فروش مستقیم میله پارالل بدنسازی

فروش مستقیم میله پارالل بدنسازی با قیمت مناسب از طریق مجموعه جاوید سبب شده تا توجه خریداران زیادی در سراسر کشور به این محصول جلب شود. فروش مستقیم و بی واسطه باعث شده تا این محصول در نهایت با قیمتی نزدیک به قیمت تولید در کارخانه در بازار عرضه گردد.

فروش مستقیم میله پارالل بدنسازی

میله پارالل چه ویژگی هایی دارد؟

میله پارالل چه ویژگی هایی دارد؟ دستگاه و میله پارالل یکی از تجهیزات پر کاربرد در بدنسازی می باشد. این دستگاه با استفاده از وزن بدن، عضلات بالا تنه فرد را تقویت می کند. ساختار این دستگاه از دو میله u شکل که بهم وصل می باشد تشکیل شده است. میله پارالل در سایز و اندازه های متفاوتی ساخته می شود که با توجه به سایز آن در مصارف باشگاهی و منزل استفاده می شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی های میله پارالل سبک و کم حجم بودن آن است. به همین دلیل در مصارف خانگی بسیار پر کاربرد می باشد چرا که با زندگی آپارتمانی و ماشینی امروزه و همچنین کمبود جا در آپارتمان ها، این موضوع ویژگی مثبت و حائز اهمیتی تلقی می شود.

همچنین نصب تجهیزات آن نیاز به یک فرد متخصص ندارد و هر فرد بی تجربه ای می تواند اقدام به نصب و راه اندازی آن نماید. از این رو، افرادی که تمایل دارند نوع خانگی آن را خریداری نمایند می توانند به راحتی خود مراحل نصب و آماده سازی ان را انجام دهند.

افرادی که وقت کافی برای رفتن به باشگاه را ندارند می توانند با استفاده از نوع خانگی آن عضلات خود را تقویت نمایند. مخصوصا افرادی که مشاغل اداری دارند و مستلزم این هستند که ساعت های طولانی در طول روز پشت میز بنشیند می توانند با این دستگاه تا حدود زیادی از آسیب هایی که عضلات کمر و گردن می بینند جلوگیری کنند. عضلات مختلفی از جمله شانه، پشت بازو، سینه و کمر را می توان با این دستگاه در گیر و تقویت نمود.

نکاتی مهم درباره پارالل

در هنگام انتخاب دستگاه پارالل باید به نکات مهم و حائز اهمیتی توجه نمود تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را تهیه کرد. ما در این مقاله به بیان چند مورد می پردازیم:

جنس میله به کار رفته در دستگاه پارالل: مهم ترین و اساسی ترین عنصر که رابطه مستقیم با داوام، مقاومت و تحمل وزن این محصول دارد جنس میله به کار رفته در آن می باشد.

بیشترین جنسی که در ساخت پارالل مورد استفاده قرار می گیرد جنس آهن، آلومینیوم و فولاد می باشد هر چند در مصارف خانگی بیشتر از جنس آهن و استیل استفاده می شود زیرا نسبت به فولاد سبک تر می باشند و هم اینکه معمولا در مصارف خانگی افراد کمتری نسبت به باشگاه از این دستگاه استفاده می نمایند بنابراین مشکلی وجود ندارد اگر مقاومت آن نسبت به مصارف باشگاهی کمتر باشد.

به دلیل جلوگیری از زنگ زدگی، خراشیدگی و همچنین جلوه زیبا بخشیدن به آن، بر روی این میله ها روکشی از جنس کروم قرار داده می شود. این روکش همچنین باعث می شود دست ورزشکاران در هنگام ساعت ها ورزش آسیب نبیند و یا پوست کف دستشان سخت و زمخت نشود.

قطر میله پارالل: قطر میله باید کاملا متناسب با دستان ورزشکار باشد. بنابراین اگر دستان بزرگی دارید به سراغ میله هایی با قطر بیشتر بروید. اندازه بودن قطر میله در درست انجام دادن حرکات پارالل بسیار حائز می باشد.

میزان تحمل وزن میله: این مورد با طول عمر دستگاه رابطه مستقیمی دارد بنابراین قبل از خرید به وزن خود توجه کنید و سپس میله پارالل مناسب با وزن خود را خریداری نمایید تا مدت زمان بیشتری بتوانید از این دستگاه استفاده نمایید.

برند و نام شرکت سازنده میله پارالل: در هنگام تهیه این محصول به برند و نام تجاری شرکت سازنده و معتبر بودن آن توجه نمایید چرا که ممکن است با تهیه دستگاهی غیر استاندارد نه تنها به عضلات خود کمک نکنید بلکه آسیب های جدی نیز به آن ها وارد نمایید.

نحوه نصب میله پارالل: اگر قصد دارید این محصول را در جهت استفاده خانگی تهیه نمایید حتما گزینه نصب آسان را نیز در نکات مهم در هنگام خرید میله پارالل اضافه نمایید چرا که ممکن است مجبور شوید این دستگاه را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل نمایید بنابراین اگر محصول، قابلیت نصب آسان را داشته باسد دیگر مجبور نیستید به نصاب متخصص در این زمینه تماس بگیرید بلکه خود نیز به راحتی می توانید محصول را جا به جا نمایید.

حرکت پارالل در بدنسازی چیست؟

حرکت پارالل در بدنسازی چیست؟ حرکت پارالل در بدنسازی به حرکتی گفته می شود که قادر است به طور همزمان چندین عضله را درگیر کند. این حرکت بر روی عضلات سرشانه، کمر، پشت بازو و ساعد تاثیر می گذارد و به دلیل اینکه عضلات زیادی را تحریک می کند به حرکت مادر نیز معروف می باشد.

البته لازم به ذکر است بیشترین عضلاتی که حرکت پارالل بر آن ها تاثیر می گذارد و به شکل و فرم گیری آن ها کمک می کند عضلات سینه و پشت بازو می باشند.

ورزشکاران در حین انجام حرکت پارالل با خم شدن به سمت جلو باعث می شوند عضلات سینه درگیر شوند و در نتیجه منجر به عریض شدن این قسمت از بدن خود می شوند که بسیار در بین ورزشکاران حرفه ای پر طرفدار می باشد.

دستگاه پارالل دستگاهی می باشد که جهت حرکات و تمرین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین این دستگاه اصلا مناسب افراد مبتدی و یا افرادی که تازه انجام حرکات ورزشی را شروع کرده اند نمی باشد چرا که ممکن است قادر نباشند به آسانی این حرکات را انجام دهند و درنتیجه به عضلات خود آسیب های جدی وارد نمایند.

نکته مهمی که لازم به ذکر می باشد این مورد می باشد که این دستگاه به هیچ وجه مناسب ورزش های هوازی و دم و بازدمی نیست و تنها در جهت حرکات عضله ساز طراحی شده است.

افرادی که مشکل قوز کمر دارند با استفاده از این دستگاه و مربی مخصوصی که حرکات و تمرینات را به درستی به فرد آموزش دهد تا حدود زیادی می تواند این مشکل را حل نماید.

همچنین افرادی که مشکل بزرگی بالا تنه و انباشتگی چربی در این قسمت را دارند، به طوری که قسمت بالا تنه در مقایسه با قسمت پایین تنه بییار بزرگتر و فربه تر نشان می دهد با استفاده از این دستگاه و انجام درست حرکات می توانند چربی های این ناحیه را از بین ببرند و آن را به عضلاتی قوی و ورزیده تبدیل نمایند.

کدام عضلات در حرکت پارالل درگیر هستند؟

با انجام حرکات پارالل عضلات سینه، کمر، پشت بازو و سرشانه تحریک می شوند. با انجام حرکات درست هم می توانید تمام این عضلات را همزمان با هم درگیر نمایید و هم می توانید به صورت جدا این عضلات را تفکیک کرده و هر یک را به صورت جداگانه تقویت کرد.

در این حرکت تنها قسمت بالا تنه فرد درگیر می شود بنابراین اهمیتی ندارد پاهای فرد در حین انجام صاف یا خم باشد. تنها نکته مهم در انجام حرکات این می باشد در تمام مدت باید قسمت سینه فرد به جلو خم شده باشد تا بهترین نتیجه را از خود نشان دهد.

جهت انجام درست حرکات سینه و گرفتن بهترین نتیجه به صورت زیر عمل نمایید.

  • میله پارالل را بگیرید و بدن خود را به بالا بکشید به طوری که دستانتان کاملا باز شوند.
  • در مرحله بعد آرنج هایتان را به مرور و آرامی خم کنید و بدنتان را به سمت پایین هدایت کنید تا جایی که بازو هایتان با سطح کاملا در یک راستا قرار بگیرند. در این مرحله دقت کنید کمر و بالا تنه کاملا صاف باشد و قوزی در آن دیده نشود.
  • سپس تمام تلاش خود را انجام دهید تا خود را به سمت بالا بکشید تا جایی که دست ها کاملا صاف شوند و آرنج کاملا به یک دیگر قفل شوند.

پخش میله پارالل بدنسازی

پخش میله پارالل بدنسازی مجموعه جاوید با راه اندازی مراکز پخش متعدد در شهر و استان های کشور باعث شده است تا مراحل پخش میله پارالل بدنسازی به محل و آدرس های مورد نظر با سرعت و نظم هر چه بیشتر انجام شود.

نیرو های متعهد و کوشا در این مراکز با لیست کردن تمام سفارشات، سپس اقدام به بسته بندی محصولات و نام نویسی آن ها می نمایند تا آماده ارسال گردند. مدت زمان پخش و ارسال کالا بسته به میزان فاصله مرکز تا آدرس مورد نظر دارد. معمولا برای ارسال کالا یک بازه زمانی 2 الی 5 روزه در نظر گرفته می شود.

جهت پخش میله پارالل بدنسازی از کامیون های حمل بار مناسب استفاده می شود تا در حین جا به جایی آسیبی به محصول وارد نشود. همچنین این محصولات در بسته بندی های استاندارد و اصولی تهیه و آماده ارسال می باشند.

پخش و ارسال میله پارالل بدنسازی هم به خریداران جزئی و هم به خریدران عمده انجام می شود. منتها خریدران عمده به دلیل بالا بودن حجم سفارشات و صرف مدت زمان بیشتری جهت هماهنگی و بسته بندی ممکن است محصول را نسبت به خریداران جزیی دیرتر تحویل بگیرند.

خرید میله پارالل بدنسازی

خرید میله پارالل بدنسازی از طریق مجموعه جاوید به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. جهت خرید حضوری خریداران می توانند به آدرس درج شده در صفحه اصلی مراجعه نمایند و از نزدیک از نمونه محصولات موجود در فروشگاه دیدن فرمایند.

همچنین این امکان برای خریداران وجود دارد تا از اطلاعات مشاوران فروش ما که به صورت فیزیکی در فروشگاه حضور دارند استفاده نمایند. خرید حضوری معمولا برای افرادی که تمایل دارند حتما میله پارالل بدنسازی را قبل از خرید از نزدیک ببیند و از سالم بودن تمام قسمت های آن مطمئن شوند مناسب می باشد.

روش دیگری که امروزه بیشتر از روش حضوری مورد استقبال واقع شده است، روش غیر حضوری می باشد. در این روش خریداران با نشستن منزل و تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند و یا لپ تاپ می توانند به راحتی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود در حجم و تعداد دلخواه نمایند.

همچنین می توانند قبل از خرید میله پارالل بدنسازی، با مراجعه به وب سایت فروشگاه از آخرین قیمت فروش میله پارالل دیدن فرمایند و سپس در صورت تمایل و با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید نمایند.

البته لازم به ذکر است علاوه بر قیمت میله پارالل می توانند از دیگر مشخصات میله پارالل بدنسازی مانند: سایز و اندازه، نوع و جنس محصول، برند و کشور سازنده، سال ساخت میله پارالل، رنگ و غیره نیز مطلع شوند.

خریداران در صورت تمایل جهت کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانند از راه های ارتباطی درج شده در صفحه فروش استفاده کنند و با کارشناسان و مشاوران فروش مجموعه جاوید تماس حاصل نمایند. تیم پشتیبانی این مجموعه در بیشتر ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما عزیزان می باشند.

در فروشگاه اینترنتی مجموعه جاوید محصولات متنوعی موجود می باشد که باعث شده خریداران نسبت به خرید حضوری از قدرت انتخاب بیشتری برخوردار باشند. از جمله نمونه های پر طرفدار و پر فروش میله پارالل بدنسازی می توان به میله پارالل ژیمناستیک، میله پارالل دیواری و غیره اشاره نمود.

عرضه میله پارالل بدنسازی

عرضه میله پارالل بدنسازی عرضه میله پارالل بدنسازی در مجموعه جاوید به دو صورت مستقیم و عمده انجام می شود. این دو روش موجب می شوند تا قیمت محصول در هنگام عرضه در بازار از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به محصولات دیگر برخوردار باشد.

روش مستقیم به معنی حذف تمام واسطه ها و فروش مستقیم به خریدار اصلی می باشد. در این روش در واقع خریدار بیشتر از تولید کننده اصلی سود و منفعت می برد چرا که با حذف تمام واسطه ها، درصد سودی نیزی که هر فروشنده فرعی به قیمت میله پارالل بدنسازی اضافه می کرد نیز حذف می شود، به همین دلیل قیمت خرید در روش مستقیم تقریبا نزدیک به قیمت تولید در کارخانه می باشد.

همانطور که در بالا اشاره شد در روش عرضه مستقیم، سود و منفعت مادی عاید تولید کننده اصلی نمی شود بلکه تنها رضایت و تمایل به خرید دوباره مشتری است که باعث می شود تولید کنندگان به این روش روی آورند.

روش عرضه عمده نیز از دیگر روش های عرضه میله پارالل می باشد که باز هم منجر به خرید آسان و با قیمت مناسب می شود. در خرید عمده به دلیل نبود هزینه بسته بندی و همچنین هزینه بارگیری و حمل و نقل چندباره، در نهایت قیمت نهایی با کسر تمام این هزینه ها، قیمت منصفانه ای خواهد بود.

در روش عرضه عمده علاوه بر قیمت که موضوع مهم و حائز اهمیتی است، صرفه جویی در وقت نیز از دیگر موارد مهم می باشد چرا که با یک بار وقت گذاشتن برای مذاکره با فروشنده و هماهنگی جهت بارگیری و حمل و نقل، تعداد بالایی محصول خریداری می شود و تا مدت زمانی خریدار دیگر مجبور نیست دوباره تمام این مراحل را تکرار کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما