مراکز خرید نیمکت مدرج بدنسازی ثابت

در باشگاه های بدنسازی برای انجام حرکات ورزشی، نیمکت هایی وجود دارند که برخی از مدل های آن ثابت بوده و برخی نیز از قابلیت تنظیم شیب برخوردار می باشند. ورزشکاران رشته بدنسازی برای تمرینات ورزشی در قسمت نیم تنه ار این وسیله استفاده می کنند تا اندام خود را به اندامی خوب و مناسب تبدیل کنند. در مراکز خرید ما، انواع نیمکت مدرج بدنسازی ثابت به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مراکز خرید نیمکت مدرج بدنسازی ثابت

ناگفته هایی در مورد نیمکت بدنسازی چند کاره

ناگفته هایی در مورد نیمکت بدنسازی چند کاره به طور کلی نیمکت بدنسازی به سه نوع ساده، چندکاره و مدرج تقسیم می شوند که هم در خانه کاربرد دارند و هم در باشگاه استفاده می شوند. نیمکت خانگی کوچکتر بوده و قیمت مناسب تری نیز دارند و برای انجام حرکاتی چون پرس سینه، پشت بازو و حرکات دیگر ورزشی مورد استفاده می باشد. این نیمکت ها با اینکه جزو نیمکت های ثابت می باشد اما به راحتی جا به جا می شوند.

از نیمکت بدنسازی چند کاره برای انجام حرکات ورزشی به صورت همزمان استفاده می شود شما می توانید همزمان پرس بالای سینه، جلو و پشت پا و… را انجام دهید. خرید این نوع نیمکت بدنسازی برای استفاده خانگی توصیه می شود چون اندازه کوچکتر دارند و فضای زیادی را در خانه اشغال نمی کنند.

همچنین به علت هزینه های بالای لوازم بدنسازی، بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند در هزینه صرفه جویی کنند و به دلایلی دوست دارند در خانه بمانند و چندین حرکت ورزشی را با یک دستگاه انجام دهند. این دستگاه ها در اندازه و شکل های متفاوتی تولید می شوند. نیمکت بدنسازی مدرج یا تاشو هم بیشتر در باشگاه کاربرد دارد.

خصوصیات قابل توجه نیمکت مدرج بدنسازی

خصوصیات قابل توجه نیمکت مدرج بدنسازی نیمکت مدرج بدنسازی دارای خصوصیاتی می باشد که از مهم ترین موارد آن می توان به چند نمونه اشاره کرد که عبارتند از:

• اندازه و وزن: شما در هنگام خرید نیمکت مدرج بدنسازی باید به اندازه آن توجه کنید و آن را متناسب با ابعاد جسمانی خود انتخاب کنید سعی کنید وزن مناسب آن را خریداری کنید اگر بیش از اندازه سنگین باشد امکان جابه جایی آن مشکل می باشد و اگر بیش از اندازه سبک باشد استحکام کافی را نخواهد داشت.

• حداکثر وزن قابل تحمل: در هنگام خرید علاوه بر در نظر گرفتن وزن خود باید وزن وزنه هایی هم که در هنگام ورزش استفاده می کنید و نیز وزنه های سنگین تری که ممکن است است در آینده بزنید را نیز در نظر بگیرید و نیمکتی انتخاب کنید که تحمل وزن بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلوگرم را داشته باشد.

• جنس بدنه و رویه: در هنگام خرید به خرید نیمکت هایی بپردازید که در مقابل رطوبت و زدگی مقاوم باشند و با ضربه رنگ آن نپرد. همچنین رویه مناسب و دوخت با کیفبتی داشته باشد.

• ثابت یا منعطف: نیمکت مدرج بدنسازی در مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد و انتخاب آن بسته به سلیقه شما دارد. میزهای ثابت قیمت پایین تری دارند.

• استحکام و پایداری: در زمان خرید نیمکت بدنسازی آنهایی را انتخاب کنید که از استحکام بالا برخوردار باشند تا شما بتوانید در هنگام انجام حرکات ورزشی به راحتی روی آن نشسته و یا دراز بکشید و به پرس سینه و حرکات دیگر بپردازید.

• دارای قفسه یا فاقد آن: بعضی از مدل های نیمکت مدرج بدنسازی در کنار خود قفسه هایی دارند که ورزشکاران می توانند وسایل خود را روی آن قرار دهند و بعضی از مدل ها، این قفسه ها را ندارند و انتخاب این نوع به سلیقه شما بستگی دارد.

تولید کننده نیمکت مدرج بدنسازی حرفه ای

تولید کننده نیمکت مدرج بدنسازی حرفه ای تولید نیمکت مدرج بدنسازی در شرکت تولیدی و زیر نظر متخصصان داخلی انجام می گیرد در کشور ما با تکیه بر دانش روز و پیشرفت هایی که متخصصان ما در این زمینه داشته اند محصولاتی تولید می شوند که در عین اینکه از کیفیت بالایی برخوردار می باشند به علت اینکه در داخل تولید می شوند دارای ضمانت می باشند.

شما هم می توانید نیمکت مدرج حرفه ای ما را در حجم عمده و قیمت مناسب خریداری کنید و برای این منظور می توانید از یکی از دو طریق حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما