فروش عمده نیمکت سرشانه ثابت

یکی از وسایل ورزشی که در جهت تقویت ماهیچه های سرشانه مورد استفاده قرار می گیرد نیمکت سرشانه ثابت می باشد و این نیمکت دارای استاندارد لازم برای این کار بوده و به صورت تخصصی جهت تقویت ماهیچه های سرشانه مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بهترین این نیمکت در فروش عمده آن به خریداران ارائه می‌شود و کسانی که قصد تهیه آن را دارند می‌توانند به صورت مستقیم با فروشنده آن تماس بگیرند و خرید این کالای ورزشی را به صورت عمده یا تک برای خود انجام دهند.

فروش عمده نیمکت سرشانه ثابت

5 ویژگی مهم نیمکت بدنسازی

5 ویژگی مهم نیمکت بدنسازی

نیمکت بدنسازی سرشانه ثابت از محصولات ضروری برای باشگاه‌های ورزشی است و می‌توان آن را در خانه نیز مورد استفاده قرار داد و این وسیله ورزشی دارای چند ویژگی منحصر به فرد است که آن را با وجود ساختار ساده‌ای که دارد ابزاری بسیار مناسب برای بدنسازی تبدیل کرده است؛ پنج ویژگی مهم نیمکت بدنسازی به طور خلاصه عبارتند از :

  1. استفاده از این نیمکت به کمترین فضا و جا جهت استفاده نیاز دارد زیرا طراحی آن به گونه ای انجام شده که می‌تواند در فضاهای بسیار کوچک نیز مورد استفاده قرار بگیرد و به این ترتیب در هر فضایی می توان از آن برای فعالیت بدنسازی استفاده کرد.
  2. قسمت نشیمنگاه و پشتی این نیمکت از ا فوم سرد متراکم تشکیل شده است که استحکام بسیار بالایی دارد و بر روی آن یک لایه چرم مصنوعی کشیده شده است که از ماندگاری زیادی برخوردار می باشد و شخص با نشستن بر روی آن احساس راحتی می کند.
  3. این وسیله ورزشی دارای اسکلت فوق العاده محکمی است و در آن از آهن و فولاد استفاده شده به طوری که سنگین ترین وزن ها را نیز می تواند تحمل کند و به این وسیله فشار وارده به آن با گذشت زمان تاثیری در شکل ظاهری آن نخواهد گذاشتند.
  4. طراحی این نیمکت برای همه افراد یکسان است و افراد با جثه ریز و درشت می توانند از این نیمکت استفاده کنند و به این ترتیب اغلب در یک سایز مشخص تولید می شود.
  5. رنگ بدنه فلزی این محصول از نوع رنگ‌ کوره ای است که ضد زنگ می باشد و در انتهای پایه های فلزی این نیمکت از لاستیک های محکمی برای جلوگیری از ایجاد سایش در پایه ها استفاده شده است.

وزن قابل تحمل نیمکت سرشانه ثابت

وزن قابل تحمل نیمکت سرشانه ثابت از نکات قابل توجه در مورد نیمکت سرشانه ثابت وزن آن است به گونه‌ای که علی رغم این که سایز چندان کوچکی هم ندارد به راحتی قابل حمل است و حتی یک نفر می‌تواند این محصول را به سهولت جابجا کند و این امتیاز خاصی در مورد این نیمکت به شمار می‌رود که کاربرد بدنسازی آن را می تواند فوق العاده بالا آب ببرد.

وزن قابل حمل این نیمکت به این خاطر است که اولا بخش نشیمنگاه و پشتی آن از فوم است و وزن چندانی ندارد همچنین اسکلت ساختاری این محصول به صورت تو خالی است و در نتیجه عدم تو پر بودن آن باعث می‌شود که به راحتی جابه جا می گردد.

این نیمکت به مخصوص می‌تواند برای همه مکان ها به صورت غیر ثابت مورد استفاده قرار بگیرد و به این ترتیب می‌توان آن را در باشگاه‌ها از مکانی به مکان دیگر به راحتی انتقال داد یا در خانه نیز آن را در اتاق های مختلف مورد استفاده قرار داد و وزن آن امکان جابجایی را به راحتی فراهم می‌کند.

قیمت انواع نیمکت سرشانه ثابت باشگاهی

قیمت انواع نیمکت سرشانه ثابت باشگاهی انواع نیمکت ثابت باشگاهی سرشانه در کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب و توسط فروشنده این نیمکت به خریداران عرضه می‌شود و کسانی که قصد تهیه این نیمکت را دارند می‌توانند به طور بی واسطه با فروشنده آن تماس بگیرند و از نرخ هر یک از نمونه‌های این محصول باخبر شوند.

قیمت نیمکت سرشانه ثابت در همین سایت با تصویر آنها همراه با اطلاعات دیگری در مورد مشخصات آنها به نمایش گذاشته شده است و خریدار می تواند با مراجعه به سایت نسبت به درخواست نیمکت برای خود اقدام کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما