پخش کننده کتل بل پاور جیم 10 کیلویی

تمرین با وزنه کتل بل برای هر فضایی حتی فضاهای که کوچک باشند. با وزنه کتل بل پاور جیم 10 کیلویی می توان سخت ترین تمرینات را انجام داد و عضله سازی کرد. تنوع تمرینات با این وزنه آنقدر زیاد است که ورزشکاران حرفه ای در تمرینات مقاومتی، تمرینات بالستیک و فانکشنال از آن استفاده می کنند. این وزنه نیاز به توان و قدرت بدنی بالایی دارد و بر روی عضلات هسته بدن و میان تنه تاثیر بسزایی می گذارد.

پخش کننده کتل بل پاور جیم 10 کیلویی

مشخصات بهترین نوع کتل بل پاور جیم

مشخصات بهترین نوع کتل بل پاور جیم تمرین با کتل بل 10 کیلویی به تنهایی یک رشته ورزشی برای تناسب اندام محسوب می شود. دستگیره پهن U شکل با روکش لاستیکی به راحت تر گرفتن این وسیله به ورزش دوستان این رشته کمک می کند. این دمبل ۱۰ کیلویی از جنس چدن جامد با کیفیت و استحکام بسیار بالا ساخته شده است و جنس رویه آن از فایبرگلاس مقاوم و ضد ضربه است. با کتل بل سنگین وزن به مرور افزایش حجم عضلات و نیز تراکم استخوانها اتفاق خواهد افتاد. هنگام وزنه زدن با کتل بل نیروی گرانش وزن بدن است ولی در دمبل های معمولی نیروی گرانش در دستان ورزشکار می باشد، پس میزان تاثیرگذاری کتل بل در استحکام ماهیچه ها و نیز چربی سوزی بسیار موثرتر است.

با توجه به تنوع محصولات ورزشی با کیفیت های متفاوت در بازار و حساسیت به عنوان یکی از شاخص ترین برندها در زمینه تهیه و توزیع محصولات تخصصی ورزش های رزمی با سطح کیفی بالا به جای تعدیل قیمت با پایین آوردن کیفیت می باشد. یکی از بهترین هایی که به ورزشکاران و فعالان در این رشته پیشنهاد می شود،دمبل روسی رقابتی است .این مدل از کتل بل‌ها بدون لحاظ کردنِ وزن، دارای اندازه و شکل استاندارد هستند. توصیه می‌شود افرادی که به دنبال افزایش مهارت‌های خود هستند تهیه وزنه‌های رقابتی را در اولویت قرار دهند. کتل بل‌های رقابتی با جنسی از فولاد به حرفه‌ای نیز معروف هستند.

وزنه‌هایی که با یورتان پوشش داده می‌شوند برای طرفداران جدی و پر و پا قرص این کالای ورزشی هستند. محکم بودنِ لایه اطراف کتل بل باعث جذب ضربه می‌شود که این امر برای محصول و کف محل استفاده فوق‌العاده مهم است. دسته محصولی که از جنس کروم باشد جلوه‌ای شیک و زیبا دارد. علاوه بر جذابیت، جنس کروم نرمی دسته‌های کتل بل را نیز به همراه دارد و به خاطر راحتی هنگام استفاده، دارای طرفداران زیادی است.

خصوصیات کتل بل پاور جیم

خصوصیات کتل بل پاور جیم از جمله جذابیت کتل بل، محافظت از هسته مرکزی فلز و عدم آسیب دیدگی کف از ویژگی‌های وزنه پوشیده با ونیل است. رنگ‌ بندی وزنه‌ ها برای تمایز آن‌ ها در باشگاه از دیگر خصوصیات این مدل کالای ورزشی است. این دسته از وزنه‌ های با قیمت مناسب در پایین‌ ترین رده قرار دارند و می‌ توانند در قالب یک بسته با گستره‌ وسیعی از اوزان مختلف ارائه شوند، معمولاً به شکل فلزی یک تکه و با قالبی واحد تولید می‌ شوند. مهمترین ویژگی آن را می توان قرار گرفتن وزن کتل بل پایین تر از دسته آن دانست. این ویژگی باعث اجرای بهتر در حرکات پرتابی یا بالستیک با این وسیله ورزشی می شود.

کتل بل پاورجیم مناسب برای خانم‌ ها، آقایان، باشگاه، خانه، ورزش هوازی و تناسب اندام است. کتل بل قابلیت اضافه کردن وزنه را ندارد و بدون پایه می باشد در واقع این ابزار ورزشی به واسطه فرم خاص خود قابلیت اجرای بسیاری از حرکات که قابل اجرا با دمبل یا هالتر نمی باشد را ممکن می سازد. وزنه کتل‌ بل برخلاف دمبل‌ های معمولی، در وسط گوی متمرکز است و نسبت به دمبل احساس کاملاً متفاوتی می‌ دهد. هر حرکتی را که می‌توان با میله‌های وزنه برداری المپیک یا با دمبل انجام داد با کتل‌ بل هم می توان انجام داد.

معیار های کتل بل پاور جیم درجه یک

معیار های کتل بل پاور جیم درجه یک کتل بل در اصل یک وزنه شبیه به یک توپ دسته دار می باشد که جنس آن غالبا از چدن ساخته شده و در تنوع بالایی از وزن برخوردار است و در سایزهای مختلف عرضه می شوند. از وزن 2 کیلوگرم شروع شده و تا 50 کیلو هم افزایش می یابد. این وزنه منحصربه فرد برای افزایش حجم عضلانی، بالابردن استقامت و چربی سوزی هم زمان، استفاده می شود.

با توجه به تنوع محصولات ورزشی با کیفیت های متفاوت در بازار تهیه و توزیع محصولات تخصصی ورزش های رزمی با سطح کیفی بالا و استراتژیها معمولا بر واردات تجهیزات ورزشی با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به جای تعدیل قیمت با پایین آوردن کیفیت می باشد بنابراین برای خرید کتل بل پاور جیم مانند هر تجهیز ورزشی دیگری نیاز است ابتدا هدف خود را از تمرینات مشخص کرده و سایر شرایط نیز در نظر بگرید تا در این تنوع بازار بهترین انتخاب را داشته باشید بهترین کتل‌ بل‌ های موجود در بازار دارای دسته ای پهن، جا دستی راحت، طراحی جذاب و وزن مقاوم هستند. خرید کتل بل پاورجیم به بودجه، میزان تجربه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

معیار های انتخاب کتل بل با توجه به افراد متفاوت است مثلا” کتل‌ بل‌ های 12 کیلوگرمی برای مردانی که تمرینات کاردیو و استقامت علاقه دارند و به انجام تمرینات قدرتی تمایلی ندارند و برای مدت زیادی تمرینات مقاومتی انجام نداده‌اند، بسیار مناسب هستند و کتل‌ بل‌ های 16 کیلوگرمی نقطه شروع ایده‌ آل برای مردانی است که اهل انجام ورزش بطور منظم هستند و برای افزایش قدرت و استقامت تمرین می‌کنند. کتل‌ بل‌ های 20 کیلوگرمی برای افراد حرفه‌ ای و با تجربه مناسب هستند. کتل‌ بل‌ های 6 کیلوگرمی یک نقطه شروع عالی برای زنانی است که به طور منظم ورزش نمی‌کنند یا تمایل به انجام تمرینات استقامتی سبک دارند. کتل‌ بل‌ های 8 کیلوگرمی برای زنانی مناسب است که به طور منظم برای افزایش قدرت و مقاومت تمرین می‌کنند. کتل‌ بل‌ های 12 کیلوگرمی مناسب زنانی هستند که زیاد تمرین می‌کنند و با تجربه هستند.

سفارش کتل بل پاور جیم 10 کیلویی

سفارش کتل بل پاور جیم 10 کیلویی برای سفارش کتل بل پاور جیم 10 کیلویی می توان به محل توزیع کتل بل 10کیلویی مراجعه کرده و یا از طریق فروشگاه آنلاین که این مراکز توزیع راه اندازی نموده اند، برترین و با کیفیت ترین کالاهای مورد نیاز در تمامی حوزه‌های ورزش و سلامت را در کمترین زمان ممکن تهیه و خریداری نمود.

این نوع خرید یک خرید بی واسطه را برای مشتری به ارمغان می آورد کلاوه بر سهولت دسترسی به کالاهای مورد نیاز و اطلاعات جامع کالاها امکان دریافت مشاوره از متخصصین در این حوزه نیز مهیا می باشد. فروشگاه های آنلاین و حضوری همواره بهترین معیارها را برای معرفی کالای ورزشی مد نظر مشتری در نظر گرفته و راهنمائی می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما