فروش فوم رولر یوگا

فوم رولر یوگا از محصولات ورزشی پرکاربرد و پر طرفداری از که مورد استفاده در باشگاه های ورزشی بوده و به همین ترتیب به علت کاربرد مهم و کارایی ویژه از خود به جا گذاشته به عنوان یک محصول محبوب شناخته شده است به همین ترتیب به علت تقاضای بسیار زیاد مشتریان فروش این محصول نیز روز به روز افزایش یافته تا بتواند به تمامی نیازهای مشتریان رسیدگی کند فروش این محصول به صورت مستقیم و عمده می باشد که انواع مختلفی از این محصولات در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

فروش فوم رولر یوگا

راهنمای خرید فوم رولر

راهنمای خرید فوم رولر فوم رولرها، به شما این امکان را می دهند که ماساژ بافت عمیق خود را انجام دهید، که به عنوان “آزادسازی میوفاشیال خودگردان” (SMR) نیز شناخته می شود. این فرآیند به شما امکان می دهد از وزن بدن خود، دقیقاً کنترل شده، برای کمک به تحریک و شل کردن عضلات خود استفاده کنید. اگر قبلاً استفاده از فوم غلتک را امتحان کرده اید، ممکن است با آن رابطه عشق یا نفرت داشته باشید. فرآیند استفاده از غلتک می‌ تواند ناراحت‌ کننده باشد، اما ماساژ گره‌ها (که به آن‌ ها نقاط ماشه‌ای یا چسبندگی‌ های میوفاشیال نیز گفته می‌ شود) ممکن است به آزاد کردن ماهیچه‌ ها از چنگ زدنشان کمک کند. برخی از ورزشکاران افزایش دامنه حرکتی، بهبود جریان خون و کاهش زمان بهبودی پس از نورد فوم را گزارش می دهند.

هنگام خرید فوم رولر، سه نکته اصلی وجود دارد:

  1. تراکم : فوم غلتک ها دارای چگالی های متفاوتی هستند که مشخص می کند چه احساسی دارند و برای چه کسانی مناسب هستند.
  2. بافت سطح : برخی از غلتک های فوم دارای برجستگی ها و دستگیره هایی برای اعمال فشارهای مختلف هستند در حالی که سایر غلتک ها صاف هستند.
  3. شکل و اندازه : شکل و اندازه فوم غلتک بر نحوه استفاده شما از آن تاثیر می گذارد.

تراکم غلتک: فوم غلتک ها دارای تراکم های مختلفی هستند که عامل اصلی تاثیرگذاری آنها در ماساژ بافت عمیق است. استفاده از غلتکی که خیلی نرم است می تواند فشار ناکافی ایجاد کند در حالی که فوم غلتکی که خیلی سخت است می تواند باعث کبودی و ضربه شود که می تواند منجر به درد شود و بر عملکرد شما تأثیر منفی بگذارد. اگر به تازگی شروع به استفاده از غلتک فوم کرده اید، یکی را انتخاب کنید که در سمت نرم تر باشد.
همانطور که تکنیک شما بهبود می یابد و عضلات شما سازگار می شوند، می توانید به سمت استفاده از غلتک متراکم تر (سخت تر) پیشرفت کنید. غلتک های متراکم تر نیز برای استفاده طولانی مدت بهتر هستند زیرا دوام بیشتری دارند. غلتک‌ های نرم‌ تر ممکن است پس از استفاده زیاد برای همیشه تغییر شکل دهند، که نشانه‌ ای از زمان تعویض غلتک است. رنگ غلتک می تواند به چگالی آن اشاره کند که سفید نرم ترین و سیاه سخت ترین است. غلتک های آبی و قرمز معمولاً دارای چگالی متوسط ​​هستند. اگرچه این می تواند بر اساس برند متفاوت باشد. یک راه ساده برای آزمایش فشار دادن غلتک ها برای ارزیابی استحکام نسبی آنها است.

بافت سطح غلتکی فوم: برخی از غلتک‌ ها دارای برجستگی‌ ها و دستگیره‌ هایی هستند که به شما امکان می‌ دهند فشارهای مختلفی را اعمال کنید و ماساژ هدفمند تری انجام دهید. سایر غلتک ها صاف هستند.
غلتک های صاف: این طراحی اولیه فشار یکنواخت را در تمام طول غلتک فراهم می کند. یک غلتک فوم صاف برای افرادی که به تازگی وارد نورد می شوند انتخاب خوبی است زیرا فشار به اندازه یک غلتک بافت دار نیست. همچنین، غلتک های فوم صاف معمولاً ارزان تر از غلتک های بافت دار هستند.
غلتک‌ های بافتی: تقلید از دست‌ های ماساژور، برجستگی‌ ها و دستگیره‌ های روی یک غلتک فوم می‌ تواند ماساژ دقیق‌ تری را برای ایجاد گره ها در عضلات شما ارائه دهد. بسیاری از غلتک ها دارای بافت های متنوعی هستند تا بتوانید میزان فشار مناسب را پیدا کنید.

شکل و اندازه غلتک فوم: فوم غلتک ها در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. طول: غلتک های بلند (حدود 36 اینچ) همه کاره هستند و انتخاب خوبی برای اولین غلتک فوم شما هستند. آنها به خوبی برای کمر شما کار می کنند زیرا به اندازه کافی بلند هستند که وقتی عمود بر ستون فقرات قرار می گیرند، کل پشت شما را بپوشانند. همچنین هنگامی که روی چهار پا، همسترینگ و سایر قسمت‌های بدن خود کار می‌کنید، آنها نسبت به غلتک‌های کوتاه‌تر پایدارتر هستند. طول های کوتاهتر (حدود 24 اینچ) برای هدف قرار دادن نواحی کوچکتر مانند بازوها و ساق پا به خوبی عمل می کند. کوتاه ترین طول ها (حدود 4 تا 12 اینچ) برای قابل حمل بودن و در مناطق تمرینی با فضای کف محدود به خوبی کار می کنند.
قطر: اکثر غلتک ها 5 یا 6 اینچ قطر دارند که ارتفاع مناسبی برای راحت کردن بدن و سپس غلتیدن تحت کنترل است. برخی از افراد غلتک هایی با قطر 3 یا 4 اینچ را برای ماساژ عمیق تر و هدفمندتر انتخاب می کنند.
فوم غلتک نیم گرد: این غلتک ها شبیه یک فوم غلتک هستند که از طول نصف شده اند. از آنها برای کشش پا و پا و ماساژ قوس پا برای تسکین علائم فاشیای کف پا استفاده می شود.

بررسی نحوه استفاده از فوم رولر

فوم رولر که این روزها در دنیای ورزش جا باز کرده و مورد توجه بسیاری از ورزشکاران قرار گرفته است، یکی از ابزارهای ورزشی جدید و بسیار کاربردی ست که برای افزایش انعطاف پذیری عضلات و ریکاوری بعد از ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته فوم رولرها تنها برای ورزش کاربرد ندارند بلکه می‌توان از آن‌ ها برای تسکین درد و گرفتگی های عضلانی و ماساژ بدن نیز استفاده کرد.

نحوه استفاده از فوم رولر
حالا که با فوم رولر آشنا شدید، برخی از تمرینات فوم رولر و نحوه انجام آن‌ ها را آموزش می‌ دهیم پس از همین حالا مطالب را به خوبی بخوانید تا بتوانید به درستی از این محصولات استفاده کنید.

  1. تمرین اول: بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. فوم رولر را به صورت عمودی به دست گرفته و دست‌ ها را بالای سر ببرید. به حالت اسکوات بر روی زانو هایتان بنشینید و مجددا بلند شوید.
  2. تمرین دوم: به پشت بر روی زمین دراز بکشید و دست‌ هایتان را به صورت مستقیم در کنار بدن تان قرار دهید. برای راحتی بیشتر می‌ توانید از یک زیر انداز ورزشی استفاده کنید. در حالی که پایین تنه خود را کمی به سمت بالا آورده اید، با کمک پاهایتان فوم رولر را به سمت عقب و جلو حرکت دهید.
  3. تمرین سوم: روی زمین بنشینید و فوم رولر را زیر قسمت پایینی کمر خود قرار دهید. دست‌ هایتان را پشت سر نگه دارید. در حالی که عضلات شکم خود را منقبض کرده اید به آهستگی زانو ها را خم کنید و فوم رول را به سمت بالای کمر خود حرکت دهید و سپس به سمت پایین کمر برگردانید.
  4. تمرین چهارم: زیر بازو هایتان را بر روی غلتک ورزشی قرار دهید و پاها را به سمت عقب بکشید به شکلی که بدن با زمین فاصله داشته باشد. سپس به آرامی و با کمک بازوها رولر را به سمت عقب و جلو حرکت دهید.
  5. تمرین پنجم به دیوار تکیه دهید و فوم رولر را به صورت افقی پشت کمر خود قرار دهید. سپس در حالی که فوم ورزشی را به سمت بالا و پایین حرکت می‌ دهید، بر روی زانو خم شده و بنشینید و مجددا به حالت اولیه باز گردید.

استفاده از فوم رولر خطری دارد؟ ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا فوم رولر برای همه افراد مناسب است؟ به طور کلی استفاده از فوم رولر با خطری همراه نخواهد بود اما برای اطمینان و جلوگیری از بروز هر آسیبی می‌توانید پیش از ورزش با فوم رولر با پزشک خود مشورت نمایید. هم چنین در صورت برخورداری از شرایط زیر از فوم رولر استفاده نکنید:

  • آسیب و مصدومیت جدی مانند پارگی عضله یا شکستگی
  • خانم‌ های باردار
  • اگر از مشکلات مربوط به ستون فقرات یا کمر رنج می‌برید.

هم چنین هنگام کار با فوم رولر این نکات را به خاطر داشته باشید:

  1. ممکن است اولین بار که از غلتک های فومی استفاده می‌ کنید، کمی احساس درد داشته باشید.
  2. توصیه می‌ شود در ابتدا با فشار کم شروع کنید و به مرور میزان فشار را افزایش دهید.
  3. از استفاده فوم رول‌‌ ها بر روی مفاصل و استخوان‌ ها خودداری کنید.
  4. رول‌ های ورزشی را بر روی نواحی حساس بدن و هم چنین بر روی قوس کمری استفاده نکنید.

بررسی انواع مختلف فوم رولر

بررسی انواع مختلف فوم رولر انواع فوم رولر

اگر قصد خرید فوم رول ورزشی را دارید لازم است پیش از هر چیز با انواع فوم رولر و کاربردشان آشنا شوید. میزان نرمی و سفتی فوم رولر رول های ورزشی بر اساس تراکم به سه دسته نرم، معمولی و سفت طبقه بندی می‌ شوند. فوم رولر های نرم برای افراد مسن، تازه کار و افرادی که به درد حساسیت بالایی دارند مناسب می‌ باشد. هر چه میزان تراکم و سفتی فوم رولر بیشتر باشد، فشار به عضلات بیشتر خواهد بود در نتیجه ورزشکاران و افرادی که نسبت به درد مقاومت بالاتری دارند می‌ توانند از فوم رولر های سخت استفاده کنند.

ابعاد فوم رولر فوم رولر ها سایز و اندازه‎‌های مختلفی دارند. فوم رولر های کوچک عموما برای ماساژ عضلات کوچک تر بدن مانند عضلات ساق پا یا بازو استفاده می‌ شود و مدل‌ های بزرگتر برای عضلات بزرگ مثل عضلات چهار سر ران کاربرد دارند. فوم رولر ورزشی هایپرآیس، شامل سه عدد فوم رولر در ابعاد و سایزهای متفاوت می‌ باشد و برای ماساژ و رفع دردهای عضلانی بسیار موثر است. فوم رولر ورزشی هایپرآیس، از نظر ظاهری به دو دسته آج دار و ساده یا بدون آج تقسیم می‌شوند.

مدل‌های آج دار برای ماساژ عمقی بدن و از بین بردن دردهای عضلانی مناسب می‌ باشد. فوم رولر لرزشی یکی از جدیدترین انواع فوم رولر ها که به بازار این محصولات وارد شده است. فوم رولر لرزشی هایپرآیس مدل Vyper 1.0 توسط حرفه ای ترین مهندسان آلمانی طراحی شده است و با ارائه حداکثر لرزش و با قدرت بالا جهت بهبود عملکرد کلی بدن مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

فواید فوم رولر برای ورزشکار ها

فوم رولر که با نام غلتک ورزشی نیز شناخته می‌شود، قطعه ای استوانه ای شکل از نوع فوم سخت است که اندازه و شکل‌های مختلفی دارد. فوم رولر ورزشی Foam Roller برای افزایش انعطاف پذیری و دامنه حرکتی عضلات، ریکاوری، ماساژ و پیشگیری از گرفتگی عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
فواید فوم چرخشی رولر

  1. تسکین درد و گرفتگی های عضلانی
  2. افزایش انعطاف پذیری عضلات
  3. کاهش علائم فیبرومالاژیا
  4. افزایش دامنه حرکتی
  5. جلوگیری از آسیب دیدگی
  6. بهبود جریان خون کمک به ریکاوری بهتر
  7. کاهش سلولیت از بین بردن گره های عضلانی
  8. کاهش تنش عضلانی و ریلکس شدن بدن

استفاده از بهترین فوم رولر یک روش درمانی است که اغلب برای بهبود انعطاف پذیری، کمک به ریکاوری و افزایش عملکرد ورزشی استفاده می شود. این تکنیک نوعی درمان رهاسازی میوفاشیال است و با هدف اعمال فشار به بافت همبند میوفاشیال بدن است. در طول فصل، ورزشکاران هفته ها متوالی تمرین می کنند که می تواند آسیب زیادی به بدن آنها وارد شود. ورزشکاران باید از مزایای اجرای فوم رولر قبل و بعد از تمرینات روزانه خود آگاه باشند.

فیزیولوژی
برای اینکه آزادسازی میوفاشیال موفقیت آمیز باشد، یک ورزشکار باید بافت نرم و فشار فاسیا را به طور مداوم حفظ کند. لایه‌های مختلفی از فاسیا در بدن وجود دارد، اما همه لایه‌ ها شامل بافت‌ های همبند نازک و کشسانی هستند که اطراف ساختارهای داخل بدن را می‌ پیچند. فاسیا به عنوان یک پارچه بیولوژیکی عمل می کند و به بدن اجازه می دهد تا در بسیاری از حرکات و موقعیت های مختلف درگیر شود. برای ورزشکاران، هنگامی که بدن در طول تمرین درگیر حرکات تکراری می شود، احتمال زیادی وجود دارد که رشته های فاسیال به الگوی مورد نظر خود برنگردند، که می تواند باعث درد، گره های عضلانی یا محدودیت در حرکت شود. هدف اصلی از فوم نورد طولانی کردن و از بین بردن تجمعات فاسیال در عضلات برای آماده شدن برای تمرین و کمک به ریکاوری بدن است.

تکنیک مناسب
غلتاندن فوم قبل از ورزش با افزایش جریان خون و از بین بردن سفتی ماهیچه ها، گرم کردن موثرتری را فراهم می کند. هنگامی که ورزشکاران گره های عضلانی دردناک را ایجاد می کنند، باید از اطراف ناحیه عمومی شروع کنند و به آرامی حساس ترین نقطه را پیدا کنند. پس از پیدا شدن، ورزشکاران باید این وضعیت را حفظ کرده و به مدت 30 تا 90 ثانیه استراحت کنند. همانطور که ناراحتی شروع به فروکش می کند، ورزشکاران باید روی حفظ یک هسته محکم تمرکز کنند. سعی در زوایای چرخش و موقعیت های مختلف، نواحی جایگزین عضله را هدف قرار می دهد. در یک مطالعه Journal of Strength and Conditioning، خستگی پس از ورزش در ورزشکارانی که قبل از تست ورزشی فوم نورد می‌ کردند در مقایسه با ورزشکارانی که از قبل تمرینات پلانکینگ انجام می‌ دادند، کمتر بود. مطالعه دیگری نشان داد که عضلات چهارسر ران با فوم رولر دامنه حرکتی اطراف مفاصل زانو را تا 10 درجه بهبود می بخشد.

خلاصه
اگر به طور صحیح و مداوم استفاده شود، ورزشکاران از مزایای این درمان بهره مند خواهند شد. فوم رولینگ با کمک به گرم شدن عضلات، آماده شدن برای تمرینات روزانه و ریکاوری کارآمدتر پس از ورزش، روشی سازنده برای افزایش عملکرد ورزشی است. هدف اصلی این درمان رهاسازی تنش ایجاد شده در بافت عضلانی و خلاصی بدن از شر گره های دردناک است.

خرید فوم رولر یوگا

خرید فوم رولر یوگا خرید آنلاین فوم رولر یوگا برای تک تک مشتریان فراهم ساخته تا بتوانند با خرید انلاین مزایای مهمی را برای خودشان رقم بزنند چرا که خرید آنلاین تنها خریدی می باشد که شما بدون اتلاف وقت و هزینه های اضافی می توانید محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان به صورت ویژه خریداری کنید.

برای اینکه بتوانید خرید آنلاین داشته باشید نیاز است تا از طریق این سایت با ما در ارتباط باشید و انواع مختلفی از رولر ها را با مشاوره گرفتن از کارشناسان فروش ما بشناسید و به صورت تضمینی آنها را از ما خریداری کنید.

خرید محصول مورد نظر از مجموعه ما مزایای فراوانی را شامل حال مشتریان گرامی می کند که این خود باعث می شود تا افراد نسبت به خرید مجدد از این طریق ترغیب و جذب شوند.

عرضه فوم رولر یوگا

همانطور که باید بدانید ساخت فوم رولر تحت عنوان امام می باشد چراکه ما تولید کننده انواع گوناگون غلطک های رولر یوگا هستیم که با در اختیار داشتن افراد مجرب و کاربلد به دستگاههای پیشرفته و همچنین با در دست داشتن مواد اولیه پر کیفیت برای تولید بهترین رولر یوگا این محصولات را در ابعاد و اندازه ها و رنگ بندی های مختلف به تولید می رسانیم.

پس از اینکه محصولات مورد نظر به تولید رسیدن آن ها را در ابعاد و انواع گوناگون دسته بندی می کنیم و ا را در بسته بندی های مختلف به صورت اصولی و استاندارد قرار می‌دهیم و عرضه این محصولات را در انواع گوناگون و مختلف با شرایط ایده‌آل برای مشتریان در نظر می گیریم تا آنها بتوانند بهترین انتخاب را از ما داشته باشند.

عرضه این نمونه ها همراه با شرایط عاای و کیفیت بی نظیر توسط مراکز معتبر در سراسر کشور در حال انجام بوده و این مراکز تمام تلاش خود را می کنند تا محصولاتی درجه یک را برای مصرف کنندگان عزیز عرضه کرده و به فروش برسانند.

قیمت فوم رولر یوگا

قیمت فوم رولر یوگا قیمت فوم رولر یوگا کاملاً متفاوت می باشد و علت آن هم به این دلیل است که تنوع محصول به شدت بالا بوده و هر یک از محصولات متنوع دارای قیمت های به خصوصی می باشند از همین جهت برای اینکه بتوانید از قیمت این محصولات بهره مند شوید همانطور که گفتیم ما این محصولات را به صورت آنلاین به فروش می رسانیم شما از طریق این سایت می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید و قیمت انواع این محصولات را بدانید.

اما نگران چیزی نباشید چراکه ما بگونه‌ای قیمت‌ها را برای شما عزیزان محاسبه کرده ایم تا بتوانید طبق نیاز و خواسته خودتان انواع گوناگونی از این محصولات را با کیفیت تضمینی و قیمت کاملا باورنکردنی و استثنایی خریداری کنید.

برای اطلاع دقیق تر و بهتر از قیمت به روز این محصول می توانید از طریق همین مجموعه اقدام کرده و خرید خود را به بهترین شکل انجام داده و لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما