قیمت عمده میله بارفیکس ساده

بهترین میله بارفیکس ساده را می توانید از فروشنده معتبر این کالایی ورزشی با قیمت مناسب خریداری کنید و چنانچه مایل به خرید تعداد زیادی از این میله هستید می توانید به صورت مستقیم نیاز خود به این محصول را بی واسطه با نرخ بسیار ارزان تر از واسطه‌ها تهیه کنید تا در بسته بندی های مناسب و به صورت ضمانتی برای شما به هر نقطه کشور ارسال شود و به این ترتیب این محصول ارزان و باکیفیت می‌تواند برای فروشگاه کالای ورزشی شما یا استفاده در باشگاه با قیمت خرید ارزان تر به دست آید.

قیمت عمده میله بارفیکس ساده

راهنمای استفاده از میله بارفیکس

راهنمای استفاده از میله بارفیکس میله بارفیکس از جمله کالاهایی ورزشی ارزان و در عین حال با کاربرد بسیار زیاد است که یکی از محاسن آن امکان استفاده در هر مکان و زمانی است و این وسیله را می‌توان در خانه به راحتی در چهارچوب درب قرار داد و آن را استفاده کرد و ورزش های مختلفی را با آن انجام داد. استفاده از این وسیله کمک می‌کند که عضلات بخش‌های مختلف میانی بدن و پشت کمر تقویت شود.

به این ترتیب یکی از ساده ترین و در عین حال کارآمدترین وسایل ورزشی برای چربی سوزی نیز می باشد که با کمترین سرمایه ممکن به وسیله آن می توان چربی های شکم و پهلو را آب کرد. این محصول برای تقویت عضلات پشت نیز بسیار موثر است و از تشکیل قوز کمر جلوگیری می کند همچنین وسیله ای ساده و سبک و بسیار کاربردی در محل کار است و می توان آن را به راحتی در مکان های مختلف استفاده کرد.

میله بارفیکس وزن چندانی ندارد ولی با این حال استحکام آن فوق العاده بالا است به طوری که می تواند هر وزنی را تحمل کند؛ از مزایای این میله این است که در دو انتهای خود دارای سطوح صاف بوده و به راحتی به چهارچوب درب متصل می‌شود و در صورتی که به روش مناسب نصب شود به هیچ عنوان تحت تاثیر وزن های زیاد از چهارچوب جدا نمی شود.

از مزایای استفاده از این وسیله می‌توان به عدم وجود محدودیت از نظر سایز در آن اشاره کرد به این معنی که این میله در سایزهای مختلف وجود دارد و برای همه افراد قابل استفاده است و این که وسیله ای قابل حمل با امکان استفاده در هر مکانی است و می تواند توازن در عضلات را به مقدار بسیار زیادی افزایش دهد و کمک می‌کند تا رشد متعادل عضلات با همدیگر صورت گیرد.

استفاده از این میله کمک می‌کند تا بدنی V شکل داشته باشید و به این ترتیب قسمت بالاتنه شما از قدرت و توان فوق العاده بهره می برد و این باعث می شود که قوز کمر بهبود پیدا کند و به این ترتیب کسانی که برای مدت زیادی پشت میز هستند می‌توانند با این ورزش از ایجاد قوز در کمر خود جلوگیری کنند.

بررسی انواع مختلف میله بارفیکس

میله بارفیکس فلزی در طول های متفاوت است که در نمونه های جدید امکان تغییر اندازه آن به راحتی وجود دارد و این میله اغلب از جنس استیل و گاهی از آلومینیوم فشرده است و از مزیت‌های خاص آن وزن سبکش می باشد و به راحتی می‌توان آن را با خود به محل کار برد. این میله در دو انتهای خود شامل بخش پهن و دایره ای هستند تا امکان اتصال مناسب آنها به سطوح به خوبی فراهم شود.

البته میله های امروزی در نمونه‌های مختلفی از آن صرفاً یک میله راست نیستند بلکه برخی از آنها دارای زائده های عمود بر میله افقی بوده تا بتوان حرکات بیشتری را با آنها انجام داد. این میله ها به روش های مختلفی به بخش های مختلف به دیوار یا درب متصل می‌شوند و معمولاً در قسمت که با دست در تماس هستند دارای پوشش پلاستیکی ضد حساسیت هستند که استحکام آن فوق‌العاده بالا است و همین باعث می شود که دست در تماس با فلز سخت و فشرده قرار نگیرد.

همچنین اندازه مناسب بین دو جای دست در این محصول تعبیه شده که به صورت استاندارد فرد با گرفتن این ناحیه باعث ایجاد شوند جلوگیری می کند. این میله امروزه نمونه‌های بسیار مختلفی دارد و از قالب ساده و تکراری گذشته خارج شده است به طوری که ورزش های متعددی را می توان با آن انجام داده و به این ترتیب دو نوع میله بارفیکس ساده و میله بارفیکس چند منظوره وجود دارند که می‌توانند برای محیط های مختلف خانه مورد استفاده قرار بگیرند و گاهی اوقات همگی تحت عنوان میله بارفیکس خانگی شناخته می‌شوند.

این میله ها از نظر جنسی می‌تواند متفاوت باشند همچنین قدرت تحمل وزن آنها نیز بسته به آلیاژ فلز در آنها می‌تواند تفاوت داشته باشد همچنین شکل ظاهری این میله ها می تواند به صورت میله بارفیکس ایستاده و یا میله بارفیکس دیواری بوده که از نظر استایل کلی و شکل ظاهری با هم متفاوتند.

راهنمای خرید بهترین میله بارفیکس

راهنمای خرید بهترین میله بارفیکس فروش میله بارفیکس در انواع مختلف آن می‌تواند نوعی سردرگمی را برای خریداران این میله در پی داشته باشد زیرا میله های امروزی بر خلاف نمونه های گذشته تنها به یک شکل ساده نیستند و برای ایجاد کاربرد بیشتر در آنها امروزه انواع مختلف امکانات دیگر به آنها اضافه شده است و به جای یک میله ساده دارای شکل های بسیار پیچیده تر هستند که عملاً برای کاربرد بیشتر در آنها طراحی شده‌اند.

در خرید این میله بارفیکس ها قبل از همه جنس آن را حتماً مورد توجه قرار دهید همچنین باید توجه نمود توانایی تحمل وزن های مختلف را داشته باشد از جمله این که گاهی وزن کسانی که از این میوه استفاده می‌کنند بسیار زیاد است و میله فلزی باید محکم ساخته شود تا در قسمت وسط به هیچ عنوان دچار خمیدگی نگردد و این نکته بسیار مهمی است زیرا خم شدن میله بارفیکس عملاً کارایی آن را از بین می برد و حتی ممکن است به بدن صدمه برساند.

نکته حائز اهمیت دیگری که در انتخاب این محصول باید به آن توجه کرد استاندارد بودن آن از نظر طول بوده همچنین محل قرارگیری دو مکان که دست بر روی آنها قرار می‌گیرند باید کاملاً استاندارد باشد زیرا عدم وجود استاندارد و فاصله زیاد یا کم در دست ها در این حالت می تواند برای ستون فقرات بسیار نامناسب باشد.

در خرید این محصول باید به نوع کارکرد خانگی و باشگاهی آن نیز توجه شود زیرا معمولاً بین این دو از نظر ظاهری می‌تواند تفاوت وجود داشته باشد و میله بارفیکس های باشگاهی برای کارایی های بسیار بیشتر جهت ورزشکاران حرفه ای هستند در حالی که در نمونه های خانگی به چنین امکاناتی نیاز نمی باشد. بهترین این میله ها باید دارای خاصیت جمع شوندگی باشند که از قرار گرفتن چند میله داخل هم تشکیل شده و به این شکل فضای کمتری را اشغال می‌کنند و می‌توان آنها را در فضاهای مختلف و چهارچوب های درب با اندازه های گوناگون به راحتی نصب کرد.

عوامل موثر بر قیمت میله بارفیکس چیست

بارفیکس برخلاف تصوری که از آن داریم یک ورزش ساده نیست بلکه انواع بسیار متفاوتی دارد به این معنی که شخصی که اقدام به بارفیکس زدن می کند می تواند به روش های بسیار گوناگونی از این ورزش جهت تقویت عضلات خود استفاده کند و بیاد اصولی را درباره این ورزش رعایت نماید مثلاً فاصله دست ها نباید بسیار زیاد باشد چون در این حالت می‌تواند هم به آرنج ها و هم شانه آسیب وارد کند.

هنگام آویزان شدن از بارفیکس باید دست ها کاملاً کشیده باشند و به هیچ عنوان بخش بالایی بدن نباید شل شود چون در این حالت فشار زیادی می‌تواند به شانه ها وارد گردد؛ حین بارفیکس زدن نگاه باید به سمت جلو باشد و به این ترتیب با نیروی دست ها بدن به سمت بالا کشیده شود و در این حالت آرنج ها باید به مقدار کمی از بالا تنه فاصله بگیرند.

در بارفیکس وقتی فرایند به اتمام می رسد که بتوانید چانه را در قسمت بالایی میله قرار دهید و آرنج هایتان را به سمت عقب و در نهایت به سمت قفسه سینه باشد همچنین حرکات در این ورزش باید بسیار آرام و به دور از عجله باشد و موقعی که دست ها به حالت کشیده در آمدند می توانید بارفیکس را مجدداً انجام دهید.

برای بارفیکس زدن باید برنامه زمانی مشخص وجود داشته باشد و در هر موقع و هر زمان انجام این ورزش توصیه نمی‌شود؛ در مورد بارفیکس بایدها و نباید های زیادی وجود دارد که رعایت آنها می تواند به نتیجه مثبت بینجامد. جمله نبایدهایی که در این ورزش وجود دارد این است که نباید به هیچ عنوان شانه ها به سمت جلو و بالا خم شوند و پشت خود را نباید بیش از حق قوس دهید و بدن نباید آب بخورد چون همه این حرکات می تواند اثرات منفی داشته باشد همچنین این ورزش باید به گونه ای باشد که همه درگیر شوند تا همه آنها تناسب خوبی پیدا کنند.

فروش مستقیم میله بارفیکس ساده

فروش مستقیم  میله بارفیکس ساده بهترین میله بارفیکس حرفه ای در فروش این محصول با نرخ مناسب توسط عرضه کننده آن انجام می‌شود و مشتریان می‌توانند در ارتباط آنلاین با این فروشنده نیاز خود را تامین کنند؛ فروش میله به شکل غیر حضوری برای مشتریان فراهم شده است به این معنی که نیازی نیست خریدار به محل ارائه مراجعه کند و می‌تواند نمونه‌های مختلف را در همین سایت مشاهده کرده و از بین آنها گزینه دلخواه خود را انتخاب نماید.

همچنین در فروش این میله تعداد زیاد را می توان با قیمت ارزان‌تر تهیه کرد بنابراین در صورت نیاز به تعداد بالا نرخ ارائه می تواند برای شما بسیار مناسب‌تر باشد و خریداران می‌توانند با خرید تلفنی نیز درخواست کنند به این ترتیب با اعلام مدل مورد نظر خود از بارفیکس به فروشنده نسبت به درخواست تلفنی آن اقدام کنند و به این شکل بهترین این وسیله را برای خود در تهیه نمایند.

فروش این میله در انواع نمونه های خارجی و داخلی صورت می گیرد که هر یک دارای امتیازات خاصی برای خرید هستند و مشتری می تواند از بین آنها بنا بر نیاز خود بهترین را درخواست دهد و فروش مدل های مختلف این محصولات تنوع زیادتری را در اختیار مشتریان عمده این محصول بگذارد تا با کمال رضایت بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

عرضه عمده میله بارفیکس ساده

از جمله نکاتی که در خرید میله بارفیکس از نوع حرفه ای اهمیت زیادی دارد و برای خریداران عمده می‌تواند بسیار مهم باشد قیمت است که شما با اطلاع دقیق از قیمت میله می توانید جهت خرید آن برنامه‌ریزی کنید و به این ترتیب این میله را با نرخ فوق العاده مناسبی که دارد درخواست نمایید.

اطلاع از قیمت میله بارفیکس برای همه مشتریان لازم است و با خرید مستقیم می‌توان این محصول را ارزان‌تر تهیه کرد و با فروش آن در فروشگاه یا مکان مورد نظر خود سود بیشتری به دست آورد؛ قیمت ارائه این میله را همچنین می توانید از همین سایت استعلام نمایید و به این شکل بهترین این میله را با حداقل قیمت به دست آورده که در این صورت رضایت بیشتری می توان از این محصول و قیمت آن داشت.

قیمت میله بر اساس جنس و نوع آن می تواند بسیار متفاوت باشد و در بین انواع این محصول بین نمونه های حرفه ای و ساده از نظر قیمت تفاوت قابل توجه است بنابراین با دانش کافی نسبت به خصوصیات هر یک از این نوع میله ها باید بهترین آن را با قیمت مناسب به دست آورید که جز با خرید مستقیم میسر نمی شود.

مرکز خرید میله بارفیکس ساده

مرکز خرید میله بارفیکس ساده میله بارفیکس حرفه ای از جمله میله های پرکاربرد در باشگاه های ورزشی و حتی برای کاربردهای خانگی است و پخش آن توسط فروشنده لوله انجام شود و کسانی که در تعداد بالا به این میله نیاز دارند می‌توانند از طریق این عامل پخش آن را برای خود به دست آورند و به این شکل میله را در در بسته بندی مناسب و با تضمین استحکام و مقاومت در برابر وزن زیاد تهیه کنند.

پخش میله در سراسر کشور هیچ محدودیتی از نظر تعداد درخواستی ندارد و خریداران عمده می‌توانند از کیفیت بالای این میله برای خود استفاده کنند و به این ترتیب بهترین آنها را تهیه نمایند؛ این میله همچنین دارای قیمت ارسال بسیار مناسبی است و فروشنده کمترین هزینه ارسال را برای این محصول در نظر می گیرد تا قیمت تمام شده این میله در سفارش‌های عمده ارزان باشد.

کسانی که در زمینه تجهیز باشگاه های ورزشی فعالیت دارند یا دارای فروشگاه انواع تجهیزات ورزشی هستند می توانند مستقیما با این عامل پخش میله ارتباط داشته باشند و به این شکل خرید آن را با حداقل نرخ انجام دهند تا این میله برای آنها ارزان تمام شود. در خرید اینترنتی نیازی به حضور در محل خرید نمی باشد و این فروش ویژه با قیمت کمی همراه می باشد. کارخانه ها بارفیکس ها را با قیمت اولیه و عمده در اختیار فروشگاه‌ های مختلف قرار می‌ دهند و هدف کلی فروشگاه های اینترنتی جلب رضایت مشتری ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما