فروش دستگاه ورزشی تردمیل

دستگاه ورزشی تردمیل یک وسیله‌ی ورزشی است که امکان دویدن با سرعت‌های مختلف را در یک فضای بسته فراهم می‌کند. این محصول عضو جدایی ناپذیر باشگاه‌های ورزشی به شمار می‌آید و طرفداران زیادی دارد.از فواید تردمیل می‌توان به راحتی و دسترسی آسان در خانه و باشگاه اشاره کرد.

فروش دستگاه ورزشی تردمیل

نکاتی هنگام خرید تردمیل

نکاتی هنگام خرید تردمیل عواملی که باید در انتخاب و خرید تردمیل مناسب در نظر گرفت، بدنه، محل قرارگیری دسته‌ها، شیب تردمیل، سرعت و صفحه‌ی نمایشگر همگی برای یک دویدن راحت‌تر و موثر طراحی شده‌اند.

از مشخصات یک تردمیل خوب خانگی می‌توان به تا شوندگی و تحمل وزن‌ بالا اشاره کرد. مثلا تردمیلی که قدرت موتور آن 1.5 اسب بخار است برای وزن 110 کیلوگرم مناسب است. تردمیل باشگاهی امکانات بیشتری در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد و برای تمام افراد مناسب است. یکی از تفاوت‌های مهم این محصولات در نوع موتور AC و DC است. بنابراین در هنگام خرید باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت. تردمیل‌هایی که از برق مستقیم استفاده می‌کنند، قیمت کمتری دارد و از سیستم‌ برقی ساده‌تری برخوردارند.

آشنایی با انواع تردمیل

سازندگان تجهیزات ورزشی، تردمیل را با توجه به نوع کاربرد به دو مدل تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی عرضه کرده‌اند. استفاده از تردمیل بسیار آسان است.

تردمیل خانگی در دو مدل تردمیل تک کاره و تردمیل چندکاره تولید می شود و همین امر موجب تغییر قیمت تردمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خرید هالتر 5 کیلویی

تردمیل باشگاهی با موتورهای AC نسبت به موتورهای DC تردمیل خانگی، قدرت بیشتری دارد و مدت زمان بیشتری می‌تواند روشن بماند و افراد با وزن های زیادتری بر روی تردمیل باشگاهی ورزش انجام دهند. استفاده از قابلیت شیب در تردمیل خانگی و بعضی از انواع تردمیل های باشگاهی به شما کمک خواهند کرد که کارآیی قلب و عروق، استقامت عضلانی خود را بیشتر کنید.

توضیحات کامل در مورد تردمیل

توضیحات کامل در مورد تردمیل

بیشتر بخوانید: وزنه هالتر فرمانی

تردمیل وسیله‌ای است که به وسیله‌ی قدرت موتور حرکت یک تسمه‌ی پهن را بر روی چندین غلتک امکان پذیر می‌کند. قدرت موتور، تنظیم سرعت و تحمل وزن دستگاه تردمیل به عوامل گوناگونی بستگی دارد. تردمیل‌های خانگی معمولا ابعاد کوچکتری دارند و برای فضای کوچک آپارتمان‌ها طراحی شده‌اند.

قسمتهای مختلف تردمیل:

صفحه نمایش: این قسمت اولین جایی است که چشم شما به آن میخورد، در این قسمت شما تمام پارامتر هایی مانند سرعت – مسافت – کالری – ضربان قلب – شیب – زمان تمرین و .. را مشاهده میکنید و همچنین دکمه های تنظیم دستگاه هم در همین قسمت قرار دارند،اگر دستگاه دارای آپشن های خاصی مانند پخش موسقی و یا نمایشگر باشد نیز در قسمت صفحه نمایش جای خواهند گرفت.

تسمه: قسمتی که روی آن میدوید تسمه تریدمیل است، تسمه دارای عرض و طول های متفاوت بسته به نوع و قیمت دستگاه میباشد، ولی حتما به یاد داشته باشید که عرض تسمه دستگاهی که قصد خرید آن را دارید زیر 44 سانتی متر نباشد.

موتور: مهم ترین قسمت موتور آن است، دستگاه ها بسته به قسمت و تحمل وزنی که دارند دارای موتوری با اسب بخار مشخص از نوع DC هستند، تردمیلهای مناسب حداقل دارای موتور 2 اسب بخار هستند و قدرت پایین تر از آن زیاد برای استفاده مناسب نمیباشد و درصد احتمال خرابی آن بسیار بالا است.

ویبراتور و وسیله ورزشی: در مدل های چندکاره در قسمت جلوی دستگاه یک ویبراتور تسمه قرار دارد که برای رفع سلولیت قابل استفاده است، همچنین بعضی امکانات دیگر مانند دسته شنا و کش و مسگری و جای دراز نشست نیز بسته به مدل دستگاه قابل دسترس خواهد بود.

نکاتی در مورد نگهداری تردمیل:

از کار هایی که برای نگهداری تردمیل نیاز است روغن کاری تسمه آن میباشد، بعضی دستگاه ها دارای قسمتی در جلوی تردمیل هستند که به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک روغن کاری را انجام میدهد اما در بعضی مدل ها شما باید هر 20 روز تا 1 ماه بسته به ساعت استفاده تان تسمه را روغن کاری کنید، برای این کار از روغن تردمیل استفاده کرده و کمی در هر دو طرف و قسمت زیر تسمه ریخته و دستگاه را با سرعت کم روشن کنید که روغن پخش شود.

فواید استفاده از تردمیل

استفاده از تردمیل به طور چشمگیری منجر به لاغری و کاهش وزن خواهد شد. اینکه کدام از انواع تردمیل برای شما مناسب است بسیار اهمیت دارد. تردمیل خانگی با قدرت موتورهای معینی تولید می شوند و تردمیل باشگاهی نیز دارای قدرت موتور بیشتری است که می تواند وزن بیشتری را تحمل کند و شما نیز مدت زمان بیشتری با تردمیل باشگاهی قادرید ورزش و تمرینات تان را انجام دهید و به اهدافتان برسید.

اولین دلیلی كه مردم این دستگاه را برای ورزش انتخاب می‌كنند راحتی است, این دستگاه به شما اجازه می‌دهد حتی در هوای برفی و بارانی، خیلی سرد یا خیلی گرم،‌ در زمان طوفان و تاریكی،‌ بدوید. با خرید تردمیل دیگر در ترافیك سنگین شهری وقت‌تان را برای رسیدن به باشگاه ورزشی هدر نمی‌دهید. می‌توانید در هر زمانی از روز چه صبح‌زود و چه آخر شب ورزش كنید, كه به‌خصوص این مسئله برای خانم‌ها اهمیت‌ دارد. هنگامی‌ كه ورزش می‌كنید، می‌توانید همزمان تلویزیون تماشا كنید، تلفنی با دوستانتان صحبت كنید و یا به موسیقی دلخواهتان گوش دهید. استفاده از این دستگاه یک راه بسیارعالی برای کاستن از چربیها و اضافه وزن است، اگر یک ساعت با شدت متوسط با این وسیله ورزش کنید می توانید تا 700 کالری بسوزانید. البته برای این که بهترین نتیجه را بگیرید باید یک برنامه غذایی مناسب هم درکنار این ورزش داشته باشید.

بیشتر بخوانید: هالتر استیل در تهران

قبل از استفاده از این محصول باید به خطرات جانبی آن آگاه باشید. به عنوان مثال دویدن با سرعت زیاد در یک فضای بسته‌ی آپارتمانی می‌تواند باعث سرگیجه شود بنابراین باید دستگاه را به سرعت متوقف کنید. این دستگاه برای تمام افراد مناسب است حتی می‌توان گفت تردمیل و بارداری با یکدیگر منافاتی ندارد و می‌توان در این دوران با آگاهی و تکنیک‌های درست از تردمیل استفاده کرد.

قیمت دستگاه ورزشی تردمیل

قیمت دستگاه ورزشی تردمیل قیمت تردمیل تاثیر مهمی در تصمیم‌گیری خریدار دارد. و خرید تردمیل ارزان و البته با کیفیت، هدف بسیاری از مشتریان می باشد. قیمت انواع تردمیل را می توانید در سایت ها و فروشگاههای اینترنتی مقایسه و بررسی کنید و سپس با بررسی دقیق مشخصات هر کدام که در صفحه هر کدام از محصولات آنها درج گردیده است، انتخاب درست و به صرفه ای مطابق با هزینه ای که برای اینکار درنظر داشته اید، انجام دهید.

تردمیل خانگی در انواع مدل ها و قیمت های مختلف موجود بوده اما دلیل بالاتر و یا پایین تر بودن قیمت این دستگاه چیست؟ نکات مختلفی وجود دارد که باعث کاهش یا افزایش قیمت میشود و اگر بخواهیم به تعدادی از مهم ترین فاکتور های آن اشاره کنیم : قدرت موتور : با دو نوع موتور AC که برای مدل های باشگاهی و موتور DC که برای مدل های خانگی وجود دارند و هرچه قدرت اسب بخار موتور بالاتر باشد قیمت نبز بالاتر خواهد رفت. تحمل وزن : قطعا وزن افرادی که قصد استفاده از این دستگاه را دارند متفاوت است و به همین دلیل تردمیل خانگی در تحمل وزن های مختلف در بازار موحود میباشد. شما باید بسته به وزن مورد نیاز خود خرید را انجام دهید و تحمل وزن بالاتر در تردمیلها باعث افزایش قیمت نیز خواهد شد.

بسیازی از افراد که قصد خرید تردمیل خانگی را دارند به دلایل مختلفی به دنبال خرید تردمیل ارزان قیمت هستند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید شما یاید تردمیلی با توجه به نیاز های خود خریداری کنید و صرفا فقط به دنبال دستگاهی با قیمت پایین نباشید. مدل های ارزان قیمت یقینا دارای کیفیت پایین و قطعات ضعیف تری هستند و احتمال خرابی در این نوع دستگاه بیشتر میباشد. پس پیشنهاد میشود از برند های معتبر و دارای گارانتی که محصولاتی با کیفیت عرضه میکنند خرید انجام دهید.

بیشتر بخوانید: خرید دمبل 10 کیلوگرمی

همچنین با پیشرفت علم بر امکانات تردمیل روز به روز اضافه شده که امکانات تردمیل یکی دیگر از موارد موثر در قیمت تردمیل به شمار می آید؛ برای مثال: انواع تردمیل دارای برنامه های تمرینی پیش فرض بوده و برخی مدل های دیگر تردمیل از این برنامه ها برخوردار نیستند که این امکانات تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تردمیل خواهد داشت.

خرید دستگاه ورزشی تردمیل

برای خرید تردمیل باید حسابی تحقیق کنید و نکات زیادی را اعم وزن، ابعاد، ضربه گیرها و مواردی از این قبیل را … در نظر داشته باشید. در صفحات محصولات در فروشگاههای اینترنتی، می‌توانید انواع گوناگون تردمیل نظیر تردمیل خانگی و حرفه‌ای را مشاهده نمایید. این فروشگاهها با ارائه‌ی برندهای مختلف از شرکت‌های مطرح و شناخته شده تنوع بی‌نظیری از تردمیل را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این محصولات از قیمت‌های اقتصادی و مناسب گرفته تا محصولات خاص و گرانقیمت موجود هستند. با خرید آنلاین می‌توانید مشخصات فنی بهترین تردمیل‌ خانگی و باشگاهی گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید.

تردمیل دستگاه ورزشی هوازی برای دویدن در یک مکان ثابت است و دستگاه تردمیل یکی از ابتدایی ترین کارهای روزمره یعنی راه رفتن را شبیه سازی می نماید. تردمیل در کنار سایر تجهیزات ورزشی نظیر اسکی فضایی ، دوچرخه ثابت و … در باشگاه و همچنین در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. خرید تردمیل در چند سال اخیر بسیار توسعه یافته و افراد زیادی از تردمیل به عنوان یک دستگاه ورزشی برای کاهش وزن و تناسب اندام استفاده می کنند. این روزها جوانان در اجرای روزانه ورزش بیش از پیش فعال بوده و جهت رسیدن به تناسب اندام مورد نظر و نیز تضمین سلامتی به سمت ورزش کشیده می شوند که البته ظهور دستگاه های ورزشی هوازی از جمله تردمیل در این راه نقش به سزایی داشته است. تمرین بر روی تردمیل در باشگاه قبل از اجرای تمرینات سنگین بدنسازی روشی مناسب جهت گرم کردن بدن بوده و نیز تمرین بر روی تردمیل موجب افزایش آمادگی جسمانی خواهد شد. همچنین افرادی که قصد کاهش وزن به طور گسترده در تمام اعضای بدن را دارند می توانند با تمرینات متداوم بر روی تردمیل به تناسب اندام دلخواهشان برسند.

در تردمیل برای کاهش فشار به زانوها در زمان راه رفتن و دویدن ضربه گیرهای متفاوت و خوبی تعبیه شده است که در زمان خرید تردمیل بهتر است به این نکات نگاه ویژه ای داشته باشید. در زمان خرید تردمیل به کنسول یا میز فرمان تردمیل نیز توجه کنید تا ببنید تردمیل مورد نظرتان چه امکاناتی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

اگر قصد خرید تردمیل را دارید کمیت را فدای کیفیت نکنید و همیشه در وهله اول بعد از بررسی قیمت تردمیل به ویژگی های تردمیل نیز توجه نمایید. در زمان خرید تردمیل به دنبال تردمیل ارزان نباشید، کیفیت بیش از هر چیز دیگری زمان خرید تردمیل اهمیت دارد.

عرضه دستگاه ورزشی تردمیل

عرضه دستگاه ورزشی تردمیل هنگامی که شما شروع به تحقیق در مورد انواع Treadmill می کنید، چندین مارک را برای فروش در بازار پیدا خواهید کرد. برندهایی نظیر: توربوفیتنس – جی کی اکسر – هلت رایدر – پروتئوس – هورایزن – نوردیک ترک دارای مدل های گوناگونی نیز هستند و می توانند انتخاب های مناسبی با بازه قیمتی مختلف بر حسب بودجه شما باشند.

شاید برای مشتریان پیدا کردن تردمیل مناسب خود با توجه به اطلاعات کمی که راجع به دستگاه تردمیل دارند سخت باشد. همچنین گشتن در بازار های ورزشی و مغازه های مختلف در سطح شهر بسیار خسته کننده است و در نتیجه نمیتوانید مدل های مختلف را دیده و مقایسه کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. به همین دلیل خرید اینترنتی تردمیل راهی بسیار آسان بوده که شما به کمک آن میتوانید تنوع بسیار زیادی از تردمیلهای خانگی را مشاهده کرده و به مقایسه بگذارید و در نهایت با چند کلیک خرید خود را نهایی کنید. فروشگاههای اینترنتی کالا بهترین تردمیل مناسب شما را در کوتاه ترین زمان در اختیارتان خواهد گذاشت. همچنین مواردی از تردمیل دست دوم نیز در این سایتها یافت می شود که مشتریان به دلیل استفاده محدود از آنها و قابل استفاده بودن دوباره این دستگاهها، آنها را به فروش می رسانند. و کسانی که قیمت تردمیل دست دوم برای آنها مناسب تر است می توانند از این طریقتردمیل دست دوم خریداری نمایند.

با توجه به درخواست های بی نظیر عموم مردم برای خرید تردمیل ، مراکز فروش تردمیل در سراسر دنیا و ایران بسیار فعال بوده و انواع تردمیل در طرح ها و مدل های متفاوت عرضه می شود. فروش تردمیل همراه با خدمات پس از فروش تردمیل و گارانتی تردمیل یکی از ویژگی های خرید تردمیل به شمار می آید. همچنین فروش تردمیل با قیمت مناسب یکی دیگر از آیتم های خرید تردمیل خواهد بود و قیمت تردمیل در انتخاب مدل و انواع تردمیل در طرح های متفاوت تاثیر گذار می باشد. علاوه بر این یکی از مواردی که در قیمت تردمیل موثر است، امکانات تردمیل بوده که باعث می شود قیمت تردمیل افزایش یا کاهش داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما