مرکز خرید میز لاری ایستاده

میز های لاری به عنوان یک نمونه از ابزار های ورزشی شناخته می شوند که امکان انجام دادن حرکات ورزشی را در داخل خانه برای مردم فراهم می کنند و به همین دلیل هم خیلی در دنیا پرطرفدار هستند، مرکز خرید و فروش انواع میز لاری ایستاده این محصولات را به صورت گسترده ای وارد می کند و سپس با توجه به نیاز مصرف کننده ها در اختیارد آن ها قرار می دهد، این مرکز به دلیل عرضه مستقیم این محصول و کلسیم کربنات راموفارمین آن را با سود کم به فروش می رساند.

مرکز خرید میز لاری ایستاده

انواع مدل های میز لاری

انواع مدل های میز لاری ممکن است که خیلی از شما عزیزان تا به حال نام میز لاری را نشنیده باشید و این اصطلاح برای شما کمی غریب باشد و اصلا با این محصول آشنا نباشید، پس ما در این قسمت اول از همه می خواهیم در مورد این میز با شما صحبت کنیم و بعد هم قصد داریم که چند مدل رایج از این میز ها را به شما عزیزان معرفی نماییم که در صورت تمایل برای خرید این وسایل و کربنات کلسیم غذایی اقدام کنید، پس لطفا ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید و از این نکات سودمند غافل نشوید.

یکی از رشته های ورزشی خیلی پرطرفدار در میان مردان در تمام دنیا، ورزش بدنسازی و زیبایی اندام است که برای انجام هر چه بهتر آن به ابزار های مخصوصی نیاز می باشد تا بتوان حرکات این حرفه ورزشی را اجرا کرد، یکی از این حرکات پرس سینه است که در آن از وزنه هایی استفاده می شود، اما برای انجام پرس علاوه بر وزنه به یک میز مخصوص یا تخت نیاز می باشد که همان میز لاری است.

با این مقدمه نسبتا کوتاهی که خدمت شما عززان عرض شد حتما تا حدودی با این میز آشنا شدید و باید خدمت شما عرض کنیم که هدف اصلی در ساخت این میز کمک به ورزشکاران عزیز برای انجام دادن این حرکات در داخل خانه و عدم نیاز آن ها به مراجعه به باشگاه ها بود که این امر در این دوران شیوع کرونا بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گرفته است، اما مدل های میز لاری شامل موارد زیر هستند:

  • میز لاری غیر متحرک یا ثابت: این میز ها طوری ساخته می شوند که امکان تا شدن یا جمع شدن ندارند و همیشه در همان حالت ثابت خود قرار می گیرند، از این رو از آن ها در ساختمان های بزرگ و جادار استفاده می شود، چون کمی دست و پا گیر هستند.
  • میز لاری متحرک یا غیر ثابت: این میز ها را می توان به راحتی جمع کرد، بخش های مختلف آن ها از هم جدا می شوند و در نتیجه حجم آن ها کم می شود و در یک گوشه قرار می گیرند، همین مساله موجب می شود که خیلی در بین مردم طرفدار داشته باشند چون می توان آن ها را در ساختمان های کوچک نیز مورد استفاده قرار داد و اصلا جا گیر نیستند.
  • یک دسته بندی دیگر از این میز ها مدل ایستاده یا خوابیده آن ها است، در ضمن برخی از این میزها پشتی متحرک دارند یعنی می توان آن ها را به حالت ایستاده یا صندلی در آورد.

آموزش حرکات با میز لاری

با استفاده از میز لاری که یک نوع میز یا تخت برای انجام حرکات بدنسازی است، می توان حرکات مختلفی را انجام داد و از جمله محبوب ترین و رایج ترین آن ها حرکت جلو بازو است، این حرکت عضله ها و ماهیچه های بازوی انسان را درگیر می کند و موجب تقویت شدن، کشش و افزایش حجم آن ها می گردد و از این نظر خیلی اهمیت دارد، حرکت جلو بازو با میز مورد نظر به سه صورت انجام می شود که شامل موارد زیر هستند:

  • حرکت جلو بازو میز لاری هالتری: برای انجام این حرکت ورزشی از هالتر های خم یا راست استفاده می شود، فرد روی قسمت نشیمن میز لاری می نشیند و هالتر را با دست های خودش مثل وزنه ای بالا و پایین می آورد، اگر فاصله دست ها از هم زیاد باشد بیشترین فشار بر عضله های داخلی بازو اعمال می شود و اگر فاصله دست ها را کم کنید فشار زیادی به عضله های خارجی بازو اعمال می گردد.
  • حرکت جلو بازو میز لاری دمبلی:برای انجام این حرکت ورزشی از دمبل استفاده می گردد و آن را در قسمت نشیمن میز می گذارند و از پشت میز بالا می کشند، این حرکت ورزشی با یک دست انجام می شود و تعادل را بین دست ها برقرار می کند، در این ورزش میز باید حالت شیب دار داشته باشد و زاویه آن 45درجه باشد، درضمن دقت کنید که زیر بغل شما به راحتی روی پشتی میز قرار داشته باشد و فشاری به آن وارد نشود.
  • حرکت جلوی بازو لاری با استفاده از دستگاه سیم کش: در این حرکت از دستگاه سیم کشی استفاده می شود و میز در حالت ایستاده با کمی زاویه در مقابل آن قرار می گیرد تا فرد بتواند دست خود را به آن تکیه بدهد و به راحتی حرکت بزند.

چه عواملی بر قیمت میز لاری اثر دارد؟

چه عواملی بر قیمت میز لاری اثر دارد؟ ممکن است که برای شما عزیزان این سوال مطرح شود که در تعیین کردن قیمت روز خرید و فروش انواع میزهای لاری چه عواملی دخیل هستند و ما هم این قسمت را به بررسی کردن این فاکتور ها اختصاص می دهیم تا شما بیش از پیش با این محصولات آشنا شوید و بتوانید از میان انواع مختلف دست به انتخاب بزنید:

  1. یکی از اصلی ترین فاکتور هایی که بر روی نرخ این محصول تاثیر می گذارد توجه کردن به ابعاد میز لاری است، همچنین میزان ارتفاع آن هم نکته مهمی است که باید در نظر بگیرید.
  2. نکته بعدی که نرخ این محصول را تحت تاثیر می گذارد نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت قسمت های مختلف میز از جمله نوع فوم مورد استفاده در تشک میز یا جنس پایه های آن هستند.
  3. یک نکته دیگر نو یا کارکرده بودن میز لاری می باشد، به عنوان مثال میز لاری دست دوم با نرخ خیلی کمتری از میزهای نو در بازار معامله می شود.
  4. شما عزیزان باید به نام تجاری این محصول نیز توجه کرده و تا حد ممکن از میزهایی که برند معتبر دارند استفاده کنید.
  5. شرکت تولید کننده میز لاری و کشوری که آن را ساخته است هم یکی از فاکتور های تعیین قیمت محصول می باشند، بر این اساس باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که میز های تولید شده در داخل کشور ما نسبت به نمونه های وارداتی نرخ خیلی کمتری دارند.
  6. مدل میز لاری از نظر ثابت یا متحرک بودن آن هم می تواند بر روی قیمت فروش آن تاثیر داشته باشد، با توجه به این فاکتور باید خدمت شما عرض کنیم که میزهای متحرک نرخ گران تری دارند چون کاربردی تر و محبوب تر هستند.

اطلاعاتی درباره کیفیت میز لاری

اگر در زمان خرید میز پرس یا بدنسازی لاری به کیفیت این محصول اهمیت می دهید و قصد دارید میزی را انتخاب کنید که بیشترین طول عمر را داشته باشد، باید به چند فاکتور مهم در مورد این محصول دقت نمایید که ما در ادامه این مطلب به آن ها اشاره می کنیم و از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید:

  • یکی از مهم ترین فاکتور های تعیین کیفیت این میز ها توجه کردن به دقت ساخت محصول و استحکام تمام اتصالات آن می باشد، به عنوان مثال باید به پیچ و بست های میز توجه کنید و از مقاومت آن ها مطمئن شوید.
  • دومین فاکتور این است که جنس بدنه فلزی میز را در نظر بگیرد و مطمئن شوید که کاملا در مقابل هر عاملی همچون ضربه، فشار یا وزن بالا مقاوم بوده و ضدزنگ و خوردگی می باشدف بر این اساس استفاده از استیل و فولاد ضد زنگ و رنگ های کوره ای برای مقاوم سازی محصول توصیه می شود.
  • بررسی کنید که محصول مورد نظر از تمام تاییدیه ها و استاندارد های لازم کیفی برخوردار باشد و مجوز سازمان ورزشی را اخذ کرده باشد.
  • مقاوم بودن فوم تشک میز نسبت به نشستن افراد و فرو نرفتن آن، در ضمن مقاومت روکش تشک نسبت به ساییدگی و فرسایش خیلی مهم است، بر این اساس فوم سرد و تشک چرم طبیعی بهترین متریالی هستند که می توان در این بخش ها مورد استفاده قرار داد.
  • نام تجاری محصول مورد نظر نه تنها قیمت آن را تحت تاثیر می گذارد بلکه یک فاکتور مهم در تعیین کردن کیفیت آن است که نباید از این موضوع غافل شوید.

قیمت میز لاری ایستاده

قیمت میز لاری ایستاده خوب است بدانید که تعیین کردن به روز ترین قیمت میز لاری ایستاده یا خوابیده بر اساس فاکتور های مختلفی انجام می شود که این فاکتور ها شامل درجه کیفی این محصولات، جنس آن ها و برند این میزها می باشند، اما اگر شما همراهان گرامی قصد دارید که از راهی برایر کاهش نرخ محصول و صرفه جویی کردن در هزینه های خود استفاده کنید ما به شما بهره گیری کردن از شرکت های اصلی خرید و فروش این محصولات را پیشنهاد می دهیم.

دلیل این امر نیز بهره گرفتن این شرکت ها از شیوه پخش و فروش مستقیم و بدون واسطه این میزها است که آن ها را به نمایندگان رسمی و مجاز مراکز تولید کننده بدل می کند و به این ترتیب این فروشنده ها ارزش افزوده خیلی کمی برای این محصولات در نظر خواهند گرفت، در نتیجه شما آن ها را با نرخ کمتری تهیه خواهید کرد.

نتیجه ای که این امر در پی دارد کاسته شدن از نرخ تورم داخلی کشور، بالا رفتن توانایی خرید مصرف کننده و افزایش رونق خرید این میزها در بین مردم است که در نهایت به درآمد زایی هر چه بیشتر تولید کننده ها و فروشنده ها منجر می شود، پس بهترین راه حل برای عرضه این محصولات استفاده از روش مستقیم می باشد.

تامین کننده میز لاری ایستاده

شرکت های تامین کننده اصلی انواع میز لاری بدنسازی ایستاده این میزها را که به عنوان یکی از محبوب ترین ابزار های بدنسازی در بین مردم شناخته می شوند در تعداد خیلی زیادی در سطح کشور ما پخش می کنند و هدف آن ها تامین کردن نیاز تمام مردم به این محصولات است و برای این کار به سراغ تمام واحد های تولیدی می روند.

این شرکت ها محصول مورد نظر را در حجم بالا به فروشگاه های لوازم ورزشی عرضه می کنند و آن ها را با در نظر گرفتن سود کم و قیمت خیلی خوبی به فروش می رسانند و ممکن است به این خریداران تخفیف های ویژه ای هم ارائه بدهند، در نتیجه این فروشنده ها در زمان فروش میز لاری به مردم نرخ مناسب تری را در نظر می گیرند.

اما شرکت های تامین کننده فقط در خدمت مراکز فروش نیستند بلکه مستقیما به مصرف کننده ها هم خدمات ارائه می دهند، پس لازم است که خریداران از راه های مختلفی برای برقراری ارتباط با این شرکت ها استفاده کنند تا بتوانند به این محصولات دست یابند و به تامین نیاز خود مبادرت ورزند.

آن چه بیش از همه موجب شد که این میزها مورد توجه مردم دنیا قرار بگیرند این بود که با شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت کردن قانون قرنطینه خانگی خیلی از مردم از رفتن به باشگاه های ورزشی بازماندند و در این شرایط به استفاده از ابزار های مفیدی برای انجام حرکات ورزشی خود نیاز داشتند که یکی از بهترین های آن ها میز لاری بود.

فروشنده میز لاری ایستاده

فروشنده میز لاری ایستاده مراکز فعال در عرصه خرید میز لاری مخصوص بدنسازی ایستاده انواع و اقسام این میز ها را در دفاتر فروش خود در سطح کشور ما عرضه می کنند تا آن ها را به دست تمام مصرف کننده ها برسانند، این مراکز برای انجام این کار از ماشین های حمل کننده بار بهره می گیرند و با استفاده از شعبه های متعددی که در شهر های مختلف دارند به همه مردم خدمات ارائه می دهند.

فروشنده های میز لاری ممکن است که برای سرعت بخشیدن به امر خرید و فروش این محصولات و افزایش رفاه مشتریان دست به استفاده کردن از درگاه های اینترنتی بزنند و به این ترتیب دیگر مردم نیازی به مراجعه حضوری به درب فروشگاه های آن ها نخواهند داشت و همانطور که مستحضر هستید با این کار بیش از پیش رضایت مردم جلب می شود چون دیگر شیوه های سنتی فروش چندان محبوب نیستند.

مزیتی که این روش فروش دارد این است که مردم را از تحمل زحمت حمل کالا هم بی نیاز می کند چون خود شرکت فروشنده محصول را برای آن ها با ماشین ارسال کرده و در محل مورد نظر به آن ها تحویل می دهد، پس موجب کاسته شدن از هزینه های آن ها نیز می شود که این دلایل موجب شده اند امروزه خرید اینترنتی بیشترین محبوبیت در تمام دنیا داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما