی نداشته باشد

سایز مناسب با توان آنها

وزنه های آن از جنس آهن باشند.

در هنگام خرید هالتر به چه نکاتی توجه کنیم؟

قیمت مناسب با توجه به کیفیت آن

کیفیت استاندارد

استحکام بالا

ظاهری زیبا با توجه به سلیقه تان

انواع وزن های مختلف هالتر

انواع وزن های مختلف هالتر قابل ذکر است علاوه بر این وزنه ۵ کیلوگرمی ، وزنه هایی با وزن های مختلف برای میله هالترهای خانگی موجود می باشد که می توانید متناسب با نیازی که دارید اقدام به تهیه یک یا چند وزنه با وزن های مختلف نمایید.

وزنه هالتر، ایده آل برای استفاده در خانه، باشگاه، سالن بدنسازی و تمرینات تیمی است. وزنه هالتر نیم کیلویی، ۱ و ۱٫۵ و ۲ و ۲٫۵ و ۵ و ۱۰ و ۲۰ کیلویی در برندهای مختلف و توسط فروشندگان مختلف قابل دسترسی است.

هالتر در ۲ سایز متفاوت ۱۸۰cmو ۲۲۰cm وارد بازار میشود و برای کراس فیت و وزنه برداری مناسب است و دارای بهترین کیفیت است.

نیرویی که برای مدیریت و ایجاد شدن انقباض عضله ها هدر برود ، بصورت هدفمند، در انقباض پرقدرت تر عضله ی هدف، باعث بکارگیری وزنه ی سنگین تر و درآخر حجم مطلوب‌تری خواهد شد. در تمرین با هالتر حرکت های متفاوتی را می توان به اجرا درآورد؛ این حرکات برای بدن سازی و تناسب اندام بسیار مناسب می باشد صفحه هالتر 5 کیلویی مشکی باشگاهی از جنس فلز با روکش پلاستیکی برای مصارف باشگاهی با میله هالتر های آستین دار مناسب بوده و دارای سوراخ بزرگ 50mm می باشد.

اشتباهات رایج در استفاده از هالتر

به وسیله هالتر ورزشکاران می توانند با قرار دادن وزنه هایی در داخل میله هالتر انواع حرکت های ورزشی چه در باشگاه های ورزشی و چه در داخل منزل انجام بدهند. برای بالا بردن قدرت اجرایی حرکت ها و تسلط بر نحوه ی انجام حرکات بهره از هالتر گزینه ی بسیار مطلوبی است. نظریه عموم بر این است که تنها کاربرد هالتر موجب بالا بردن حجم می شود و این احتمالاً به دلیل استفاده از وزنه ای سنگین (سنگین تر از دمبل) و فشار بیشتر بر ماهیچه ها است. هنگام بکارگیری هالتر، عضله های کناری و کمکی بسیار کمتر از تمرین های با دمبل است. نیرویی که برای مدیریت و ایجاد شدن انقباض آن عضله ها هدر برود ، بصورت هدفمند، در انقباض پرقدرت تر عضله ی هدف، باعث بکارگیری وزنه ی سنگینتر و درآخر حجم مطلوب تری خواهد شد. در تمرین با هالتر حرکت های متفاوتی را می توان به اجرا درآورد؛ این حرکات برای بدن سازی و تناسب اندام بسیار مناسب می باشد.

فروش مستقیم هالتر 5 کیلویی

فروش مستقیم هالتر 5 کیلویی

بیشتر بخوانید: دستگاه ورزشی تردمیل

خرید وزنه هالتر از جمله وسلیه های مهم ورزشی هست که کاربرد و مزایای زیادی دارد و بهتر است یک سری تمرینات را به جای دمبل از هالتر استفاده کنید به همین علت خرید وزنه هالتر جزو وسایل تمرینی مهم برای یک ورزشکار می باشد.

خرید صفحه و وزنه هالتر بدنسازی در مدل های 5،10،15،20 کیلویی در مدل های فرمانی و خانگی به فروش می رسد.

اگر قصد خرید وزنه هالتر را داشتید می توانید به فروشگاه هایی که ابزار ورزشی می فروشند سر بزنید و یا میتوانید با مراجعه به سایت های معتبر آن را سفارش دهید و اگر قصد خرید هالتر دست دوم را داشتیدفروش هالتر دست دوم توسط سایتهای مثل شیپور و دیوار هر شهر انجام می شود. که مسلما قیمت هالتر دست دوم از این طریق به صرفه تر و ارزان تر است.

عرضه عمده هالتر 5 کیلویی

اگر هنوز اقدام به تهیه میله هالتر ننموده اید می توانید میله هالتر مناسب خود را از طریق ایران محتوا تهیه کنید . در ایران محتوا محصولات متنوعی برای ورزش های خانگی و بدنسازان موجود می باشد . با رجوع به دسته ورزش و سلامت قادر به مشاهده لیست محصولات خواهید بود و می توانید متناسب با نیازی که دارید اقدام به تهیه کالا های مورد نیاز خود فرمایید.

بیشتر بخوانید: خرید دمبل 10 کیلوگرمی

هالتر از جمله حرکات بسیار مفید ورزش بدنسازی و تناسب اندام به شمار می رود . حرکت هالتر می تواند به خوبی ماهیچه ها و عضلات مختلف بدن را در مدت زمان مناسبی تقویت نمایید و تناسب اندام را برایتان به ارمغان بیاورد . برای انجام حرکت هالتر نیاز به میله هالتر و وزنه های مربوط به آن دارید . می توانید هر دو این محصولات را بصورت آنلاین از سایت های اینترنتی و از لیست فروشگاه اینترنتی شان، خرید هالتر باشگاهی یا خرید هالتر وزنه برداری را انتخاب و نوع وزنه متناسب خود را تهیه کنید . همچنین می توانید با جستجوی خرید هالتر دست دوم از اجناس دست دوم این محصولات که توسط استفاده کنندگان قبلی آنها به فروش می رسد نیز استفاده کنید. همانطور که از نام محصول پیداست . این وزنه مناسب برای میله هالتر های خانگی است . اگر از طرفداران ورزش خانگی هستید می توانید محصولات متنوعی که در فروشگاه های اینترنتی موجود است را مشاهده و در صورت لزوم اقدام به تهیه محصول نمایید.

قیمت پخش هالتر 5 کیلویی

قیمت پخش هالتر 5 کیلویی هالتر میله ای ست به طول یک الی 2 متر و از جنس آهن، برای افزایش وزن آن دمبل صفحه ای را به ابتدا و انتهای آن توسط وصل کرده و با گیره نگهدارنده محکم می کنند.هالتر برای افزایش قدرت و اجرای حرکات ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ها باتوجه به اندازه و جنس هالترها متفاوت است. مثلا قیمت هالتر استیل به دلیل جنس بهتر بالاتر است.

با توجه به تنوع محصولات ورزشی با کیفیت های متفاوت در بازار شاخص ترین برندها در زمینه تهیه و توزیع محصولات تخصصی ورزشی با سطح کیفی بالا و استراتژی هدفمند بر واردات تجهیزات ورزشی با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به جای تعدیل قیمت با پایین آوردن کیفیت در حال فعالیت و عرضه محصولات ورزشی می باشند. صفحه هالتر های باشگاهی و خانگی یکی از بهترین پیشنهادهای اسپرت به ورزشکاران است، چرا که در کنار طراحی زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای باشگاهی مناسب و محصول ایران می باشد. که این طراحی های متنوع در وزن های متفاوت این محصول، قیمت های متفاوتی را شامل می شود که با جستجو در فروشگاه های اینترنتی و حضوری این محصولات می توانید انواع آنها را با هم مقایسه و محصول با کیفیت و مناسب از لحاظ قیمت را پیدا کنید و براساس ملاک های موردنظر خودتان سفارش و خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما