فروش ویژه هالتر آستین دار بصورت عمده

هالتر آستین دار میله ای به طول یک الی 2 متر و از جنس آهن است که در ورزش بدن سازی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد؛ با این ابزار ورزشی ورزشکاران می توانند با قرار دادن وزنه هایی در داخل میله هالتر انواع حرکت های ورزشی چه در باشگاه های ورزشی و چه در داخل منزل را انجام بدهند.

برای بالا بردن قدرت اجرایی حرکت ها و تسلط بر نحوه ی انجام حرکات بهتر استفاده از هالتر گزینه ی بسیار مطلوبی است. نظریه عموم بر این است که تنها کاربرد هالتر موجب بالا بردن حجم می شود.

فروش ویژه هالتر آستین دار بصورت عمده

نکاتی درباره کیفیت هالتر بدنسازی

نکاتی درباره کیفیت هالتر بدنسازی در اصل هالتر میله ای است که وزرشکاران به کمک ان و وصل کردن صفحه های هالتر با آن تمرین میکنند.

هالتر ورزشکاران چه ویژگی های استانداردی باید داشته باشد؟

– میله ضخامت زیادی نداشته باشد

– سایز مناسب با توان آنها وزنه های آن

– از جنس آهن باشند

هالترها معمولا در ۲ سایز متفاوت ۱۲۰cm تا ۲۲۰cm وارد بازار میشود و برای کراس فیت و وزنه برداری مناسب هستند.

میله هالتر آستین دار معرفی شده اکثرا از جنس آهن با متریال ترانس که به صورت آبکاری شده می باشد.

همراه این هالتر 2 بست فلزی برای نگه داشتن صفحه بر روی میله می باشد. میله هالتر آستین دار هم برای مصارف خانگی و هم مصرف باشگاهی و کسانی که به صورت حرفه ای تمرین می کنند مناسب بوده که دارای 7 طول ( 120 ، 150 ، 160 ، 170 ، 180 ، 200 ، 220 ) سانتی متری می باشد.

با توجه به تنوع محصولات ورزشی با کیفیت های متفاوت در بازار و حساسیت اسپرت جهانی به عنوان یکی از شاخص ترین برندها در زمینه تهیه و توزیع محصولات تخصصی ورزش های بدنسازی با سطح کیفی بالا و استراتژی ما بر واردات تجهیزات ورزشی با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به جای تعدیل قیمت با پایین آوردن کیفیت می باشد.

مدل میله هالتر آستین دار موجود یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است، چرا که در کنار طراحی زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای باشگاهی مناسب و محصول ایران می باشد.

نکات هنگام خرید هالتر درجه یک

اولین نکته جهت خرید میله هالتر توجه به وزنه هایی است که قرار است بر روی آن سوار کنید و سپس تمرینات خود را با آن آغاز نمایید. اصولا وزنه های خانگی با وزنه های باشگاهی از نظر وزنی دارای تفاوت هایی می باشند که برای همین امر شما باید مشخص کنید که قرار است از میله هالتر خود در محیط خانگی تان استفاده کنید و یا از آن برای محیط باشگاهی تان بهره گیری نمایید.

طول میله

مورد دوم در انتخاب میله هالتر مربوط به آن می شود. طول این نوع از میله های ورزشی چیزی بین 1 تا 2 متر است که البته در عرصه های رسمی همچون المپیک این میله ها از طول ثابت دو متری برخوردار هستند. با این حال اما انتخاب در این خصوص بسته به سلیقه و نظر خودتان دارد. فراموش نکنید که طول میله و جایگاه صحیح قرار گرفتن دستانتان به دور آن از جمله نکات مهم برای انجام تمریناتی درست با میله هالتر می باشد.

وزن میله

حتما به وزن خام یا همان وزن اولیه میله انتخابی تان نیز توجه لازم را داشته باشید. فراموش نکنید که وزن میله به علاوه وزن وزنه هایی که بر روی آن سوار می کنید را در هنگام تمرینات عصلانی تان جا به جا خواهید کرد؛ پس نسبت به وزن میله تان بی تفاوت نباشید.

ضخامت میله

از دیگر فاکتورهای اساسی در انتخاب و خرید میله هالتر توجه به میزان ضخامت آن است. هرچه میله هالتر شما ضخیم تر باشد، قدرت دستان شما در دراز مدت بیشتر می شود اما از طرفی پروسه رشد عضلات جسمانی تان نیز کند تر پیش می رود. با این حال توصیه می کنیم حتما در این زمینه با افرادی مجرب و حرفه ای مشورت نمایید.

قیمت میله هالتر

قیمت میله هالتر با توجه به جنس بدنه، طول، ضخامت و مواردی از این دست تعیین می شود. فراموش نکنید که میله هالترها دارای طرح های مختلفی هستند و همگی بصورت صاف و یکنواخت تولید نمی شوند؛ برخی از آنان بصورت خمیده و برخی دیگر تحت عنوان چکشی در بازار بفروش می رسند که کار با هر کدام از آنان نیاز به درک تکنیک خاصی دارد.

نوع کاربری

اگر قصد خرید هالتر خانگی دارید بهتر است نوع استاندارد و 1 اینچی آن را خریداری نمایید. این میله هالتر ارزان و سبک است. اگر برای باشگاه می‌خواهید میله هالتر بخرید بهتر است نوع المپیکی را خریداری کنید که قابلیت تحمل اوزان بالا را دارد.

خانم یا آقا؟؟


میله هالترها وزن‌های مختلفی دارند. وزن استاندارد میله هالترها بین 6 تا 20 کیلوگرم است. در صورتی که می‌خواهید برای منزل هالتر خریداری کنید یا هالتر قرار است مورداستفاده بانوان قرار گیرد به شما استفاده از هالتر بادی پمپ را پیشنهاد می‌کنیم. ست هالتر بادی پمپ یا هالتر بانوان دارای میله‌ای به وزن 3 کیلوگرم است و با استفاده از صفحه هالترهای موجود در این ست می‌توانید اوزان مختلفی را بر میله سوار کنید.

سوراخ صفحه

دو نوع میله هالتر وجود دارد. سوراخ کوچک و سوراخ بزرگ. میله هالترهای آستین‌دار باتوجه‌به آستین کناری میله توانایی نصب صفحه هالتر با سوراخ 50 را دارا هستند اما میله هالترهای بدون آستین دارای قطر خروجی 25 هستند و توانایی نصب صفحه هالتر با سوراخ 30 را دارند؛ بنابراین هنگام خرید میله به قطر خروجی آن دقت کنید و صفحه متناسب با آن را خریداری نمایید.

شکل صفحه یا وزنه هالتر

وزنه‌های هالتر معمولاً در اشکال گرد و چندضلعی در بازار وجود دارند. ممکن است در نگاه اول انتخاب بر اساس شکل ظاهری وزنه هالتر کاملاً سلیقه‌ای به نظر برسد ولی بهتر است بدانید صفحات وزنه چندضلعی بهتر از نوع گرد هستند. چرا که صفحات گرد معمولاً روی زمین می‌لغزند و حرکت می‌کنند ولی صفحات چندضلعی به دلیل شکل ظاهری مناسب، روی زمین ثابت هستند.

چه کشورهایی وارد کننده هالتر هستند

چه کشورهایی وارد کننده هالتر هستند کشور عزیزمان ایران یکی از وارد کنندگان تجهیزات باشگاهی Hammer Strength امریکا و AUSTROGYM اتریش (ساخت چین و تایوان) میباشد.

تا بتواند با واردات محصولات با کیفیت خارجی به کشور زمینه ایجاد ورزش و نشاط را دی بین جوانان ایجاد کند.

محصولات خارجی وارداتی به کشور دارای کیفیت های خوب و قیمت های مناسب میباشد.

اطلاعاتی در مورد مراحل ترخیص هالتر آستین دار

ترخیص کالا از گمرک مهم ترین فرآیند در زمینه واردات کالا به شمار آمده و همچنین این فرآیند بسته به قوانین و مقررات کشورها قوانین و سلسله مراتب گوناگونی را شامل می شود. در خصوص انجام این فرآیند مهم همواره لازم است که با مراحل ترخیص کالا از گمرک آشنا باشید و قوانین و مقررات آن را به خوبی بشناسید، چرا که در صورت بروز هرگونه بی دقتی و عدم شناخت کافی از مراحل انجام ترخیص کالا از گمرک، ترخیص کالای شما قاچاق شمرده شده و در نتیجه خسارت های مالی و اعتباری زیادی را برای شما به وجود می آورد.

در واقع شرکت هایی که در زمینه ترخیص کالا از گمرک فعالیت دارند، علاوه بر آنکه با تمام قوانین و مراحل انجام این کار آشنا هستند، بارها و بارها این کار را در مرزهای مختلف و در خصوص جا به جایی انواع مختلف کالاها انجام داده اند و در نتیجه تجربه کافی در این زمینه را دارند؛ بنابراین با سپردن فرآیند ترخیص کالاهای تجارت خود به این شرکت ها نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید بلکه از پرداخت هزینه های سنگین و بیهوده نیز جلوگیری به عمل می آورید.

به طور کلی مراحل ترخیص کالا از گمرک را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

_ دریافت پرفرما و پکینگ لیست

_ اخذ مجوز ثبت سفارش بازرگانی

_ بیمه کردن کالا هماهنگی جهت بازرسی در مبداء و مقصد

_ تشکیل پرونده جهت تخصیص ارز و حواله بانکی

_ ارتباط با شرکت حمل و نقل بین المللی

_ دریافت اسناد حمل از شرکت های حمل و نقل بین المللی

_ تکمیل اسناد و تشکیل پرونده

_ تنظیم پیش نویس دور اظهاری

_ بررسی و تایید توسط کارشناس فنی گمرکی و بازرگانی

_ دور اظهاری واردات

اکثر واردات دستگاه های بدنسازی از کشورهای اروپایی مانند ترکیه، آلمان، ایتالیا چین و … میباشد. واردات دستگاه های ورزشی و بدنسازی مانند هالتر به اخذ مجوزات لازم و قوانین و مقرارت صادر شده در بخشنامه ها می باشد.

خرید مستقیم هالتر آستین دار از تولید کننده

خرید مستقیم هالتر آستین دار از تولید کننده هالتر از جمله لوازم بدنسازی بسیار پر استفاده می باشد. خرید عمده هالتر به صورت مستقیم از تولیدی ها مخصوصا به صورت آنلاین و با تضمین بهترین کیفیت با ارزان ترین قیمت در بازار از خصوصیات خوب شرکت برای شما در عرصه عرضه محصولات بدنسازی در کشور میباشد.

خرید عمده هالتر مستقیم از تولیدی این مزیت را دارد که دیگر از واسطه خبری نیست و تضمین کیفیت و قیمت آن را از خود تولیدی دریافت می کنید.

صفحه هالترها از آهن ساخته شده که روی آن با پلاستیک پوشانده شده برای زیبایی همچنین استفاده راحت تر و جلوگیری از آسیب خوردن به اشیا دیگر حین اضافه یا کم کردن آن ها از میله هالتر است.

میله های هالتر از جنس فولاد ساخته شده که برای استفاده های مختلف نوع های متعددی نیز دارد که می توان به تحمل وزن و ضخامت آن اشاره کرد.

امروزه بیشتر و بیشتر عامه مردم به ورزش علاقمند شده و به بدن و اندام خود اهمیت می دهند و از وزنه ها که جز جدایی ناپذیر ورزش های استقامتی هستند هر روزه استفاده می کنند.

برای تجهیز باشگاه بدنسازی، فروشگاه ورزشی یا حتی منزل خود به هالتر با شرکت تولید و توزیع ما که عمده فعالیتش در زمینه فروش محصولات بدنسازی با کیفت میباشد با ما همراه باشید.

همانطور که ورزشکاران و خریداران محترم خبر دارند صفحه های هالتر نیاز به یک میبله دارند که این میله ها بسته به نوع تمرین به دسته های مختلف تقسیم می شوند:

میل هالتر قهرمانی

میل اسکات گردن

میله چکشی مینی

میله چکشی بلند دوکاره

میله چکشی سه کاره

میل ساعد آستین دار

میل ترانس ۱٫۲ متر تا ۲ متر

شرکت بازرگانی ما با تولید و توزیع لوازم بدنسازی درجه یک و قیمت ارزان مشتریان زیادی به طرف خود جذب کرده است. با خرید از این شرکت تولیدی به صورت عمده علاوه بر بهره بردن از کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن ها شرکت قابلیت ارسال محصولات خود به سراسر کشور را نیز دارد.

قیمت عمده هالتر آستین دار در تهران

خرید هالتر ارزان به صورت عمده که پرکاربردترین ادوات ورزشی در هر باشگاه بدنسازی می باشند که به لطف تقسیم وزن بی نقصی که دارند هر دو طرف بدن ورزشکار را در زمان تمرین به اندازه یکسان درگیر می کند.

شرکت تولیدی و توزیع ما تولید کننده انواع هالتر و دمبل با کیفیت ترین و درجه یک ترین وزنه های ورزشی را تولید کرده و با ارزان ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.

در راستای تجهیز باشگاه های بدنسازی، باشگاه های ورزشی یا حتی منزل افراد ورزشکار هالترها و صفحه هالترها با قیمتی ارزان تر به فروش می رسد تا همه مشتریان و خریداران بتوانند با حداقل هزینه با لوازم ورزشی درجه یک تمرین کنند.

برای بهره بردن از سود و منفعت بیشتر خریداران باید توجه کنند که از واسطه خرید نکرده و مستقیم از تولیدی خرید های خود را انجام دهند. خرید عمده از قیمت کلی محصول کاسته و باعث ارزان تر شدن آن می شود.

مشتری با خرید عمده از سود زیادی بهره مند می شود. از صفات و ویژگی های مهم هر هالتری اول از همه جنس آن می باشد مخصوصا جنس میله آن که نباید بیش از حد خم شده و در اثر وزن زیاد شکسته یا ترک بخورد. جنس وزنه های هالتر از آهن بوده و با روکش پلاستیک مانع از آسیب دیدن به اشیا دیگر و خود وزنه شده همچنین جنبه زیبایی دارد.

قیمت حدودی خرید به صورت عمده میل هالتر آستین دار جنس ترانس و استیل :

از ۳۹۰,۰۰۰ تومان تا حدود ۵۲۰,۰۰۰ تومان میباشد.

بدیهی است قیمت نسبت به گذشت زمان تغییر پیدا میکند. برا اطلاع دقیق از قیمت ها با مشاورین ما در ارتباط باشید.

مراکز عرضه هالتر آستین دار ارزان قیمت

مراکز عرضه هالتر آستین دار ارزان قیمت خرید صفحه و وزنه هالتر بدنسازی در مدل های 5،10،15 و20 کیلویی در مدل های آستین دار و خانگی به فروش می رسد.

یکی از دلایلی اصلی محبوبیت خرید دمبل و هالتر نسبت به سایر تجهیزات ورزشی قیمت آن است. احتمالاً شما نیز قیمت دستگاه‌های حرفه‌ای و باشگاهی بدنسازی را دیده‌اید. دستگاه‌های بدنسازی به دلیل داشتن مکانیزم حرفه‌ای و وزنه‌های متعدد قیمت‌های بالایی دارند که خرید آنها برای استفاده خانگی اصلاً مقرون‌به‌صرفه نیست. ولی خرید میله هالتر و صفحات وزنه مختلف به‌راحتی امکان‌پذیر است.

اگر قصد خرید ارزان قیمت و مناسب هالتر را داشتید می توانید به فروشگاه هایی که ابزار ورزشی می فروشند سر بزنید و یا میتوانید با مراجعه به سایت های معتبر ان را سفارش دهید و اگر قصد خرید هالتر دست دوم را داشتید میتوانید وارد شیپور و دیوار شهر خود شوید و از انجا هالتر دلخواه خود را انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما