پخش انواع دستگیره تک کراس اور

یکی از بهترین محصولاتی که توسط تولیدکنندگان لوازم ورزشی طراحی و تولید می شود و به قیمت عمده در بازار پخش می گردد:انواع دستگیره تک کراس اور است که همانطور که می دانید این دستگیره ها عموما در باشگاه های ورزشی وجود دارد و افراد با کمک این دستگیره ها می توانند عضلات کتف و سرشانه و دست را تقویت کنند فقط کافیست این دستگیره ها به کش های مخصوص وصل شوند تا راحت تر بتوانید ورزش کنید.

بعد از هر بار تمرین از کلسیم کربنات راموفارمین استفاده نمایید این مکمل دارای موادهای مقوی بوده و نیاز هر ورزشکار محسوب می شود.

پخش انواع دستگیره تک کراس اور

نکات کلیدی در انتخاب دستگاه تک کراس اور

نکات کلیدی در انتخاب دستگاه تک کراس اور نام دیگر دستگاه تک کراس اور ماشین کابل است که بر خلاف ظاهری بزرگ و گیج کننده طرز استفاده از آن بسیار راحت است و هر کسی می توانید، اگر حس میکنید ک کلسیم بدن شما پایین است، مقدار مشخصی از کربنات کلسیم غذایی را مصرف نمایید.

این دستگاه را در خانه داشته باشد به شرطی که موقع خرید به نکات زیر توجه کند:

  • اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که دستگاهی که می خرید دستگیره های آن از مقاومت بالایی برخوردار باشند چرا که وزن اصلی شما را دستگیره ها حفظ می کند یعنی دستگاهی بهتر است که هر طرف آن وزنی غالب بر 90کیلو را حفظ کند.
  • قابلیت تنظیم داشته باشد یعنی هر دستگاه کراس اور باید یک قرقره تنظیم داشته باشد تا بتوانید 10تنظیم یا حتی 20تنظیم را روی آن مشخص کنید تا بتوانید با این دستگاه تمرین های دیگر را نیز داشته باشید.
  • همچنین دستگاه کراسی که انتخاب می کنید باید یک میله بارفیکس نیز داشته باشد تا بتوانید ورزش بارفیکس را نیز به راحتی انجام دهید.
  • برخی از این دستگاه ها در مرکز دستگاه دارای جایگاه چانه هستند تا به راحتی بتوانید خود را نگه دارید.
  • دستگیره های این دستگاه باید به گونه ای باشد که دستتان عرق نکند و باعث آسیب نشود مثلا جنس چرب داشته باشند.

مزایای استفاده از کراس اور نشسته

مزایای استفاده از کراس اور نشسته دستگاه کراس اور نشسته این امکان را به شما می دهد که در بتوانید در حالت نشسته نیز ورزش کنید فقط کافیست در حالی که دستگیره های کراس را گرفته اید بنشید و تکیه دهید سپس حرکات زیر را انجام دهید:

  • ابتدا با کمک دستگیره ها سعی کنید کمر خودتان را به طرف بالا بکشید به گونه ای که کمر و ران هایتان از زمین فاصله بگیرد.
  • همچنین می توانید بدون اینکه کمرتان را تکان دهید در حالی که دستگیره ها را گرفته اید خود را به طرف جلو بکشید.
  • همان گونه که نشسته اید و پاهایتان را دارز کرده اید با استفاده از دستگیره ها دستاهایتان را باز و بسته کنید.

شما در حالت نشسته می توانید با دستگاه کراس آور تمرین های زیر را انجام دهید و مزیت تمرین های بالا عبارتند از:

  • تقویت عضلات کمر و ران
  • تقویت عضلات کتف و شانه
  • همچنین می توانید همزمان کل بدنتان را با طرف بالا بکشید و تا همه ی عضله های بدنتان درگیر شوند.
  • یکی از مزیت های کراس اور نشسته این است که شما در هر حالتی می توانید این ورزش را انجام بدهید بدون اینکه نیاز باشد بلند شوید.

عرضه کننده دستگیره تک کراس اور بدنسازی

عرضه کننده دستگیره تک کراس اور بدنسازی امروزه تمام فروشگاهای وسایل ورزشی عرضه کننده دستگیره تک کراس اور بدنسازی هستند و شما می توانید این دستگاها را به صورت حضوری و غیر حضوری دریافت کنید.

در خرید غیر حضوری که امروزه نیز روش مرسومی است شما با وارد شدن به سایت های معتبر می توانید انواع این دستگاه ها را ببینید و قیمت ها را مقایسه کنید و دستگاهی که مناسب شما است خریداری کنید.

مزیت سایت ما این است که شما بدون خارج شدن ازمنزل و صرف هزینه اضافی می توانید همزمان با کارشناسان مجرب ما مشورت کنید و در مورد دستگاهای کراس آور اطلاعات کسب کنید همچنین سایت ما در قبال وسایل ورزشی که به شما می فروشد ضمانت نامه نیز می دهد تا با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.

دستگاهای ورزشی از جمله وسایلی هستند که با جسم و سلامتی شما سر و کار دارند بنابراین باید موقع خرید به علامت استاندارد این وسایل توجه کنید چرا که هستند فروشگاهایی که به طور غیر قانونی وسایل ورزشی را وارد می کنند و می خواهند به فروش برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما