مرکز خرید دستگاه قایقی کراس فیت ارزان در تهران

دستگاه قایقی کراس فیت روئینگ یکی از جدیدترین دستگاه های ورزشی است که در دنیای فیتنس و بدنسازی مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه شبیه سازی حرکت پاور زدن در ورزش آبی روئینگ است اما با این تفاوت که علاوه بر تمرینی مفید برای این ورزش با امکانات دیگر دستگاه ورزشی روئینگ میتوانید کل بدن خود را تمرین دهید. همچنین میتوان به راحتی با استفاده از روئینگ خانگی در خانه و بدون نیاز به فضای زیادی شروع به ورزش کنید.برای اطلاع از قیمت دستگاه روئینگ و آمونیاک صنعتی به وبسایت ما مراجعه کنید.

 

مرکز خرید دستگاه قایقی کراس فیت ارزان در تهران

اشتباهات رایج هنگام خرید دستگاه قایقی

اشتباهات رایج هنگام خرید دستگاه قایقی کاهش وزن، پروش عضلات، افزایش استقامت، اینا تنها بخشی از فواید دستگاه روئینگ هستند. با کمک این وسیله ورزشی می توانید بر روی چندین گروه عضلانی کار کنید و مهم تر از همه شرایط هوازی (قلبی – عروقی) خود را بهبود بخشید. به راستی، عملکرد دستگاه روئینگ شبیه سازی از ورزش قایقرانی است، افرادی که این ورزش را تجربه کرده باشند، به خوبی مزایای آن را می شناسند. انواع دستگاه روئینگ هوازی: مقاومت آب مقاومت هوایی مقاومت مغناطیسی پیستون / مقاومت هیدرولیکی مهم نیست که سن‌تان چقدر است، داشتن برنامه تناسب اندامی که شامل ملاحظات هوازی باشد، همچینن آمونیاک مایع صنعتی مهمترین نقش را در سلامت عمومی شما بازی می کند. مزایای تمرین های ایروبیک عبارتند از: کاهش وزن، افزایش استقامت و سیستم ایمنی قوی. دستگاه روئینگ راهی موثر برای افزایش ضربان قلب و بهبود مصرف اکسیژن است، به این دلیل که گروه های عضلانی بیشتر را به چالش می کشد. تنظیم مقدار مقاومت (سختی و میزان شدت در تمرین) به شما امکان می دهد تا به آسانی میزان ضربان قلب خود را بالا ببرید.مزیت دیگر دستگاه روئینگ «کالری سوزی بالا» است، تنها با تمرینی متوسط می توانید در حدود ۶۰۰ کالری در ساعت بسوزانید. در واقع، روئینگ یکی از کارآمدترین لوازم ورزشی خانگی و باشگاهی است، این مورد را می توان تنها با یک مثال روشن کرد: ۶۰ دقیقه تمرین با دستگاه روئینگ برابر با ۷۸ دقیقه پدال زدن با دوچرخه ثابت (بدون درگیر کردن دست ها). همچنین در کنار برنامه ورزشی منظم، برخورداری از رژیم غذایی مناسب می تواند راهی عالی برای دستیابی به اهداف تناسب اندام باشد.همانطور که انتظار می رود، دستگاه روئینگ برای تقویت عضلات بالاتنه اعم از: شانه، بازو و کمر عالی هستند. علاوه بر این، آنها برای عضلات شکم (abs) و تقویت هسته بدن جهت افزایش توان برای حفظ تعادل و بهبود استقامت مناسب هستند. از آنجا که جهت قرار گرفتن در فرم درست تمرین نیاز به کشیدن دسته ها دارید، به طور طبیعی عضلات بازو و شانه در طول جلسات تمرینی پرورش می یابند. مگر شما ورزشکاران حرفه ای رشته قایقرانی را ندیده اید که تا چه اندازه بازوهایی خوش فرم و عضله ای دارند؟

عمده مشکلات صادرات دستگاه قایقی

این دستگاه ورزشی دارای یک صندلی متجرک بر روی یک ریل و یک دسته در قسمت جلوی دستگاه بوده که قسمت های اصلی یک روئینگ هستند. امکانات دیگر این دستگاه میتوان به صفحه نمابش آن اشاره کرد. قیمت دستگاه ورزشی روئینگ با توجه به کیفیت ساخت و امکاناتی که در اختیارتان میگذارد متفاوت است. روئینگ خانگی بهترین انتخاب برای تمرین در خانه میباشد. همچنین روئینگ باشگاهی یکی از پرکاربر ترین وسایل ورزشی در باشگاه های میباشد و در رشته های ورزشی مختلف مورد استفاده قرار میگیرد مانند کراس فیت.برند دستگاه روئینگ در کیفیت دستگاه اثر دارد.خرید دستگاه روئینگ خود را از وبسایت ما بفرمایید.

دستگاه قایقی به چه کشورهایی صادر می شود

دستگاه قایقی به چه کشورهایی صادر می شود فروشگاه لوازم ورزشی ایرانی دستگاه روئینگ (Rowing Machine) چیست؟ در واقع، این پرسش از این ذهنیت ناشی می شود که این تجهیزات هوازی تا چه اندازه ناشناخته هستند، زیرا ما آنها را به ندرت در باشگاه‌ها می بینیم و حتی در اولویت های ما در خرید لوازم ورزشی خانگی نیز به سختی جای می گیرند.درست است که روئینگ شهرت تجهیزاتی همچون: تردمیل یا دوچرخه ثابت را ندارد، ولی به عنوان یک تازه وارد، می تواند نقش پر رنگی در برنامه های تمرینی افراد بازی کند. باید بدانید که ماشین های روئینگ راهی طولانی را طی کرده اند تا به این نقطه ای که اکنون هستند برسند. آنها برای نخستین بار از سال های ۱۹۵۰ ظهور کردند، طرح اولیه مکانیزمی شبیه چرخ لنگر (زنجیر و توپی) دوچرخه داشت. سپس در اواسط دهه ۹۰ میلادی به کامل‌ترین شکل خود رسیدند. مکانیزم کاری روئینگ به این صورت است که، دستگاه اساسا از یک زنجیر برای چرخاندن چرخ دنده که بر روی یک توپی قرار دارد، استفاده می کند. این سیستم بسیار شبیه به نحوه کارکرد دوچرخه است .زنجیره نیز به کابلی کششی متصل شده است که کاربر وظیفه کشیدن و رها کردن آن را بر عهده دارد. شکل تمرین با روئینگ به شدت شبیه به قایقرانی است.اگر به دنبال سایت دستگاه روئینگ ارزان میباشید از فروشگاه لوازم ورزشی ایرانی سایت ما دیدن فرمایید.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه قایقی

فواید دستگاه روئینگ: روئینگ یک تمرین هوازی عالی به شمار میرود و فواید بسیاری برای سلامت قلب و ریه ها دارد همچنین باعث بالا رفتن استقامت بدن میشود میتوانید کل بدن را تمرین دهید و روئینگ جزو معدود دستگاه هایی است که همزمان روی بالاتنه و پایین تنه کار میکند و اکثر عضلات را درگیر میکند به دلیل نوع تمرین قدرتی-هوازی روئینگ بهترین دستگاه ورزشی برای چربی سوزی و عضله سازی به صورت همزمان میباشد همچنین فشاری کمی بر روی مفاصل داشته و ورزش مناسبی برای کسانی که دارای مشکل مفصلی هستند و نیز سالمندان است. دستگاه ورزشی روئینگ به شما امکان سوزاندن درصد کالری بیشتر در زمان بسیار کمتری میدهد و در مقایسه با تردمیل و دوچرخه ثابت و اسکی فضایی در درجه بالاتری قرار دارد.
روئینگ اسالت مرحله ی بالاتری برای رقابت ایجاد کرده و با بهره گیری از سیستم مقاومتی مبتنی بر فن و سیستم انتقال نیروی ترکیبی از زنجیر و تسمه،یک تجربه ی کشش بسیار نرم را برای شما فراهم میکند. بدنه با کیفیت بسیار بالا و ساخته شده از استیل و آلومینیوم،این روئینگ را از سایر رقبای خود بسیار متمایز می کند و به شما حس محصولی قدرتمند برای سخت ترین تمرینات را می دهد. این محصول یک روئینگ بسیار حرفه ای است که در باکس های کراس فیت و باشگاه های ورزشی استفاده می شود اما امروزه کاربران خانگی نیز به دلیل کیفیت بالای آن تمایل زیادی به خرید آن پیدا کرده اند. علاوه بر این طراحی خاص آن توسط شرکت اسالت آمریکا،آنرا تبدیل به یک محصول با اقتدار و زیبا کرده است که قرارگیری آن در اطاق هر ورزشکار یک فضای لوکس و خاص ورزشی ایجاد خواهد کرد. ویژگی های روئینگ اسالت : طراحی زیبا و تنومند آن جلوه ی خاصی به فضای شما میدهد بدنه ی فولادی و ریل استیل تقویت شده رفع مشکل کوتاهی ریل و ارتفاع برای ورزشکاران قد بلند تحمل وزن تا 150 کیلوگرم بهره گیری از سیستم کشش ترکیبی زنجیر و تسمه برای صدای کمتر و کشش نرم تر و سریعتر صندلی بسیار راحت ساخته شده از پد مخصوص با طراحی ارگونومیک دارای 8 برنامه تمرینی پیش فرض دارای چرخ جلو برای جابجایی دارای قفل صندلی که مانع لیز خوردن صندلی بر روی ریل در زمان جابجایی و … میشود
ویژگی های این مدل دستگاه عبارت‌اند از: امکان اندازه گیری پیشرفت و اطلاعات تمرین در هر حرکت را به شما می دهد. دارای گزینه های تمرین زمان، مسافت و تنظیم تمرین اینتروال و … است. خواندن اطلاعات صفحه نمایش به دلیل داشتن نور LED راحت تر است. سیستم ایجاد مقاومت در تمرین از طریق یک فلایول 10 مرحله ای میباشد. تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم صدای کمتر نسبت به سیستم مقاومت فن یا پره های هوا. روئینگ امکان ذخیره سازی اطلاعات بر روی موبایل را فراهم می کند. راه اندازی راحت دستگاه فقط با بستن ۸ پیچ دو تیکه بودن دستگاه برای اشغال کمتر فضا

قیمت خرید دستگاه قایقی کراس فیت در بازار داخلی

قیمت خرید دستگاه قایقی کراس فیت در بازار داخلی روئینگ دقیقا همان چیزی است که نشان می دهد، ماشینی شبیه سازی شده از حرکت های قایقرانی. تقریبا بیشتر این روئینگ ها دارای نوعی نمایشگر برای نمایش مقدار فاصله، سرعت، قدرت و کالری سوزی هستند. بسیاری از آنها به صورت کشیده (طویل) به اندازه چند متر طراحی شده اند که در جلوی خود دارای چرخ لنگر، کابل و دسته هستند.دسته در طول حرکت قایقی به سمت بدن از سوی کاربر کشیده می شود، در این بین به دلیل آنکه پاها بر روی سکو جلویی (پدال ها) دستگاه قرار دارد، صندلی به عقب حرکت می کند.همانگونه که در بالا بیان کردیم، دستگاه روئینگ دارای ۴ نوع مقاومت است. در همه موارد، مقاومت در چرخ لنگر ایجاد می شود و دلیلی بر آن است که کاربر برای کشیدن دسته و کابل به چالش بیافتد. مقاومت مغناطیسی توسط کاربر تنظیم می شود و از انواع دیگر ساکت‌تر است، اما مقاومت در طول کار ثابت خواهد بود.مقاومت در مدل هایی که از هوا یا آب استفاده می کنند متغیر است، به این صورت که کاربر هر چه سخت‌تر دسته ها بکشد، مقاومت بیشتری ایجاد می شود.اگر خریدار دستگاه بدنسازی هستید به وبسایت ما مراجعه فرمایید.
روئینگ ازجمله دستگاه‌های بدنسازی قایق است و برای سلامت قلب و ریه فواید بسیاری را دارد و باعث افزایش استقامت بدنی می‌شود.روئینگ به دلیل فشار کمی که بر روی مفاصل وارد می‌کند، بهترین گزینه برای سالمندان محسوب می‌شود. دارای تاثیرات هوازی بسیار بالای است. قابلیت بالا برای چربی سوزی به شمار می‌رود. این دستگاه در گروه معدود دستگاه‌هایی است که به‌صورت همزمان عضلات بالاتنه و پایین تنه را درگیر می‌کند. به شما این امکان را می دهد تا در زمان خود برای ورزش صرفه جویی کنید. دستگاه فشار کمی را به مفاصل شما وارد می کند. امکان ایجاد آسیب برای ورزشکاران نسبت به دیگر ورزش های هوازی کمتر است. شما می توانید از این دستگاه به راحتی استفاده کنید و جای کمتری را در فضا اشغال می کند. افراد در سنین مختلف می توانند از این دستگاه استفاده کنند.
سایر ویژگی های این دستگاه عبارت اند از: دارای کیفیت بالا در ساخت تحمل وزن کاربر تا 160 کیلوگرم دارای یک صندلی نرم بزرگ و ارگونومیک است که در تمرینات بلند مدت از خستگی در باسن جلوگیری نماید. سطح ارتفاع پایه زیر ریل ۵۳ سانتی متر است. امکان تنظیم مسافت و تایم مورد نظر در این دستگاه امکان شخصی سازی برنامه را به افراد می دهد. سیستم ایجاد مقاومت در تمرین از طریق یک فلایول 10 مرحله ای میباشد. دارای صفحه نمایش حرفه ای با امکانات عالی و مناسب این دستگاه دارای وزنی به اندازه ۴۲ کیلوگرم است. نصب بسیار راحت این دستگاه فقط با ۷ قطعه که زمان لازم برای انجام این کار ۳۰ دقیقه است. این دستگاه دارای ریلی به طول ۱۴۰ سانتی متر بوده که کمی زاویه دار نیز می باشد و به نرمی حرکت می کند که برای انجام تمرینات با شدت بالا بسیار مناسب است.
روئینگ GX مدل 1001 یکی دیگر از دستگاه های روئینگ است که موضوع بحث در این متن می باشد. برند جی ایکس یک بر خلاف سایر محصولات ذکر شده یک برند چینی است که میتوان آنرا به عنوان یک دستگاه با کیفیت معمولی در نظر گرفت. این برند فقط در کشور ایران فروش دارد و شما با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که در هیچ کشور دیگری این برند فروخته نشده است. اما در کشور ما به دلیل قیمت پایین خود مورد استقبال خریدارانی قرار گرفته است که نمیخواهند برای این دستگاه زیاد هزینه کنند. ویژگی ها : ارتفاع ریل بالا موجب راحتی در نشستن و برخاستن از روی دستگاه میشود،اما از طرف دیگر اگر قصد استفاده از ریل به عنوان یک مانع برای انجام حرکت پرش و برپی را دارید زیاد مناسب نخواهد بود. دقیق نبودن اطلاعات نمایش داده شده توسط مانیتور سیستم مقاومتی در این روئینگ فن بایک میباشد و قابلیت تنظیم هوای ورودی برای افزایش سختی تمرین را ندارد. به دلیلی استفاده از فن بایک دارای صدای بیشتری نسبت به فلایول میباشد بنابراین برای استفاده در منزل زیاد مناسب نیست. این دستگاه می تواند وزن افراد تا 150 کیلوگرم را تحمل کند. چرخ هایی در این دستگاه برای حمل و نقل راحت تر آن تعبیه شده است.

عرضه مستقیم دستگاه قایقی کراس فیت از تولید کننده

هر زمان که ورزش منظم انجام دهید، میزان ضربان قلب و تنفس شما افزایش می یابد، این به معنای قرار گیری در وضعیت هوازی است. روئینگ برای قلب و ریه بسیار عالی است، زیرا بسیاری از عضلات را برای انجام تمرین به چالش می کشد. این به نوبه خود باعث می شود خون بیشتری به بافت عضلات وارد شود که به همراه آن انرژی و مواد مغذی به سلول های بدن منتقل می شود. در این بین، همچنین باعث خارج شدن دی اکسید کربن و اسید لاکتیک و سموم دیگر از بدن می شود.بدن انسان فوق العاده کارآمد است، به معنای این است که بدن خود را با تمرین های سخت هماهنگ می کند. وقتی در طی تمرین با روئینگ به سختی نفس می کشید و قلب شما با شدت بالاتری خون را پمپ می کند (بالا رفتن ضربان قلب)، بدن به معنای واقعی وارد چالش جدیدی شده است. این همان مرحله هوازی و تلاش نهایی است که ورزشکار به خرج می دهد تا به اهداف خود بیشتر نزدیک شود.قیمت در خرید دستگاه بدنسازی یا حتی سایر تجهیزات ورزشی بسیار اهمیت دارد. اکثر افراد در زمان خرید دستگاه روئینگ به دنبال دستگاه روئینگ ارزان هستند و صرف ارزان بودن دستگاه روئینگ آن را خریداری می کنند. این نکته را به یاد داشته باشید که نباید برای خرید دستگاه روئینگ ارزان فقط به دنبال قیمت ارزان باشید و کیفیت را فدای کمیت نکنید. برای خرید دستگاه روئینگ ارزان نیز به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر تجهیزات ورزشی مانند فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید.شرکت تجهیزات ورزشی ما یکی ازبهترین عرضه کنندگان لوازم ورزشی در کشور به شمار می آید.

سفارش خرید دستگاه قایقی کراس فیت ارزان قیمت

سفارش خرید دستگاه قایقی کراس فیت ارزان قیمت شركت ما در زمینه تولید دستگاه ورزشی در ایران شروع به کار کرده به جهت بالا بردن كيفيت در ساخت از تكنولوژي ماشين آلات بروز و بهترين مواد اوليه(آهن.روكش.رنگ كوره اي و غيره…)و براي كارايي بالاتر از متخصصين سازنده و بيومكانيك و قهرمانان بنام بهره گرفته است.تجهیزات ورزشی را از فروشگاه های معتبر ورزشی خریداری کنید تا خرید دستگاه روئینگ را نیز بتوانید به بهترین کیفیت انجام دهید. استفاده از دستگاه روئینگ فشاری کمی بر روی مفاصل داشته و افرادی که دچار مشکلات مفصلی هستند به راحتی می توانند تمام افراد حتی آنهایی که مشکل مفصلی دارند یا سالمندان از دستگاه روئینگ استفاده نمایند. با کمک دستگاه روئینگ در مدت زمان کمی کالری زیادی می سوزانید و عضله سازی را همزمان با آب کردن چربی ها انجام خواهید داد.برای خرید دستگاه کشش قایقی و قیمت قایق ثابت به وبسایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما