قیمت دیپ بار ارتفاع متغیر

دیپ بار ارتفاع متغیر، دارای دو میله U شکل فلزی همراه با پایه ای برای انجام حرکات دیپ Dip، شنا ، پا و دست و… است. این میله ها به شما امکان می دهند روی حرکات فشاری و کششی کار کنید، بدون اینکه نگران وزن و یا دستگاهی باشید که باید استفاده کنید.

قیمت دیپ بار ارتفاع متغیر

روش های مختلف انجام تمرین با دیپ بار

روش های مختلف انجام تمرین با دیپ بار دیپ بار به خصوص برای افرادی که در سالنهای ورزشی کار نمی کنند بسیار عالی است. اگر شما در تمرینات قدرتی تازه کار هستید یا می خواهید به راحتی در خانه ورزش کنید، می توانید با تمرینات وزنه روی پارالل ها قدرت و اطمینان به وجود بیاورید. میله های پارالتی جزو تجهیزات عالی برای کار روی آگاهی و کنترل کلی بدن و همچنین قدرت هستند.

نمونه هایی از حرکات بدنسازی قابل انجام توسط دیپ بار:

-تمرین استاتیک: این تمرین برای شروع بهتر است و باعث می شود شما وضعیت متعادل تری برای تمرینات بعدی داشته باشید. تغییر وضعیت ناگهانی در این تمرینات، علاوه بر اینکه باعث کاهش تأثیر آن می شود، بلکه ممکن است به شما صدمه بزند.

-شنا دیپ بار: مشابه شنای کلاسیک ولی با قرارگرفتن بدن کمی بالاتر از پایین تنه. تقویت عضلات قفسه سینه، سرشانه و جلو بازو.

-شنا بر عکس یا جلو بازو دیپ بار: تقویت عضلات قفسه سینه و سرشانه و جلو بازو.

-زیر بغل برعکس دیپ بار: مناسب برای افراد مبتدی که انجام حرکت بارفیکس برای آن ها سخت است. تقویت عضلات پشت و جلو بازو.

-دیپ: تقویت عضله پشت بازو.

شنای روسی: تقویت عضلات شانه و سینه. مشابه حرکت شنای کلاسیک، ولی پا بالاتر از بدن قرار می گیرد.

بالا آوردن پا: تقویت عضلات شکم.

-دیپ منفی: این تمرین با کاهش ارتفاع بدن انجام می شود. یعنی در ابتدا در یک سطح بلند قرار بگیرید و بعد از شروع با حرکاتی کنترل شده ارتفاع را کم کنید تا به حالتی ثابت برسید. این تمرین باعث تقویت عضلات بالا تنه می شود.

-دیپ گروهی: تمرینات دیپ بار با کش های مقاومتی می تواند به شما در کنترل وزن بدن کمک زیادی کند. برای یافتن مقاومت کافی برای خودتان بهتر است قدرت بدنی خود را در بسنجید و سپس مقاومت مدنظر را انتخاب کنید. استفاده از کش مقاومتی در این تمرین باعث افزایش فشار روی شما می شود و بازدهی تمرین را چندین برابر می کند.

نکات مهم در مورد پارالل که قبل از استفاده از آن باید بدانید: – اگر این تمرین را با دستان باز انجام دهید، تمرکز روی قسمت داخلی سه سربازو خواهد بود. – اگر این حرکت را با دستان جمع انجام دهید، تمرکز روی قسمت خارجی سه سربازو خواهد بود. – اجرای این حرکت با پاهای صاف و با خم، هیچ تفاوتی نخواهد داشت. – برای تفکیک بهتر عضله سه سر بازویی تمرین باید در مفصل آرنج انجام شود و حرکت مفصل شانه کمتر شود.

مزایای استفاده از دیپ بار چیست

بدنسازی یا زیبایی‌اندام ورزشی است که در آن شخص با انجام تمرین‌های گوناگون قدرتی و استقامتی بر روی عضلات خود، تغذیه مناسب و البته استراحت کافی به ساخت بدنی حجیم، و البته متناسب مبادرت می‌ورزد. بدنسازی بخصوص در میان جوانان طرفداران زیادی دارد. این ورزش کامل ترین ورزش دنیا و اساس پیشرفت در دیگر رشته ها می باشد. برای این که در بدنسازی رشد کنید باید به چهار اصل اساسی، که هر یک از آنها جزئیات ریزتری دارد، توجه کنید. این 4 اصل شامل: تغذیه اصولی، تمرین درست، استراحت کافی و تمرکز است. اگر به اصول ذکر شده کم توجهی شود، قطعا پیشرفت کمتری خواهید داشت، برای مؤفقیت در این ورزش باید برای هر کدام از این اصول برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. دیپ بار ارتفاع متغیر، شامل دو میله U شکل فلزی همراه با پایه برای انجام حرکات دیپ، شنا ، پا و دست و… است. این تمرین مفید باعث بهبود توانایی عضلات در قسمت کمربند شانه ای و بازو ها می شود.

برای انجام تمرینات مقاومتی الزاما نیازی به استفاده از وزنه های مختلف نیست. بلکه می توانید با استفاده از یک دستگاه اصولی و وزن خود و نیروی جاذبه تمرینات مقاوتی را انجام دهید. با استفاده از دیپ بار می توانید به آسانی عضلات بالا تنه را با کمک مجموعه حرکات دیپ، زیر بغل برعکس و شنای شیب دار بدون حضور در باشگاه ها تقویت کنید. در محل قرار گیری دستان شما فوم هایی قرار داده شده است که مانع لیز خوردن دست ها می شود. این فوم ها با کیفیت بوده و دوام بالایی دارد. این وسیله دو میله موازی است که بر روی یک پایه محکم تشکیل شده است. این دو میله موازی به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی تمرین های زیادی از جمله بدنسازی، استاتیک و داینمیک انجام دهید. ورزش هایی چون دیپ، بارفیکس، شنای شیب دار را با این وسیله به سادگی می توانید اجرا کنید.

عضلات درگیر در حرکت دیپ یا پارالل:

عضلات اصلی: سه سر بازویی، عضلات کمکی، سینه، دلتوئید قدامی, ساعد

فواید این حرکت ها بر بدن

– اگر تنه کمی به جلو خم شود، عضلات سینه تحت تاثیر قرار می گیرد.

– اگر بدن صاف و کشیده باشد تمرکز حرکت روی عضله سه سر بازویی می باشد.

– موقع انجام این حرکت عضلات بیشتری نسبت به پرس سینه درگیر می‌شوند.

– انجام این حرکت سبب پهن و عریض تر شدن عضلات سینه می‌شود.

انواع مختلف دیپ بار چیست

انواع مختلف دیپ بار چیست ویژگی های دیپ بار یا پارالل ثابت

-در سایز های 15 ، 30 ، 50 ، 80 سانتی متر -مناسب برای تمرین های قدرتی و استاتیک بالا مانند کلیستینکس و کراس فیت -حمل و نقل آسان -اشغال فضای بسیار کم برای نگهداری -ساختار سفت و محکم با پایه های ایمن -جنس فلزی -تحمل وزن تا 200 کیلوگرم -ارگونومی بالا -تقویت عضلات

دیپ بار ثابت فلزی، از دو میله موازی که روی دو پایه ایستا شده اند، تشکیل شده است و با طراحی سبک و ساده، تعداد بیشمار حرکات ورزشی توسط آن قابل اجرا می باشد.

ویژگی های دیپ بار یا پارالل مدرج و با ارتفاع متغیر

-مناسب ورزش های قدرتی و استاتیک بالا مثل کلیستینکس و کراس فیت -قابل تنظیم ارتفاع در سایزهای 60،70،80 سانتی متر -حمل و نقل آسان -نیاز به فضای بسیار محدود -ساختار محکم و سخت با پایه ایمن -جنس: فلزی -قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلوگرم -ارگونومی عالی.

برای تمرین با این دیپ بار کافیست دست ها را از هم فاصله بدهید، کمی متمایل به جلو و تا حد امکان پایین بروید. در زمان برگشت به حالت اول سعی کنید مفصل آرنجتان قفل نشود. هر چه که دست ها به پهلوها نزدیک تر شوند به عضلات پشت بازو فشار زیادتری وارد می شود. تمام این حرکات با نیروی وزن بدن شما صورت می گیرد و سبب بالا رفتن آمادگی بدنی شما می شود.

اندازه های، طول پایه 43 سانتی متر، طول میله 60 سانتی متر، ارتفاع میله 50 الی 70 سانتی متر و تنظیم ارتفاع با فاصله 5 سانتیمتر یکی از ابعاد دیپ بار مورد استفاده ورزشکاران می باشد.

عوامل موثر بر کیفیت دیپ بار چیست

دیپ پارالل یک تمرین قدرتی است که روی میله پارالل انجام می‌شود. وقتی دست‌ها با فاصله کم از یکدیگر قرار دارند بیشترین فشار به ماهیچه پشت بازو وارد می‌شود، اما بعد از آن ماهیچه‌های سرشانه جلویی، ماهیچه‌های سینه و عضله بزرگ پشتی هم در آن شریک می شوند. اما انجام حرکت با دست بازتر به عضلات سینه‌ای فشار بیشتری وارد می‌کند.

این وسیله دارای دو عدد میله U شکل است. پایه هایی برای انجام حرکت دیپ، کراس فیت، شنا، پا و دست دارد. ارتفاع پایه های آن بین ۵۰ تا ۷۰ سانتی متر بوده و ۴ متغیر با فاصله های ۵ سانتی متری دارد. پایه های آن فولادی است. پایه هایی که در انتهای آن قرار دارد ضد لغزش است و بدون ترس از افتادن می توانید با آن تمرین کنید. انتهای آن دارای پایه های پلاستیکی است که بسیار کاربردی است. حمل و نقل این وسیله بسیار ساده است و برای نگهداری از آن نیاز به فضای بزرگی ندارید.

توسط این دو میله موازی، می توانید بخش زیادی از حرکات بدنسازی استاتیک و دینامیک را تمرین کنید. از حرکت دیپ و بارفیکس، تا شنای شیب دار و بالابردن پا، با استفاده از این دستگاه بدنسازی قابل پیاده سازی است. کیفیت و مرغوبیت اجزای دیپ بار در انجام حرکات ورزشی با اطمینان کامل تأثیر بسزایی دارد و تمام اجزای آن باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

فروش دیپ بار ارتفاع متغیر

فروش دیپ بار ارتفاع متغیر دیپ بار متغیر وسیله ای ورزشی است که قابلیت های زیادی دارد. تمرینات مقاومتی ورزشکار را یاری می کند تا از کالری و چربی سوزی بدن به هنگام کاهش وزن مطمئن شوند. زیرا در برخی از تمرینات ممکن است به تناسب اندام برسید اما عضلات را هم در کنار چربی ها از دست بدهید. اما با خرید این وسیله عضلات را تقویت و فقط چربی ها را آب و از بین می برید. این وسیله کاربردی که وسیله موردنیاز ورزشکاران است، و ورزش کردن با آن هم در خانه و هم در باشگاه یک ضرورت به حساب می آید، از کاربردی ترین وسایلی است که در فروشگاههای ورزشی به فروش می رسد.

دیپ پارالل وسیله ای است که با طراحی ساده اش قابلیت اجرای تعداد بیشماری از حرکات نرمشی را دارد.

خرید دیپ بار ارتفاع متغیر

فروشگاه های اینترنتی، عرضه کننده بهترین محصولات ورزشی با کیفیت با تضمین مناسب ترین قیمت بازار، آماده خدمت گزاری به شما ورزش دوستان می باشند. با توجه به مزایا و کاربردهای گفته شده دستگاه دیپ بار، اگر تمایل به خرید دیپ بار ارتفاع متغیر دارید می توانید به صورت مستقیم این محصول را همراه با پشتیبانی فروشنده ها از فروشگاههای اینترنتی محصولات ورزشی خریداری کنید. قیمت دیپ بار را نیز می توانید در این سایتها به صورت به روز شده دریافت کنید.

دیپ بار (پارالل) بدنسازی وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ تمام ورزشکاران بوده و ساخت کشور ایران است و در واقع تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای خرید شما مبدل خواهد کرد.

این تمرینات باعث می شود در ضمن رژیم کاهش وزن، تنها چربی های بدن را آب کنید و به عضلات شما صدمه ای وارد نشود. اگر نمی توانید برای انجام تمرینات ورزشی به باشگاه بروید، هدف وب سایتهای فروش دستگاه های ورزشی مفید و پرکاربرد، تسهیل روند انجام حوزه وسیعی از حرکات ورزشی، با استفاده از لوازم ورزشی ساده، و همراه آن، آموزش تمرینات ورزشی است.

اگر شما هم انجام تمریناتی لذت بخش و فوق العاده تاثیر گذار بر روی عضلات و تناسب اندام را خواهان هستید، تمرینات دیپ بار و یا پارالل می تواند شما را کمک کند تا ورزشی با بازدهی بالا انجام دهید. همینطور شما می توانید انواع دیپ بار های مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید و از آن برای تمرین در خانه، ورزش در باشگاه و… استفاده کنید. با توجه به زیاد شدن اجناس تقلبی و بی کیفیت در بازار، فروشگاه های اینترنتی همیشه این تضمین را به شما می دهند تا کالایی با بالاترین کیفیت و اصالت به دست شما مصرف کننده گرامی برسد. جهت مشاوره در خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما مشاوران فروش این مراکز فروش تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

عرضه دیپ بار ارتفاع متغیر

عرضه دیپ بار ارتفاع متغیر دیپ یکی از بهترین تمرینات برای رشد و تقویت عضلات پشت بازو به حساب می آید. این حرکت تاثیر زیادی روی عضلات پشت بازو دارد اما عضلات سینه و سرشانه هم تا حدود زیادی با انجام این حرکت تقویت می‌شوند و همین مسئله آن را از پرطرفدارترین تمرینات تناسب‌اندام در بین ورزش دوستان کرده است.

همواره باید تمرینات متعادلی برای بالا تنه انجام دهیم. گاهی آنقدر درگیر کار کردن روی عضلات جلوی بدن (مانند دو سر بازو) می‌شویم که از عضلات پشت غافل می‌شویم، مانند عضلات سه سر بازو که آنها هم نیاز به توجه و تمرین دارند.

همانقدر که به عضلات دو سر بازو توجه می کنید، باید به عضلات سه سر نیز دقت کنید. دیپ یکی از بهترین تمرینات برای رشد و تقویت عضلات سه سر بازو هم هست، اما اگر به صورت سوپر ست با حرکتی دیگر ترکیب شود اثر آن بهتر خواهد بود.

دیپ بار فیکس یا متغیر، یکی از این لوازم ورزشی است که تحت عنوان دیپ بار خانگی معروف است. دیپ بار، وسیله ای بسیار ساده ولی در عین حال پرکاربرد می باشد.

اگر به دنبال تمرین در خانه و یا باشگاه هستید، می توانید از تجربه ورزش با دیپ بار لذت ببرید. دیپ بار مناسب برای هدف قرار دادن عضلات مختلف بدن است و در تمرینات قدرتی کاربرد بسیار فراوانی دارند. عرضه این محصول پرکاربرد برای ورزشکاران توسط عرضه کنندگان محصولات ورزشی که هر کدام توسط سایتهای اینترنتی فروش هم قابل دسترس هستند، صورت می گیرد. و خریداران عمده و جزئی این کالا می توانند از طرق مختلف حضوری و اینترتی با مراکز فروش و عرضه آنها ارتباط بگیرند و این کالای مورد انتخاب خود را از آنها خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما