قیمت انواع میله هالتر آستین دار

میله هالتر آستین دار از جمله وسایل اساسی و پرکاربردی است که با توجه به نوع نیاز ورزشکاران از نمونه های مختلفی برخوردار بوده و قیمت های متفاوتی خواهد داشت. در همین راستا برای تعیین قیمت میله هالتر آستین دار باید به مواردی نظیر جنس میله، وزن و ابعاد آن توجه ویژه نمود.

در ضمن برای قیمت گذاری بر روی این وسیله و آمونیاک صنعتی باید مواردی دیگری مانند شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی و نحوه فروش آن را هم در نظر گرفت.

قیمت انواع میله هالتر آستین دار

همه چیز درباره میله هالتر آستین دار بدنسازی

همه چیز درباره میله هالتر آستین دار بدنسازی میله هالتر بدنسازی از دسته وسایل ورزشی مهم و کاربردی است که به وسیله آن ورزشکاران می توانند انواع حرکت های ورزشی را در باشگاه یا خانه انجام دهند. جنس این میله از آهن می باشد تا در زمان فشار و استفاده از آن خم یا شکسته نشود.

هر زمان که فشاری به شما در حین استفاده از وزنه وارد شد حتما آمونیاک مایع صنعتی استفاده کنید.

البته این وسیله ورزشی که به عنوان یکی از تجهیزات اصلی ورزش بدنسازی و پاورلیفتینگ محسوب می شود، با توجه به نوع حرکت و نیاز ورزشکاران در نمونه های مختلف و ابعاد متفاوتی طراحی و تولید شده است. از نمونه های پرکاربرد آن می توان به میله هالتر آستین دار اشاره نمود.

در واقع به کمک میله هالتر آستین دار می توان حرکت پرس سینه را انجام داد و یا از آن به عنوان وسیله ای در راستای نگه داری از صفحه وزنه های هالتری با وزن های مختلف استفاده نمود. به گونه ای که در تمرین با این نوع میله هالتر، حرکت های متفاوتی قابل اجرا می باشد و با این حرکات، ورزشکاران و بدنسازان به تناسب اندام مطلوب می رسند.

چرا که در زمان استفاده از میله هالتر، نیروی مورد نیاز برای انقباض عضله ها، به صورت هدفمند تر عمل کرده و باعث به کارگیری وزنه ی سنگین تر خواهد شد و در نهایت ورزشکار حجم مطلوب تری را به دست می آورد.

از مزایای استفاده از میله هالتر بدنسازی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کار با این وسیله بسیار آسان بوده و برای استفاده از آن فقط کافی است که صفحه را عوض کرده و به صورت تدریجی افزایش وزن داشته باشید.
  • فضای زیادی اشغال نمی کند و در تمامی مکان ها قابل استفاده است.
  • هالتر توانایی ورزشکاران را برای زدن وزنه های سنگین افزایش می دهد.
  • به کمک آن می توان حرکات ترکیبی را انجام داد و قدرت عضلات را افزایش داد.

نحوه تنفس صحیح هنگام استفاده از میله هالتر

نحوه تنفس صحیح هنگام استفاده از میله هالتر در واقع تنفس صحیح در زمان ورزش بدنسازی و هنگام استفاده از میله هالتر بسیار اهمیت دارد و با سلامتی افراد رابطه ای مستقیم خواهد داشت. از این رو در این بخش به بررسی قاعده کلی برای نفس کشیدن در هنگام تمرینات مقاومتی و روش نفس گیری در حرکات بدنسازی با این میله کاربردی می پردازیم.

  • در مرحله اول که برای حرکت دادن وزنه با میله هالتر در تلاش هستید، باید نفس تان را خالی کنید یا به اصطلاح بازدم تنفس داشته باشد.
  • در مرحله دوم که مربوط به کنترل وزنه با میله هالتر بوده و برای برگشت به حالت اولیه می باشد، لازم است که نفس بگیرید و اصطلاحا عمل دم تنفس را انجام دهید.
  • و اما برای حرکات ایزومتریک که طول عضله تغییری نمی کند و حرکت به صورت ایستا انجام می شود، باید به شکل طبیعی دم و باز دم تنفسی را انجام داده و دیگر نیازی به حبس نفس خود نخواهید داشت.

خرید بدون واسطه میله هالتر آستین دار خم

خرید بدون واسطه میله هالتر آستین دار خم همان طور که می دانیم میله هالتر آستین دار خم به دلیل نوع کاربرد و تاثیرت آن در ورزش بدنسازی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و افراد زیادی تمایل به خرید میله هالتر خواهند داشت.

از این رو تولیدکنندگان میله هالتر خم یا فروشندگان این محصول، شرایطی را فراهم می کنند تا علاقه مندان به وسایل بدنسازی بتوانند محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها خریداری نمایند.

چرا که با خرید بدون واسطه میله هالتر آستین خم، زمینه ای فراهم می گردد که این وسیله در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیار ورزشکاران و باشگاه داران قرار گیرد و در همین راستا تجهیزات بدنسازی استاندارد در اختیار عموم قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما