فروش مستقیم فوم چرخشی

فوم چرخشی یکی از ابزارهای آموزشی مرموز است که توسط ورزشکاران، مربیان و درمانگران حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. ورزش با غلتک تناسب اندام به عنوان یک ورزش روزانه برای افراد با هر سطح تناسب اندام مناسب است. استفاده از این دستگاه در تسکین درد یا سندرم میوفاشیال که شامل گرفتگی های شدید در قسمت های مختلف بدن می شود بسیار کمک کننده است. از این رو شرکت ما در زمینه فروش مستقیم فوم چرخشی و چوب اسکی بچه گانه فعالیت دارد و این محصول را با قیمت به روز به دست مشتری می رساند.

فروش مستقیم فوم چرخشی

عوامل موثر بر قیمت فوم چرخشی

عوامل موثر بر قیمت فوم چرخشی فوم رولر یا فوم رولر دستگاهی است که عمق بافت های بدن را ماساژ می دهد و به شما کمک می کند تا “شل شدن بافت همبند عضلانی” را انجام دهید که توسط ماساژدرمانگران در خانه یا باشگاه انجام می شود. هنگام استفاده از فوم رولر، با وزن بدن و کنترل دقیق، ماهیچه ها را تحریک و شل می کنید. اگر تا به حال از غلتک فوم استفاده کرده اید، احتمالاً متوجه شده اید که در ابتدا کار با آن آسان نیست.

اما زمانی که کار با آن را یاد بگیرید، بسیار به آن علاقه مند خواهید شد. فوم رولر با تحریک نقاط ماساژ (که به آن نقاط تحریک یا میوفاشیال نیز می گویند) به شل شدن عضلات و تسکین گرفتگی کمک می کند. حتی برخی از ورزشکاران می گویند که فوم غلتک واقعا به افزایش دامنه حرکتی، بهبود جریان خون و کوتاه شدن زمان ریکاوری بعد از تمرینات سنگین کمک می کند. برای خرید غلتک فوم ورزشی باید به سه نکته مهم توجه کرد:

  1. تراکم: رول های فوم مختلف چگالی متفاوتی دارند. چگالی فوم غلتک تعیین می کند که این فوم غلتک برای چه کسانی مناسب است و فرد در هنگام استفاده از آن چه احساسی خواهد داشت.
  2. بافت سطح: برخی از رول‌های فوم موجدار هستند یا دارای برجستگی‌ها و فرورفتگی‌هایی هستند که فشارهای متفاوتی را اعمال می‌کنند. در حالی که بقیه کاملا صاف هستند.
  3. شکل و اندازه: شکل و اندازه فوم غلتک بر نحوه استفاده از آنها تأثیر می گذارد.
  4. ساختار: ساختار فوم رول بستگی به تکنیک های تولید دارد که به دو دسته کلی رول فوم دار با حفره باز و رول فوم دار حفره بسته تقسیم می شود.

همه نکات برای خرید فوم رولر

استفاده از انواع فوم رولر یوگا که خیلی نرم هستند ممکن است فشار کافی به ماهیچه‌ها وارد نکند، در حالی که فوم غلتک‌هایی که خیلی سفت هستند می‌توانند باعث کبودی و ضربه و درد عضلانی شوند. این بر عملکرد شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. هنگام خرید غلتک فوم ورزشی به تراکم آن توجه کنید. اگر به تازگی کار با فوم رولر را شروع کرده اید، بهتر است نوع نرم آن را انتخاب کنید. هنگامی که تکنیک‌ها و سازگاری عضلات خود را بهبود بخشید، می‌توانید نوع شدیدتری خریداری کنید.

رول های فوم متراکم دوام بیشتری نسبت به رول های فوم نرم دارند. فول رول پیلاتس نرم تر پس از استفاده زیاد برای همیشه شکل خود را از دست می دهند و شما مجبور خواهید بود یکی دیگر را بخرید. رنگ فوم غلتک نیز می تواند به شما در تعیین چگالی آن کمک کند. رول های فوم سفید نرم ترین و رول های فوم سیاه سخت ترین هستند. رول های فوم آبی و قرمز دارای چگالی متوسط ​​هستند. این رنگ ها استاندارد هستند، اما برخی از برندها مانند کیف ورزشی پسرانه ممکن است رنگ های متفاوتی را ارائه دهند.

در این صورت می توانید از یک روش ساده برای تعیین چگالی فوم غلتک استفاده کنید. به سادگی تمام رنگ ها را به صورت دستی فشار دهید تا قدرت نسبی آنها را ارزیابی کنید. برخی از رول های فوم دارای برجستگی یا سطح ناهموار پر از فرورفتگی و حفره هستند. بافت سفت فوم غلتک به شما کمک می کند تا فشارهای مختلفی را به عضلات خود وارد کنید و ماساژ هدفمندتری را به شما ارائه دهد. سایر غلتک های فوم دارای سطح صاف هستند.

سطح صاف فوم غلتک تضمین می کند که فشار به طور مساوی در تمام طول آن توزیع می شود. اگر تازه کار هستید، این فوم غلتک انتخاب بهتری برای شماست. زیرا فشار به اندازه غلتک فوم بافت دار قوی نیست. همچنین، یک غلتک فوم صاف نسبت به یک غلتک فوم بافت دار قیمت کمتری دارد.

طراحی این فوم رولر از دستان ماساژورها الهام گرفته شده است و این حس را به شما القا می کند که یک ماساژور حرفه ای به شما ماساژ می دهد. شیارها و برجستگی های روی غلتک فوم بافتی با هدف قرار دادن بیشتر در حین ماساژ، نقاط مرکزی دقیق عضلات را شل می کند. فوم غلتک ها در بافت های مختلفی طراحی شده اند که هر کدام فشار متفاوتی به عضلات وارد می کنند.

چگونه از فوم رولر استفاده کنیم؟

چگونه از فوم رولر استفاده کنیم؟ احتمالاً نحوه استفاده از این محصول تناسب اندام را برای تمرینات روزانه خود خوانده اید. فقط کسانی که از فوم رولر استفاده کرده اند می توانند لذت تمرین با آن را به شما بگویند. با این محصول جریان خون را افزایش داده و تنش و گرفتگی عضلات را از بین ببرید. این رول ورزشی نه تنها می تواند کمردرد بلکه گرفتگی عضلات شما را نیز درمان کند. خیلی سریع و با عجله تمرین نکنید. این بیشتر به شما آسیب می زند.

این محصول را روی استخوان ها یا مفاصل حساس قرار ندهید. هنگام غلت زدن به پشت خود فشار کمتری وارد کنید زیرا این ناحیه نسبت به سایر اندام ها مانند سینه، ران و پاها حساس تر است. همیشه توصیه می شود حرکات عقب و جلو را به طور کامل تمرین کنید، حتی اگر مجبور باشید چندین بار آنها را تکرار کنید. توصیه می کنیم مت یوگا را انجام دهید زیرا بدن انواع باکتری ها، عفونت های پوستی و قارچ ها را در حین ورزش جذب می کند.

اگر تمرین فوم رولر را با همین نکته انجام دهید، بدون شک فواید آن را خواهید دید. در این مقاله به معرفی برخی از این تکنیک ها می پردازیم. گوساله ها را حرکت دهید کلاف یا تمرینات پا به عنوان تمرینات پا استفاده می شود. روش انجام این کار این است که ابتدا روی زمین بنشینید و پاها را دراز کنید و این غلتک را زیر یکی از پاها قرار دهید. برای فشار بیشتر، باید پای راست خود را روی زمین قرار دهید و با حرکت دادن پای مخالف خود بر روی غلتک با دستان خود، پاهای خود را ماساژ دهید.

مزایای استفاده از فوم چرخشی

حقیقت این است که استفاده و ساخت فوم رولر تناسب اندام دو مرحله دارد. یکی قبل از ورزش و یکی بعد از ورزش. اگر قبل از تمرین از آن استفاده کنیم، در واقع خاصیت ارتجاعی، دامنه حرکت و گردش خون بافت را افزایش می دهیم و با گرم شدن بدن، احتمال آسیب کمتر می شود. اما اگر از آن به عنوان یک ریکاوری بدن بعد از ورزش استفاده می کنید، بهترین راه را برای بهبود نواحی خسته و دردناک انتخاب کرده اید.

بازیابی بدن پس از یک تمرین سخت با این دستگاه ها ضروری خواهد بود. مزایای فوم غلتک همانطور که فوم رولینگ یک ابزار موثر برای گرم کردن یا خنک کردن بدن قبل و بعد از هر تمرینی است. لازم به ذکر است که مزایای این دستگاه در بدن افراد مختلف متفاوت است برای آشنایی بیشتر با فواید و مزایای غلتک تناسب اندام با ما همراه باشید. تسکین درد عضلانی این دستگاه می تواند بهترین ابزار برای تسکین دردهای عضلانی باشد.

یک مطالعه کوچک روی هشت شرکت‌کننده از یک منبع معتبر در سایت HealTHline شواهدی را نشان داد که التهاب ماهیچه‌ها یا درد ناشی از کارهای روزانه در عرض 48 ساعت پس از استفاده از غلتک کاهش می‌یابد. دامنه حرکت را افزایش دهید فوم غلتک به طور طبیعی دامنه حرکت شما را افزایش می دهد. با این حال، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. با انجام حرکات کششی با این دستگاه کیفیت تمرینات خود را افزایش دهید.

تسکین کمردرد SMR یا تمرینات میوفاشیال درد ستون فقرات شما را تسکین می دهد. همچنین فشار روی کمر شما را کاهش می دهد. مهمتر از همه، هنگام استفاده از این غلتک بر روی پشت خود، مطمئن شوید که دقیقاً در راستای ستون فقرات شما باشد. کاهش استرس، آرامش بدن، افزایش جریان خون، از بین بردن گره های عضلانی و کمک به ریکاوری بدن از دیگر مزایای استفاده از این محصول است.

مزایای استفاده از غلتک فوم ورزشی به طور کلی ورزش های فوم رولر در بهبود انعطاف پذیری عضلانی، تسکین درد عضلانی و سفتی عضلانی تاثیر بسزایی دارد و مجموعه ای از فواید منحصر به فرد در این زمینه دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد: به گرم شدن و بهبود گردش خون در عضله کمک می کند.

افزایش انعطاف پذیری و قدرت عضلانی تسکین درد ناشی از کشش و اسپاسم عضلانی در حین ورزش از تنش عضلانی در حین ورزش جلوگیری کنید و به کشش عضلات کمک کنید به رشد ماهیچه هایی که به دلیل تمرینات سنگین و فشار ماساژ منقبض می شوند کمک می کند. و از همه مهمتر توانایی انجام حرکات تمرینی و توانبخشی یکی از مزایای فوم رولر می باشد.

مرکز خرید فوم چرخشی

مرکز خرید فوم چرخشی فوم غلتک یکی از تجهیزاتی است که ورزشکاران و فیزیوتراپیست ها برای افزایش انعطاف پذیری، جلوگیری از سفتی و ریکاوری عضلات استفاده می کنند.در هنگام استفاده از فوم رولر باید توجه داشت که این دستگاه به آرامی و با دقت در داخل عضله قرار می گیرد.

به دلخواه حرکت کنید و فشار وارد کنید. در نقطه مورد نظر فوم غلتک برای گرم کردن عمیق عضلات و شل شدن تمام عضلات موثر است. فوم رولر توسط ورزشکاران و فیزیوتراپیست ها در ورزش های مختلف برای شل کردن عضلات بیش فعال و همچنین برای ریکاوری پس از ورزش های سنگین استفاده می شود.

فوم غلتک ها سرعت اثربخشی تمرینات حجمی را افزایش می دهند، علاوه بر این، غلتیدن عضلات روی فوم غلتک ها باعث فشار بر عضلات می شود که در نتیجه الیاف انقباضی عضله از فاز استراحت، بی حرکت و سفت خارج می شوند. عضله در حالت ریلکس است و خون را به ناحیه مورد نظر می رساند و عضله را گرم می کند.

پخش عمده فوم چرخشی

تصمیم گیری در مورد غلتک فوم یوگا خیلی پیچیده نیست. این محصولات فقط یک سیلندر ساده هستند. بنابراین در درک ساختار مشکلی نخواهند داشت. انتخاب فوم غلتک مناسب به اطمینان از عملکرد، قابلیت استفاده و ارگونومی بدن بستگی دارد. قبل از خرید فوم غلتک، در نظر داشته باشید که از کدام قسمت بدن خود می خواهید این محصول بیشتر استفاده کند.

در انواع غلتک های ورزشی که در بالا به آنها اشاره کردیم می توانید بهترین خرید را با توجه به نیاز خود داشته باشید. ویژگی ها و ابعاد غلتک فوم اسپرت رول های فوم اسپرت معمولا از پلی وینیل کلراید یا پی وی سی ساخته می شوند، در اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند و ظاهری استوانه ای دارند. و معمولا در طول 30 سانتی متر و قطر 15 سانتی متر ساخته می شود و قابلیت شستشو دارد.

غلتک های فوم ورزشی سایز بزرگتر تا 90 سانتی متر که برای ماساژ عضلات بزرگ بدن مانند عضلات پشت استفاده می شود نیز طراحی و تولید شده است. فوم غلتک ها معمولا در تراکم های مختلف ساخته می شوند، بنابراین به مبتدیان توصیه می شود در صورت گرفتگی عضلات یا حرکات ورزشی با این دستگاه از نوع نرم آن استفاده کنند.

قمت فوم رولر غلتک فوم اسپرت در کالاورزش قیمت رول اسفنجی اسپرت با توجه به ساختار، بافت و ابعاد متفاوت است. فوم غلتک های حرفه ای با برآمدگی های مشبک قیمت بیشتری دارند. اگر می خواهید محصولات فوم غلتکی ارزان قیمت بخرید، پیشنهاد می شود از مدل های معمولی 30 یا 45 سانتی متری استفاده کنید.

قیمت عمده فوم چرخشی

قیمت عمده فوم چرخشی قیمت خرید فوم رولر بسته به ضخامت و تعداد لایه ها می تواند بازه قیمتی متفاوتی داشته باشد. در این مطلب در مورد ویژگی ها و بازه قیمتی این استپ صحبت کردیم قیمت آن نسبت به سایر وسایل ورزشی بسیار کمتر است پله های فوم دارای ضخامت ها و اندازه های متفاوتی هستند. رایج ترین نوع آن فوم سه لایه با ضخامت 9 سانتی متر است.

استفاده از مراحل فوم که کم و بیش زیاد هستند به شدت تمرین و توصیه مربی شما بستگی دارد. مرحله فوم برای بالا و پایین رفتن فقط روی پاها طراحی نشده است. از این دستگاه می توانید برای انجام حرکات شکم و بازو نیز استفاده کنید. هنگام استفاده از استپ، حتماً پاها را عوض کنید. هر پا را به طور مساوی رشد دهید. هنگام کار بر روی استپ زانوهای خود را قفل نکنید.

قیمت عمده فوم چرخشی فوم یکی از ابزارهای ضروری برای ورزش های هوازی مانند ایروبیک، بدنسازی، پیلاتس و یوگا است که برای جلوگیری از مشکلات مچ پا، زانو و تاندونیت توصیه می شود از استپ فوم استفاده کنید.

یادگیری استفاده از آن بسیار آسان است. تقویت کننده ماهیچه ها مخصوصا عضلات پایین تنه کمک به تقویت تاندون ها و رباط های بدن مفرح است رنگ های شاد و زنده دارد. طیف گسترده ای از تمرینات را می توان با استفاده از استپ فوم انجام داد. جهت خرید آنلاین فوم رولر به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما